Automobilka Ford dříve v tomto roce  vyslovila závazek , že její modelové portfolio bude od roku 2030 už jen čistě elektrické. Dá se tak říct, že pokud chcete její zbrusu nový sportovní model se spalovacím motorem, je nejvyšší čas začít pořádně šetřit..

Automobilka Ford dříve v tomto roce vyslovila závazek, že její modelové portfolio bude od roku 2030 už jen čistě elektrické. Dá se tak říct, že pokud chcete její zbrusu nový sportovní model se spalovacím motorem, je nejvyšší čas začít pořádně šetřit..

Na výběr je toho totiž docela dost. Značka nabízí modely  Fiesta ,  Focus  a  Puma  ve verzích ST a pak také legendární  Mustang .

Na výběr je toho totiž docela dost. Značka nabízí modely FiestaFocus a Puma ve verzích ST a pak také legendární Mustang.

Aktuální generace Fordu Mustang vstoupila do Evropy s osmiválcem a čtyřválcem EcoBoost. Slabší motor sloužil jako levnější alternativa, která si neřekla ani o tolik paliva.

Aktuální generace Fordu Mustang vstoupila do Evropy s osmiválcem a čtyřválcem EcoBoost. Slabší motor sloužil jako levnější alternativa, která si neřekla ani o tolik paliva.

Když vůz vstoupil na  český trh , stál s tímto motorem 1.134.900 Kč, zatímco s osmiválcem 1.248.900 Kč. Udávaná kombinovaná spotřeba pak byla u čtyřválce o 3,4 litru menší.

Když vůz vstoupil na český trh, stál s tímto motorem 1.134.900 Kč, zatímco s osmiválcem 1.248.900 Kč. Udávaná kombinovaná spotřeba pak byla u čtyřválce o 3,4 litru menší.

Čtyřválec se však na evropských trzích neprodával tak jak se očekávalo a postupně se začal tiše vytrácet. Nyní zmizel i z dalších trhů, mezi kterými jsou třeba Německo, Itálie, Španělsko a Francie.

Čtyřválec se však na evropských trzích neprodával tak jak se očekávalo a postupně se začal tiše vytrácet. Nyní zmizel i z dalších trhů, mezi kterými jsou třeba Německo, Itálie, Španělsko a Francie.

V nabídce již delší dobu není ani v České republice. Ukázalo se, že když si někdo chce splnit tento americký sen, nedělá kompromisy a jde rovnou do V8.

V nabídce již delší dobu není ani v České republice. Ukázalo se, že když si někdo chce splnit tento americký sen, nedělá kompromisy a jde rovnou do V8.

Britské zastoupení automobilky uvedlo magazínu  Autocar , že čtyřválec měl na prodejích modelu jen 15% podíl, není tak moc důvodů jej v nabídce ponechávat.

Britské zastoupení automobilky uvedlo magazínu Autocar, že čtyřválec měl na prodejích modelu jen 15% podíl, není tak moc důvodů jej v nabídce ponechávat.

Ford Mustang 2.3 EcoBoost tak třeba zůstal v Americe. Čeští zákazníci si mohou koupit Ford Mustang s motorem V8 o výkonu 330 kW za cenu od  1.349.000 Kč  s karoserií fastback a manuální převodovkou.

Ford Mustang 2.3 EcoBoost tak třeba zůstal v Americe. Čeští zákazníci si mohou koupit Ford Mustang s motorem V8 o výkonu 330 kW za cenu od 1.349.000 Kč s karoserií fastback a manuální převodovkou.

...že určitou formu elektrifikace bude chtít (a nevyhnutelně muset) nabídnout Ford také ve svém legendárním a velmi prodávaném sporťáku.  Více v článku...

...že určitou formu elektrifikace bude chtít (a nevyhnutelně muset) nabídnout Ford také ve svém legendárním a velmi prodávaném sporťáku. Více v článku...

Výroční edice Mustang55 tedy vychází ze standardního GT s pětilitrovým osmiválcem o výkonu 331 kW (450 koní). Na pohonné jednotce však žádné změny neproběhly. 

Výroční edice Mustang55 tedy vychází ze standardního GT s pětilitrovým osmiválcem o výkonu 331 kW (450 koní). Na pohonné jednotce však žádné změny neproběhly. 

Kupé či kabriolet tak mají výdechy na kapotě a boky karoserie ozdobené samolepkami, černě lakovaná jsou 19palcová litá kola, ztmaveno je i logo Mustangu na přídi a označení 5.0 na blatnících...

Kupé či kabriolet tak mají výdechy na kapotě a boky karoserie ozdobené samolepkami, černě lakovaná jsou 19palcová litá kola, ztmaveno je i logo Mustangu na přídi a označení 5.0 na blatnících...

Vevnitř Mustangu55 se nachází dekory palubní desky ve stylu karbonu, kůží čalouněný středový panel, nová řadička pro manuální i automatickou převodovku a Alcantarou polstrované sedačky a bočnice dveří.

Vevnitř Mustangu55 se nachází dekory palubní desky ve stylu karbonu, kůží čalouněný středový panel, nová řadička pro manuální i automatickou převodovku a Alcantarou polstrované sedačky a bočnice dveří.

...kdežto příplatkový spoiler na zádi je taky černý. Kupé pak dostává i černě lakovanou střechu, kabriolet má černé plátno.

...kdežto příplatkový spoiler na zádi je taky černý. Kupé pak dostává i černě lakovanou střechu, kabriolet má černé plátno.

Čtyřválcový Mustang 2.3 EcoBoost sice výroční edici nedostal, zato se ale dočkal hrstky vylepšení. Stejně jako velkoobjemový osmiválec tak nabídne systém aktivních výfukových klapek s funkcí „hodného souseda“.

Čtyřválcový Mustang 2.3 EcoBoost sice výroční edici nedostal, zato se ale dočkal hrstky vylepšení. Stejně jako velkoobjemový osmiválec tak nabídne systém aktivních výfukových klapek s funkcí „hodného souseda“.

Po designové stránce pak slabší Mustang obdržel novou masku chladiče inspirovanou ostrými verzemi Shelby, také se objevují nová 19palcová kola, možnost stylových samolepek na karoserii či tmavě šedě lakovaných klik dveří a zadního spoileru.

Po designové stránce pak slabší Mustang obdržel novou masku chladiče inspirovanou ostrými verzemi Shelby, také se objevují nová 19palcová kola, možnost stylových samolepek na karoserii či tmavě šedě lakovaných klik dveří a zadního spoileru.

Podle magazínu Motor1 by měl totiž Ford už příští týden ukázat jeho další dostupnější verzi. Už dříve jsme informovali o plánech Fordu vyplnit výkonnostní mezeru mezi současně nabízenou čtyřválcovou a osmiválcovou motorizací Mustangu. 

Podle magazínu Motor1 by měl totiž Ford už příští týden ukázat jeho další dostupnější verzi. Už dříve jsme informovali o plánech Fordu vyplnit výkonnostní mezeru mezi současně nabízenou čtyřválcovou a osmiválcovou motorizací Mustangu. 

Nyní si měl totiž Ford vyřídit ochrannou známku v USA i Evropě k modelovému označení „Mustang Mach-E“. V přibližně stejnou dobu si navíc Ford stejným způsobem ochránil i pozměněné logo Mustangu.

Nyní si měl totiž Ford vyřídit ochrannou známku v USA i Evropě k modelovému označení „Mustang Mach-E“. V přibližně stejnou dobu si navíc Ford stejným způsobem ochránil i pozměněné logo Mustangu.

Dříve se mluvilo o použití jména „Mach-E“ pro nový elektrický crossover, v kombinaci se jménem Mustangu je ale použití u elektrifikovaného kupé mnohem pravděpodobnější.

Dříve se mluvilo o použití jména „Mach-E“ pro nový elektrický crossover, v kombinaci se jménem Mustangu je ale použití u elektrifikovaného kupé mnohem pravděpodobnější.

Od Fordu jsme se v posledních dnech dočkali celé řady novinek. Nová Kuga, evropský Explorer, návrat Pumy, elektrifikované dodávky i hatchbacky a nyní se objevují nové spekulace o chystaných variantách legendárního Mustangu.

Od Fordu jsme se v posledních dnech dočkali celé řady novinek. Nová Kuga, evropský Explorer, návrat Pumy, elektrifikované dodávky i hatchbacky a nyní se objevují nové spekulace o chystaných variantách legendárního Mustangu.

Uvidíme tedy, s čím se nakonec Ford pod kapotou Mustangu vytasí. Ke všemu se pak dostávají na povrch i další spekulace o hybridní variantě Mustangu, které se dříve či později opravdu dočkáme.

Uvidíme tedy, s čím se nakonec Ford pod kapotou Mustangu vytasí. Ke všemu se pak dostávají na povrch i další spekulace o hybridní variantě Mustangu, které se dříve či později opravdu dočkáme.

Ve spojitosti obou novinek se tak některé zdroje domnívají, že novým logem a označením si automobilka pomalu připravuje marketingovou půdu pro uvedení hybridního Mustangu.

Ve spojitosti obou novinek se tak některé zdroje domnívají, že novým logem a označením si automobilka pomalu připravuje marketingovou půdu pro uvedení hybridního Mustangu.

Na výběr je toho totiž docela dost. Značka nabízí modely  Fiesta ,  Focus  a  Puma  ve verzích ST a pak také legendární  Mustang .
Aktuální generace Fordu Mustang vstoupila do Evropy s osmiválcem a čtyřválcem EcoBoost. Slabší motor sloužil jako levnější alternativa, která si neřekla ani o tolik paliva.
Když vůz vstoupil na  český trh , stál s tímto motorem 1.134.900 Kč, zatímco s osmiválcem 1.248.900 Kč. Udávaná kombinovaná spotřeba pak byla u čtyřválce o 3,4 litru menší.
Čtyřválec se však na evropských trzích neprodával tak jak se očekávalo a postupně se začal tiše vytrácet. Nyní zmizel i z dalších trhů, mezi kterými jsou třeba Německo, Itálie, Španělsko a Francie.
21
Fotogalerie

Evropský Ford stahuje čtyřválcový Mustang. Není o něj zájem, V8 kraluje

Ford Mustang jste mohli mít se čtyřválcem či osmiválcem. Ukázalo se ale, že když už jde Evropan pro toto auto, nedělá moc kompromisy.

Automobilka Ford dříve v tomto roce vyslovila závazek, že její modelové portfolio bude od roku 2030 už jen čistě elektrické. Dá se tak říct, že pokud chcete její zbrusu nový sportovní model se spalovacím motorem, je nejvyšší čas začít pořádně šetřit. Na výběr je toho totiž docela dost. Značka nabízí modely Fiesta, Focus a Puma ve verzích ST a pak také legendární Mustang.

Aktuální generace Fordu Mustang vstoupila do Evropy s osmiválcem a čtyřválcem EcoBoost. Slabší motor sloužil jako levnější alternativa, která si neřekla ani o tolik paliva. Když vůz vstoupil na český trh, stál s tímto motorem 1.134.900 Kč, zatímco s osmiválcem 1.248.900 Kč. Udávaná kombinovaná spotřeba pak byla u čtyřválce o 3,4 litru menší.

Čtyřválec se však na evropských trzích neprodával tak jak se očekávalo a postupně se začal tiše vytrácet. Nyní zmizel i z dalších trhů, mezi kterými jsou třeba Německo, Itálie, Španělsko a Francie. V nabídce již delší dobu není ani v České republice. Ukázalo se, že když si někdo chce splnit tento americký sen, nedělá kompromisy a jde rovnou do V8.

Britské zastoupení automobilky uvedlo magazínu Autocar, že čtyřválec měl na prodejích modelu jen 15% podíl, není tak moc důvodů jej v nabídce ponechávat. Ford Mustang 2.3 EcoBoost tak třeba zůstal v Americe. Čeští zákazníci si mohou koupit Ford Mustang s motorem V8 o výkonu 330 kW za cenu od 1.349.000 Kč s karoserií fastback a manuální převodovkou.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud