Známá italská značka vstupuje na scénu skútrů s novou generací čistě elektrického modelu. Piaggio 1 bude dostupné ve dvou variantách výkonu a dojezdu. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Známá italská značka vstupuje na scénu skútrů s novou generací čistě elektrického modelu. Piaggio 1 bude dostupné ve dvou variantách výkonu a dojezdu. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Bateriové alternativě klasické „padesátky“ do města praktičnost nechybí a přijíždí s několika chytrými řešeními i dnes očekávanou moderní výbavou. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Bateriové alternativě klasické „padesátky“ do města praktičnost nechybí a přijíždí s několika chytrými řešeními i dnes očekávanou moderní výbavou. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Architekturu konstrukce a podvozku si bere Piaggio 1 z tradičních spalovacích skútrů značky, pouze ji doplňuje o elektrické ústrojí. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Architekturu konstrukce a podvozku si bere Piaggio 1 z tradičních spalovacích skútrů značky, pouze ji doplňuje o elektrické ústrojí. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Výchozí specifikaci pohání elektromotor zabudovaný do zadního kola, který produkuje výkon 1,2 kW a točivý moment 85 N.m. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Výchozí specifikaci pohání elektromotor zabudovaný do zadního kola, který produkuje výkon 1,2 kW a točivý moment 85 N.m. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Součástí je lithium-iontová baterie o kapacitě 1,4 kWh zajišťující dojezd až 55 km. Maximální rychlost výchozí „jedničky“ je 45 km/h. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Součástí je lithium-iontová baterie o kapacitě 1,4 kWh zajišťující dojezd až 55 km. Maximální rychlost výchozí „jedničky“ je 45 km/h. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Lepší schopnosti nabídne verze Active používající silnější motor o výkonu 2 kW a točivém momentu 90 N.m. Zde má baterie kapacitu 2,3 kWh pro dojezd až 85 km. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Lepší schopnosti nabídne verze Active používající silnější motor o výkonu 2 kW a točivém momentu 90 N.m. Zde má baterie kapacitu 2,3 kWh pro dojezd až 85 km. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Maximálně lze přitom dosáhnout rychlosti 60 km/h. V obou případech se k maximálnímu dojezdu skútry dostávají v jízdním režimu Eco a samozřejmě v kombinaci se systémem rekuperace kinetické energie. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Maximálně lze přitom dosáhnout rychlosti 60 km/h. V obou případech se k maximálnímu dojezdu skútry dostávají v jízdním režimu Eco a samozřejmě v kombinaci se systémem rekuperace kinetické energie. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Baterii umístěnou pod sedlem lze snadno vyjmout během několika sekund a odnést na nabíječku domů nebo do kanceláře. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Baterii umístěnou pod sedlem lze snadno vyjmout během několika sekund a odnést na nabíječku domů nebo do kanceláře. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Menší 1,4kWh baterie váží 10 kg, větší 2,3kWh pak 15 kg. Standardní doba do plného nabití je 6 hodin (ze sítě s napětím 220 V). | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Menší 1,4kWh baterie váží 10 kg, větší 2,3kWh pak 15 kg. Standardní doba do plného nabití je 6 hodin (ze sítě s napětím 220 V). | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Navzdory baterii pod sedlem nabízí Piaggio 1 úložný podsedlový prostor, kam se vejde velká jet přilba. V praktické výbavě je taky háček na tašku a USB port s vodotěsným gumovým krytem. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Navzdory baterii pod sedlem nabízí Piaggio 1 úložný podsedlový prostor, kam se vejde velká jet přilba. V praktické výbavě je taky háček na tašku a USB port s vodotěsným gumovým krytem. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Všechny důležité informace poté zobrazuje digitální 5,5palcový přístrojový displej. Nakonec zde nechybí ani LED osvětlení a bezklíčového zapalování. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

Všechny důležité informace poté zobrazuje digitální 5,5palcový přístrojový displej. Nakonec zde nechybí ani LED osvětlení a bezklíčového zapalování. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

České zastoupení očekává novinku v prodeji během října letošního roku. Už přitom stanovuje cenovky. Piaggio 1 vyjde na 79.900 Kč, zatímco schopnější Piaggio 1 Active na 95.900 Kč. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

České zastoupení očekává novinku v prodeji během října letošního roku. Už přitom stanovuje cenovky. Piaggio 1 vyjde na 79.900 Kč, zatímco schopnější Piaggio 1 Active na 95.900 Kč. | Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

| Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

| Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

| Piaggio 1 Zdroj: Piaggio

| Piaggio 1 | Zdroj: Piaggio

Bateriové alternativě klasické „padesátky“ do města praktičnost nechybí a přijíždí s několika chytrými řešeními i dnes očekávanou moderní výbavou. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio
Architekturu konstrukce a podvozku si bere Piaggio 1 z tradičních spalovacích skútrů značky, pouze ji doplňuje o elektrické ústrojí. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio
Výchozí specifikaci pohání elektromotor zabudovaný do zadního kola, který produkuje výkon 1,2 kW a točivý moment 85 N.m. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio
Součástí je lithium-iontová baterie o kapacitě 1,4 kWh zajišťující dojezd až 55 km. Maximální rychlost výchozí „jedničky“ je 45 km/h. | Piaggio 1 Zdroj: Piaggio
14
Fotogalerie

Nové elektrické Piaggio 1 míří do Česka. Má vyjímatelnou baterii, zvládne až 85 km

Tradiční italský skútr v nové elektrické verzi nabízí praktické vychytávky a jeho baterii nabijete vlastně všude.

Známá italská značka vstupuje na scénu skútrů s novou generací čistě elektrického modelu. Piaggio 1 bude dostupné ve dvou variantách výkonu a dojezdu. Bateriové alternativě klasické „padesátky“ do města praktičnost nechybí a přijíždí s několika chytrými řešeními i dnes očekávanou moderní výbavou.

Architekturu konstrukce a podvozku si bere Piaggio 1 z tradičních spalovacích skútrů značky, pouze ji doplňuje o elektrické ústrojí. Výchozí specifikaci pohání elektromotor zabudovaný do zadního kola, který produkuje výkon 1,2 kW a točivý moment 85 N.m. Součástí je lithium-iontová baterie o kapacitě 1,4 kWh zajišťující dojezd až 55 km. Maximální rychlost výchozí „jedničky“ je 45 km/h.

Lepší schopnosti nabídne verze Active používající silnější motor o výkonu 2 kW a točivém momentu 90 N.m. Zde má baterie kapacitu 2,3 kWh pro dojezd až 85 km. Maximálně lze přitom dosáhnout rychlosti 60 km/h. V obou případech se k maximálnímu dojezdu skútry dostávají v jízdním režimu Eco a samozřejmě v kombinaci se systémem rekuperace kinetické energie.

Baterii umístěnou pod sedlem lze snadno vyjmout během několika sekund a odnést na nabíječku domů nebo do kanceláře. Menší 1,4kWh baterie váží 10 kg, větší 2,3kWh pak 15 kg. Standardní doba do plného nabití je 6 hodin (ze sítě s napětím 220 V).

Navzdory baterii pod sedlem nabízí Piaggio 1 úložný podsedlový prostor, kam se vejde velká jet přilba. V praktické výbavě je taky háček na tašku a USB port s vodotěsným gumovým krytem. Všechny důležité informace poté zobrazuje digitální 5,5palcový přístrojový displej. Nakonec zde nechybí ani LED osvětlení a bezklíčového zapalování.

České zastoupení očekává novinku v prodeji během října letošního roku. Už přitom stanovuje cenovky. Piaggio 1 vyjde na 79.900 Kč, zatímco schopnější Piaggio 1 Active na 95.900 Kč.

Doporučujeme

Články odjinud