Ford Focus RS určitě není z těch vozů, kterým by nějak znatelně chyběl výkon, jistě i sami uznáte, že 300 koní je pro tento hatchback více než dostačujících. To si však zřejmě nemyslí u německé ladičské firmy Loder1899, tam totiž připravili pro Focus RS výkonností injekci v podobě dalších 45 koní.
Tip: Přečtěte si náš první test Fordu Focus RS.
Vzhled tentokrát zůstal trochu stranou, jelikož o ten se vhodně postarali už designéři Fordu, a tak úpravce pouze změnil kola, o to víc se tedy mohl věnovat vozu po technické stránce. Osazen byl nový výfukový systém, vzduchový filtr a přestavení se dočkala řídicí jednotka motoru, nové výfukové potrubí zas slibuje sytější a hlasitější zvukový projev. K dispozici bude i tužší pružení snižující tento hot hatch o znatelných 35 mm.
Ford Focus RS Loder1899
Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.
Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně. Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.
Nová generace • Ford Focus ST • Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT • Hybridní verze • 2.0 TDCi vs. 2.3 EcoBoost