Příchod  Porsche Taycan  byl pro stuttgartskou automobilku historickým milníkem. Dává si tak hodně záležet na tom, aby jí nezkazil jméno a byl vozem vhodným nést tradiční znak. Taycan dává v nejvyšší specifikaci Turbo S výkon 560 kW (761 koní) a 1050 N.m točivého momentu. Díky tomu zvládne akcelerovat na stovku za 2,8 sekundy. Zdroj:  https://youtu.be/XnWYgKWHUwc

Příchod Porsche Taycan byl pro stuttgartskou automobilku historickým milníkem. Dává si tak hodně záležet na tom, aby jí nezkazil jméno a byl vozem vhodným nést tradiční znak. Taycan dává v nejvyšší specifikaci Turbo S výkon 560 kW (761 koní) a 1050 N.m točivého momentu. Díky tomu zvládne akcelerovat na stovku za 2,8 sekundy. | Zdroj: https://youtu.be/XnWYgKWHUwc

Taycan ale není jen rychlý. Je také luxusní, pohodlný, pohledný a hlavně drahý. Například v České republice jej aktuálně nekoupíte pod tři miliony korun. Takto exkluzivní auto s cenovkou supersportu musí oplývat příkladnou kvalitou, se kterou naštěstí Porsche nikdy nemělo vážnější problémy. Zdroj:  https://youtu.be/XnWYgKWHUwc

Taycan ale není jen rychlý. Je také luxusní, pohodlný, pohledný a hlavně drahý. Například v České republice jej aktuálně nekoupíte pod tři miliony korun. Takto exkluzivní auto s cenovkou supersportu musí oplývat příkladnou kvalitou, se kterou naštěstí Porsche nikdy nemělo vážnější problémy. | Zdroj: https://youtu.be/XnWYgKWHUwc

Německá televizní stanice Welt se tak v rámci dokumentární série vydala do tajů výroby tohoto vozu a odhaluje, co všechno za prvním elektrickým Porsche stojí. Dozvíte se, že Taycan má v sobě 35,5 kilometrů drátů a také, že musel podstoupit 1500 hodin testování ve větrném tunelu.  Zdroj:  https://youtu.be/XnWYgKWHUwc

Německá televizní stanice Welt se tak v rámci dokumentární série vydala do tajů výroby tohoto vozu a odhaluje, co všechno za prvním elektrickým Porsche stojí. Dozvíte se, že Taycan má v sobě 35,5 kilometrů drátů a také, že musel podstoupit 1500 hodin testování ve větrném tunelu.  | Zdroj: https://youtu.be/XnWYgKWHUwc

Dokument si můžete pustit v článku. Je dlouhý přes 48 minut, ale díky profesionálnímu zpracování celou stopáž slupnete jako malinu. 

Dokument si můžete pustit v článku. Je dlouhý přes 48 minut, ale díky profesionálnímu zpracování celou stopáž slupnete jako malinu. 

Světové sportovní auto roku 2020: Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Světové sportovní auto roku 2020:
Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Světové sportovní auto roku 2020: Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Světové sportovní auto roku 2020:
Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Světové sportovní auto roku 2020: Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Světové sportovní auto roku 2020:
Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Světové sportovní auto roku 2020: Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Světové sportovní auto roku 2020:
Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Světové luxusní auto roku 2020: Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Světové luxusní auto roku 2020:
Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Světové luxusní auto roku 2020: Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Světové luxusní auto roku 2020:
Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Světové luxusní auto roku 2020: Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Světové luxusní auto roku 2020:
Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

Světové luxusní auto roku 2020: Porsche Taycan Zdroj: Porsche

Světové luxusní auto roku 2020:
Porsche Taycan | Zdroj: Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

Změnou prošel i zadní difuzor a zadní nárazník, který má výrazně vytažené lamely lakované taktéž v barvě karoserie. Toto šminkování nemá vliv na jízdní dynamiku vozu. Zájemce o ostřejší výraz Taycanu vyjde na 126.480 Kč. K dispozici je ale i varianta v černé lesklé variantě 135.860 Kč. Porsche

Změnou prošel i zadní difuzor a zadní nárazník, který má výrazně vytažené lamely lakované taktéž v barvě karoserie. Toto šminkování nemá vliv na jízdní dynamiku vozu. Zájemce o ostřejší výraz Taycanu vyjde na 126.480 Kč. K dispozici je ale i varianta v černé lesklé variantě 135.860 Kč. | Porsche

V českém konfigurátoru Porsche se objevil nový balíček SportDesign zahrnující řadu vylepšení pro první stuttgartský elektromobil  zvaný Taycan . Balíček obsahuje speciálně upravený přední nárazník s většími mřížkami pod světlomety a výraznějším čumákem či nově tvarované boční prahy včetně lakované lišty v barvě karoserie. Porsche

V českém konfigurátoru Porsche se objevil nový balíček SportDesign zahrnující řadu vylepšení pro první stuttgartský elektromobil zvaný Taycan. Balíček obsahuje speciálně upravený přední nárazník s většími mřížkami pod světlomety a výraznějším čumákem či nově tvarované boční prahy včetně lakované lišty v barvě karoserie. | Porsche

Samostatný přední nárazník vyjde na 83.980 Kč, prahy na 25.620 Kč. Balíčky jsou dostupné na všechny varianty -  Turbo, Turbo S  a  4S . Cena nejlevnější varianty 4S tak se sportovním paktem již přesáhne tři miliony korun. Porsche

Samostatný přední nárazník vyjde na 83.980 Kč, prahy na 25.620 Kč. Balíčky jsou dostupné na všechny varianty - Turbo, Turbo S a 4S. Cena nejlevnější varianty 4S tak se sportovním paktem již přesáhne tři miliony korun. | Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

Taycan ale není jen rychlý. Je také luxusní, pohodlný, pohledný a hlavně drahý. Například v České republice jej aktuálně nekoupíte pod tři miliony korun. Takto exkluzivní auto s cenovkou supersportu musí oplývat příkladnou kvalitou, se kterou naštěstí Porsche nikdy nemělo vážnější problémy. Zdroj:  https://youtu.be/XnWYgKWHUwc
Německá televizní stanice Welt se tak v rámci dokumentární série vydala do tajů výroby tohoto vozu a odhaluje, co všechno za prvním elektrickým Porsche stojí. Dozvíte se, že Taycan má v sobě 35,5 kilometrů drátů a také, že musel podstoupit 1500 hodin testování ve větrném tunelu.  Zdroj:  https://youtu.be/XnWYgKWHUwc
Dokument si můžete pustit v článku. Je dlouhý přes 48 minut, ale díky profesionálnímu zpracování celou stopáž slupnete jako malinu. 
Světové sportovní auto roku 2020: Porsche Taycan Zdroj: Porsche
24
Fotogalerie

Jak vzniká elektromobil za nejméně tři miliony? Odpoví skoro hodinový dokument

Německá televize Welt vyrazila do továrny Porsche, kde natočila zajímavý dokument. 48 minut nejen pro fanoušky Porsche je k vidění na youtube.

Příchod Porsche Taycan byl pro stuttgartskou automobilku historickým milníkem. Dává si tak hodně záležet na tom, aby jí nezkazil jméno a byl vozem vhodným nést tradiční znak. Taycan má v nejvyšší specifikaci Turbo S výkon 560 kW (761 koní) a 1050 N.m točivého momentu. Díky tomu zvládne akcelerovat z nuly na stovku za 2,8 sekundy.

Taycan ale není jen rychlý. Je i luxusní, pohodlný, pohledný a hlavně drahý. Například v České republice jej aktuálně nekoupíte pod tři miliony korun. Takto exkluzivní auto s cenovkou supersportu musí oplývat příkladnou kvalitou, se kterou naštěstí Porsche nikdy nemělo vážnější problémy.

Německá televizní stanice Welt se tak v rámci dokumentární série vydala do tajů výroby tohoto vozu a odhaluje, co všechno za prvním elektrickým Porsche stojí. Dozvíte se, že Taycan má v sobě 35,5 kilometrů drátů a také že musel podstoupit 1500 hodin testování ve větrném tunelu. 

Dokument si můžete pustit níže. Je dlouhý přes 48 minut, ale díky profesionálnímu zpracování celou stopáž slupnete jako malinu. 

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud