Kvůli zvýšenému zájmu o Škodu Karoq se vedle výrobního závodu v Kvasinách podílí také mateřská továrna v Mladé Boleslavi. Tempo nestačí, na vůz se stále čeká nepřimeřeně dlouho.
Podle informací ČTK se nejkratší dobu čeká na Karoq s motory 1.6 TDI a 2.0 TDI. Tyto verze je podle mluvčí Škody Auto Kamily Biddle možné dodat už za 18 týdnů. To je stále více než u ostatních modelů, na které zákazníci čekají v rozmezí sedmi až patnácti týdnů. Situace je způsobena vysokou poptávkou.
Nejžádanějším agregátem pro Škodu Karoq je patnáctistovka TSI s výkonem 110 kW, kterou jsme tento týden prověřili v redakčním testu. Nejvíce „frčí“ výbava Style a automatická převodovka DSG, přičemž podle ČTK se může čekací lhůta na takové auto protáhnout až na těžko pochopitelných 12 měsíců. Tiskové kanceláři to prý nezávisle na sobě potvrdili dva z českých prodejců. Takový vůz vychází podle aktuálního ceníku na 679.900 Kč.
S dlouhou dobou je spojen i fakt, že drtivá většina objednaných Karoqů je v unikátní konfiguraci. Vyrobit takové auto logicky trvá o něco déle, než kdybyste si pouze vybrali motor, převodovku a výbavou linii.
Mluvčí Kamila Biddle ČTK sdělila, že podíl „unikátních“ Škodovek činí 90 procent, zbytek připadá skladovým zásobám. Spuštění výroba Karoqu s Mladé Boleslavi má stav stabilizovat v průběhu letošního roku.