Má vůbec automobilka Bentley zapotřebí chrlit do světa desítky tisíc aut ročně? Neztratí se pocit exkluzivity, když stejné auto potkáte na každém rohu? Bentley chce totiž zdvojnásobit své prodeje ze současných asi 10 000 aut do roku 2020.
K tomu nepotřebuje nic jiného než luxusní SUV, které by mohlo být vážnou konkurencí pro Range Rover. Asi nikdo nečeká, že se zrovna v Evropě kvůli takovému autu netrhnou u dealerů Bentley dveře. Luxusní SUV ale bude důležitý artikl v Číně, arabských státech a v USA.
Automobilka Volkswagen se chce stát jednoznačně největším producentem aut na světě. Zatímco pár tisíc aut navíc od Bentley se statistikami nic moc neudělá, koncern může značku náležitě „podojit“ na obchodních maržích. Zatímco na běžných vozech jsou marže poměrně malé vzhledem k cenám, u luxusních aut se pohybují ve stovkách tisíc.
SUV je navíc taková globální jistota. Nálady zákazníků a poptávka po sportovních či nějakým zůsobem výjimečných modelech dost kolísá, ale SUV se vždycky bude prodávat dobře. SUV bude pro Bentley totéž, co Cayenne pro Porsche – tedy generátor peněz, které pak bude automobilka utrácet za hračky a okrajové záležitosti.