Jakkoliv kontroverzní mohlo být nedávné uvedení přiostřených modelů  S6, S6 Avant a S7 Sportback  pouze s naftovými motory pro evropský trh, Audi v tomto trendu pokračuje také v případě nižší řady S5 Coupé a S5 Sportback. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

Jakkoliv kontroverzní mohlo být nedávné uvedení přiostřených modelů S6, S6 Avant a S7 Sportback pouze s naftovými motory pro evropský trh, Audi v tomto trendu pokračuje také v případě nižší řady S5 Coupé a S5 Sportback. | Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

Dvojice novinek si totiž na starém kontinentu rovněž vystačí pouze naftovým šestiválcem 3.0 TDI, jemuž pomáhá 48V hybridní technika s elektrickým kompresorem. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

Dvojice novinek si totiž na starém kontinentu rovněž vystačí pouze naftovým šestiválcem 3.0 TDI, jemuž pomáhá 48V hybridní technika s elektrickým kompresorem. | Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

Jedná se tedy o stejnou motorizaci jako ve zmíněném S6, S6 Avant a S7 Sportback nebo SUV SQ5. Pro S5 Coupé a S5 Sportback je přitom naladěna na 255 kW (347 koní) a točivý moment 700 N.m. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

Jedná se tedy o stejnou motorizaci jako ve zmíněném S6, S6 Avant a S7 Sportback nebo SUV SQ5. Pro S5 Coupé a S5 Sportback je přitom naladěna na 255 kW (347 koní) a točivý moment 700 N.m. | Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

Samozřejmostí je pak osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol quattro. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

Samozřejmostí je pak osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol quattro. | Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

Identický scénář pokračuje v případě trhů mimo Evropu. Zde bude totiž Audi nabízet S5 Coupé a S5 Sportback s přeplňovaným benzinovým šestiválcem 3.0 TFSI o výkonu 260 kW (354 koní) a točivém momentu 500 N.m. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

Identický scénář pokračuje v případě trhů mimo Evropu. Zde bude totiž Audi nabízet S5 Coupé a S5 Sportback s přeplňovaným benzinovým šestiválcem 3.0 TFSI o výkonu 260 kW (354 koní) a točivém momentu 500 N.m. | Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

Po stránce dynamiky zajistí naftový motor v S5 Coupé zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,8 sekundy. V případě většího S5 Sportback jde o 4,9 sekundy. Maximální rychlost je u obou modelů tradičně elektronicky limitována na 250 km/h. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

Po stránce dynamiky zajistí naftový motor v S5 Coupé zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,8 sekundy. V případě většího S5 Sportback jde o 4,9 sekundy. Maximální rychlost je u obou modelů tradičně elektronicky limitována na 250 km/h. | Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

Pokud hledíte na spotřebu, Audi tvrdí, že hybridním ústrojím zvládá nové S5 Coupé ušetřit až 0,4 litru nafty na 100 km, kombinovaně tak udává spotřebu 6,2 l/100 km. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

Pokud hledíte na spotřebu, Audi tvrdí, že hybridním ústrojím zvládá nové S5 Coupé ušetřit až 0,4 litru nafty na 100 km, kombinovaně tak udává spotřebu 6,2 l/100 km. | Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

V příplatcích se u těchto „eskových“ modelů Audi objevuje sportovní diferenciál, podvozek s adaptivními tlumiči či nabídka 19- až 20palcových kol. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

V příplatcích se u těchto „eskových“ modelů Audi objevuje sportovní diferenciál, podvozek s adaptivními tlumiči či nabídka 19- až 20palcových kol. | Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

Lehce přiostřenému exteriéru pak sekunduje standardní výbava interiéru ve formě sportovních sedaček, pedálů nebo koženého multifunkčního volantu. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

Lehce přiostřenému exteriéru pak sekunduje standardní výbava interiéru ve formě sportovních sedaček, pedálů nebo koženého multifunkčního volantu. | Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

Evropské a tedy naftové varianty S5 Coupé a S5 Sportback se začnou prodávat během května. České ceny zatím neznáme, v Německu budou ale modely startovat na částce 65.300 euro (asi 1,7 milionu korun). | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

Evropské a tedy naftové varianty S5 Coupé a S5 Sportback se začnou prodávat během května. České ceny zatím neznáme, v Německu budou ale modely startovat na částce 65.300 euro (asi 1,7 milionu korun). | Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

Audi S5 Coupé Zdroj: Audi

Audi S5 Coupé | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback Zdroj: Audi

Audi S5 Sportback | Zdroj: Audi

Dvojice novinek si totiž na starém kontinentu rovněž vystačí pouze naftovým šestiválcem 3.0 TDI, jemuž pomáhá 48V hybridní technika s elektrickým kompresorem. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi
Jedná se tedy o stejnou motorizaci jako ve zmíněném S6, S6 Avant a S7 Sportback nebo SUV SQ5. Pro S5 Coupé a S5 Sportback je přitom naladěna na 255 kW (347 koní) a točivý moment 700 N.m. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi
Samozřejmostí je pak osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol quattro. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi
Identický scénář pokračuje v případě trhů mimo Evropu. Zde bude totiž Audi nabízet S5 Coupé a S5 Sportback s přeplňovaným benzinovým šestiválcem 3.0 TFSI o výkonu 260 kW (354 koní) a točivém momentu 500 N.m. | Audi S5 Coupé Zdroj: Audi
23
Fotogalerie

Také nové Audi S5 si u nás bude muset vystačit s naftou. Výkon vám ale chybět nebude

Audi rovněž u nového S5 Coupé a jeho čtyřdveřové varianty sází možná trochu překvapivě všechny své peníze na naftové motorizace. Pokud tedy mluvíme o evropském trhu.

Jakkoliv kontroverzní mohlo být nedávné uvedení přiostřených modelů S6, S6 Avant a S7 Sportback pouze s naftovými motory pro evropský trh, Audi v tomto trendu pokračuje také v případě nižší řady S5 Coupé a S5 Sportback. Dvojice novinek si totiž na starém kontinentu rovněž vystačí pouze naftovým šestiválcem 3.0 TDI, jemuž pomáhá 48V hybridní technika s elektrickým kompresorem.

Jedná se tedy o stejnou motorizaci jako ve zmíněném S6, S6 Avant a S7 Sportback nebo SUV SQ5. Pro S5 Coupé a S5 Sportback je přitom naladěna na 255 kW (347 koní) a točivý moment 700 N.m. Hodnotami výkonu se nicméně všechny modely liší jen nepatrně o pár koní. Samozřejmostí je pak osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol quattro.

Identický scénář pokračuje v případě trhů mimo Evropu. Zde bude totiž Audi nabízet S5 Coupé a S5 Sportback s přeplňovaným benzinovým šestiválcem TFSI o výkonu 260 kW (354 koní) a točivém momentu 500 N.m.

Po stránce dynamiky zajistí naftový motor v S5 Coupé zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,8 sekundy. V případě většího S5 Sportback jde o 4,9 sekundy. Maximální rychlost je u obou modelů tradičně elektronicky limitována na 250 km/h. Pokud hledíte na spotřebu, Audi tvrdí, že hybridním ústrojím zvládá nové S5 Coupé ušetřit až 0,4 litru nafty na 100 km, kombinovaně tak udává spotřebu 6,2 l/100 km.

V příplatcích se u těchto „eskových“ modelů Audi objevuje sportovní diferenciál, podvozek s adaptivními tlumiči či nabídka 19- až 20palcových kol. Lehce přiostřenému exteriéru pak sekunduje standardní výbava interiéru ve formě sportovních sedaček, pedálů nebo koženého multifunkčního volantu.

Evropské a tedy naftové varianty S5 Coupé a S5 Sportback se začnou prodávat během května. České ceny zatím neznáme, v Německu budou ale modely startovat na částce 65.300 euro (asi 1,7 milionu korun).

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud