Bývalý šéf  Porsche  Motorsport a automobilový závodník Max Welti a Rob Armstrong z IMG iniciují novou kategorii motorsportu, která bude spočívat v závodech elektrických crossoverů. Zahajující ročník by měl odstartovat v roce 2022 devíti závody. Jednodenní eventy na okruzích v zastavěných oblastech by měy bsahovat 15 závodů. Zdroj: Supercharge

Bývalý šéf Porsche Motorsport a automobilový závodník Max Welti a Rob Armstrong z IMG iniciují novou kategorii motorsportu, která bude spočívat v závodech elektrických crossoverů. Zahajující ročník by měl odstartovat v roce 2022 devíti závody. Jednodenní eventy na okruzích v zastavěných oblastech by měy bsahovat 15 závodů. | Zdroj: Supercharge

V každém závodu by měli být dva závodní jezdci z celkově osmi týmů. Do šampionátu, pojmenovaným jednoduše Supercharge, vkládá Armstrong velké naděje: „Motorsport je aktuálně na křižovatce. My vidíme cestu směrem k elektrifikaci a je tu prostor pro závody silničních vozidel. Ukáže, že závody elektrických aut mohou být velkolepé a zábavné.“ Zdroj: Supercharge

V každém závodu by měli být dva závodní jezdci z celkově osmi týmů. Do šampionátu, pojmenovaným jednoduše Supercharge, vkládá Armstrong velké naděje: „Motorsport je aktuálně na křižovatce. My vidíme cestu směrem k elektrifikaci a je tu prostor pro závody silničních vozidel. Ukáže, že závody elektrických aut mohou být velkolepé a zábavné.“ | Zdroj: Supercharge

I když bude šampionát otevřený všem výrobcům, závodní šasi s označením SC01 vyvine Willy Rampf, bývalý technický ředitel závodního týmu Sauber F1 a divize Volkswagen Motorsport. Závodní automobil by měl být elektromotor na každé nápravě a z 0 na 100 km/h vystřelit za 2,5 sekundy díky výkonu 670 koní. Zdroj: Supercharge

I když bude šampionát otevřený všem výrobcům, závodní šasi s označením SC01 vyvine Willy Rampf, bývalý technický ředitel závodního týmu Sauber F1 a divize Volkswagen Motorsport. Závodní automobil by měl být elektromotor na každé nápravě a z 0 na 100 km/h vystřelit za 2,5 sekundy díky výkonu 670 koní. | Zdroj: Supercharge

Na toto šasi si pak každý výrobce osadí karoserii, která bude vycházet z jeho produkčního modelu. Každý si pak může dosadit i svou 40kWh baterii. Závod by měly ozvláštnit především čtyři aspekty: 2,5 metrů dlouhý skokánek, zónu s nízkým třením pneumatik, vodní překážku a bonusové delší kolo, který bude muset každý jezdec v jednom závodu zajet, jako je tomu v rallycrossu. Zdroj: Supercharge

Na toto šasi si pak každý výrobce osadí karoserii, která bude vycházet z jeho produkčního modelu. Každý si pak může dosadit i svou 40kWh baterii. Závod by měly ozvláštnit především čtyři aspekty: 2,5 metrů dlouhý skokánek, zónu s nízkým třením pneumatik, vodní překážku a bonusové delší kolo, který bude muset každý jezdec v jednom závodu zajet, jako je tomu v rallycrossu. | Zdroj: Supercharge

Jedno standardní kolo závodu by mělo být dlouhé zhruba kilometr. Tři závody se budou odehrávat v Evropě, dva na Středním východě, dva v Asii, jeden v Číně a jeden v USA. Na první závod si ale budete tedy muset počkat nejméně dva roky. Zdroj: Supercharge

Jedno standardní kolo závodu by mělo být dlouhé zhruba kilometr. Tři závody se budou odehrávat v Evropě, dva na Středním východě, dva v Asii, jeden v Číně a jeden v USA. Na první závod si ale budete tedy muset počkat nejméně dva roky. | Zdroj: Supercharge

...7palcový infotainment (s Apple CarPlay a Android Auto), elektricky ovládaná přední i zadní okna, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, automatickou klimatizaci nebo hliníková 16palcová kola. Zdroj: Supercharge

...7palcový infotainment (s Apple CarPlay a Android Auto), elektricky ovládaná přední i zadní okna, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, automatickou klimatizaci nebo hliníková 16palcová kola. | Zdroj: Supercharge

...– 65 kWh pro dojezd až 360 km, 90 kWh pro dojezd až 500 km. Lze tedy čekat, že v podobném směru bude specifikováno i SUV Renaultu. Zdroj: Supercharge

...– 65 kWh pro dojezd až 360 km, 90 kWh pro dojezd až 500 km. Lze tedy čekat, že v podobném směru bude specifikováno i SUV Renaultu. | Zdroj: Supercharge

Díky sdílené technice Renault předpokládá, že náklady na vlastnictví takového vozu budou velmi blízko normálním modelům se spalovacím motorem. Zdroj: Supercharge

Díky sdílené technice Renault předpokládá, že náklady na vlastnictví takového vozu budou velmi blízko normálním modelům se spalovacím motorem. | Zdroj: Supercharge

K plánům Renaultu se nyní oficiálně vyjádřilo vedení francouzské automobilky v čele s novým šéfem Lucou de Meo. Zdroj: Supercharge

K plánům Renaultu se nyní oficiálně vyjádřilo vedení francouzské automobilky v čele s novým šéfem Lucou de Meo. | Zdroj: Supercharge

Před pár měsíci oznámená  restrukturalizace celé aliance Renault-Nissan-Mitsubishi  směrem k šetření nákladů a většího sdílení techniky napříč značkami už přináší první náznak toho, co můžeme očekávat po stránce nových modelů. Zdroj: Supercharge

Před pár měsíci oznámená restrukturalizace celé aliance Renault-Nissan-Mitsubishi směrem k šetření nákladů a většího sdílení techniky napříč značkami už přináší první náznak toho, co můžeme očekávat po stránce nových modelů. | Zdroj: Supercharge

V každém závodu by měli být dva závodní jezdci z celkově osmi týmů. Do šampionátu, pojmenovaným jednoduše Supercharge, vkládá Armstrong velké naděje: „Motorsport je aktuálně na křižovatce. My vidíme cestu směrem k elektrifikaci a je tu prostor pro závody silničních vozidel. Ukáže, že závody elektrických aut mohou být velkolepé a zábavné.“ Zdroj: Supercharge
I když bude šampionát otevřený všem výrobcům, závodní šasi s označením SC01 vyvine Willy Rampf, bývalý technický ředitel závodního týmu Sauber F1 a divize Volkswagen Motorsport. Závodní automobil by měl být elektromotor na každé nápravě a z 0 na 100 km/h vystřelit za 2,5 sekundy díky výkonu 670 koní. Zdroj: Supercharge
Na toto šasi si pak každý výrobce osadí karoserii, která bude vycházet z jeho produkčního modelu. Každý si pak může dosadit i svou 40kWh baterii. Závod by měly ozvláštnit především čtyři aspekty: 2,5 metrů dlouhý skokánek, zónu s nízkým třením pneumatik, vodní překážku a bonusové delší kolo, který bude muset každý jezdec v jednom závodu zajet, jako je tomu v rallycrossu. Zdroj: Supercharge
Jedno standardní kolo závodu by mělo být dlouhé zhruba kilometr. Tři závody se budou odehrávat v Evropě, dva na Středním východě, dva v Asii, jeden v Číně a jeden v USA. Na první závod si ale budete tedy muset počkat nejméně dva roky. Zdroj: Supercharge
10
Fotogalerie

Supercharge je nová soutěž elektrických crossoverů. 670 koní, pohon 4x4 a skokánky

První ročník by měl odstartovat v roce 2022. Do závodu se mohou přihlásit všichni výrobci automobilů. Šasi již budou mít připravené.

Bývalý šéf Porsche Motorsport a automobilový závodník Max Welti a Rob Armstrong z IMG iniciují novou kategorii motorsportu, která bude spočívat v závodech elektrických crossoverů. Zahajující ročník by měl odstartovat v roce 2022 devíti závody. Jednodenní eventy na okruzích v zastavěných oblastech by měy bsahovat 15 závodů.

V každém závodu by měli být dva závodní jezdci z celkově osmi týmů. Do šampionátu, pojmenovaným jednoduše Supercharge, vkládá Armstrong velké naděje: „Motorsport je aktuálně na křižovatce. My vidíme cestu směrem k elektrifikaci a je tu prostor pro závody silničních vozidel. Ukáže, že závody elektrických aut mohou být velkolepé a zábavné.“

I když bude šampionát otevřený všem výrobcům, závodní šasi s označením SC01 vyvine Willy Rampf, bývalý technický ředitel závodního týmu Sauber F1 a divize Volkswagen Motorsport. Závodní automobil by měl být elektromotor na každé nápravě a z 0 na 100 km/h vystřelit za 2,5 sekundy díky výkonu 670 koní.

Na toto šasi si pak každý výrobce osadí karoserii, která bude vycházet z jeho produkčního modelu. Každý si pak může dosadit i svou 40kWh baterii. Závod by měly ozvláštnit především čtyři aspekty: 2,5 metrů dlouhý skokánek, zóna s nízkým třením pneumatik, vodní překážka a bonusové delší kolo, které bude muset každý jezdec v jednom závodu zajet, jako je tomu v rallycrossu.

Jedno standardní kolo závodu by mělo být dlouhé zhruba kilometr. Tři závody se budou odehrávat v Evropě, dva na Středním východě, dva v Asii, jeden v Číně a jeden v USA. Na první závod si ale budete tedy muset počkat nejméně dva roky.

Galerie doplněna o vybrané elektrické crossovery.

Doporučujeme

Články odjinud