Odhalení nového Audi e-tron GT nepřinese žádná překvapení. Co už naznačily  maskované testovací prototypy , to nyní potvrzují první uniklé fotografie, které se objevily na  Instagramu . | Audi e-tron GT Zdroj:  Instagram.com/cochespias

Odhalení nového Audi e-tron GT nepřinese žádná překvapení. Co už naznačily maskované testovací prototypy, to nyní potvrzují první uniklé fotografie, které se objevily na Instagramu. | Audi e-tron GT | Zdroj: Instagram.com/cochespias

V čistě bílém laku a sériovém provedení se tedy e-tron GT ukazuje světu ještě před oficiální on-line premiérou v úterý 9. února. | Audi e-tron GT Zdroj:  Instagram.com/cochespias

V čistě bílém laku a sériovém provedení se tedy e-tron GT ukazuje světu ještě před oficiální on-line premiérou v úterý 9. února. | Audi e-tron GT | Zdroj: Instagram.com/cochespias

Audi se musí nechat, že design  původního konceptu z roku 2018  pozměnilo do produkce jen minimálně. | Audi e-tron GT Zdroj:  Instagram.com/cochespias

Audi se musí nechat, že design původního konceptu z roku 2018 pozměnilo do produkce jen minimálně. | Audi e-tron GT | Zdroj: Instagram.com/cochespias

Především linie splývající střechy, ale vlastně i celkové proporce čtyřdveřového elektrického GT pak utvrzují sourozenecký vztah s Porsche Taycan... | Audi RS e-tron GT Zdroj:  Instagram.com/cochespias

Především linie splývající střechy, ale vlastně i celkové proporce čtyřdveřového elektrického GT pak utvrzují sourozenecký vztah s Porsche Taycan... | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Instagram.com/cochespias

...na jehož platformě včetně dvou elektromotorů a 800V architektury bude nové Audi stát, tedy  přesněji se již vyrábí . | Audi RS e-tron GT Zdroj:  Instagram.com/cochespias

...na jehož platformě včetně dvou elektromotorů a 800V architektury bude nové Audi stát, tedy přesněji se již vyrábí. | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Instagram.com/cochespias

Velkým rozdílem vůči Taycanu bude interiér e-tronu GT, který působí mnohem tradičnějším dojmem bez zakřiveného displeje před řidičem nebo množství obrazovek a dotykových ploch. | Audi RS e-tron GT Zdroj:  Instagram.com/cochespias

Velkým rozdílem vůči Taycanu bude interiér e-tronu GT, který působí mnohem tradičnějším dojmem bez zakřiveného displeje před řidičem nebo množství obrazovek a dotykových ploch. | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Instagram.com/cochespias

V Audi stále najdete fyzická tlačítka a s displeji se automobilka nerozparádila tak jako Porsche. Volič D/N/R se nicméně rovněž u Audi dočkal minimalizace na jednoduchý tlačítkový ovladač na středovém tunelu. | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

V Audi stále najdete fyzická tlačítka a s displeji se automobilka nerozparádila tak jako Porsche. Volič D/N/R se nicméně rovněž u Audi dočkal minimalizace na jednoduchý tlačítkový ovladač na středovém tunelu. | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

Uniklé fotky interiéru odhalují, že se díváme do nejsilnější verze RS. Na přesné informace o technice si ale musíme počkat do premiéry. | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

Uniklé fotky interiéru odhalují, že se díváme do nejsilnější verze RS. Na přesné informace o technice si ale musíme počkat do premiéry. | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

Dosud se mluvilo o nejvyšším výkonu verze RS okolo 700 koní (515 kW), čímž by Audi v hierarchii koncernových značek VW lehce zapadlo pod Taycan Turbo S, který nabízí maximálních 761 koní (560 kW). | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

Dosud se mluvilo o nejvyšším výkonu verze RS okolo 700 koní (515 kW), čímž by Audi v hierarchii koncernových značek VW lehce zapadlo pod Taycan Turbo S, který nabízí maximálních 761 koní (560 kW). | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

Verzi RS e-tron GT má ovšem během premiéry doprovázet i odhalení standardní varianty. | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

Verzi RS e-tron GT má ovšem během premiéry doprovázet i odhalení standardní varianty. | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

 | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

 | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

 | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

 | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

V čistě bílém laku a sériovém provedení se tedy e-tron GT ukazuje světu ještě před oficiální on-line premiérou v úterý 9. února. | Audi e-tron GT Zdroj:  Instagram.com/cochespias
Audi se musí nechat, že design  původního konceptu z roku 2018  pozměnilo do produkce jen minimálně. | Audi e-tron GT Zdroj:  Instagram.com/cochespias
Především linie splývající střechy, ale vlastně i celkové proporce čtyřdveřového elektrického GT pak utvrzují sourozenecký vztah s Porsche Taycan... | Audi RS e-tron GT Zdroj:  Instagram.com/cochespias
...na jehož platformě včetně dvou elektromotorů a 800V architektury bude nové Audi stát, tedy  přesněji se již vyrábí . | Audi RS e-tron GT Zdroj:  Instagram.com/cochespias
12
Fotogalerie

Audi e-tron GT odhaleno únikem! Od konceptu nemá daleko, uvnitř nešokuje

Pár dní před oficiální premiérou unikají na internet první fotografie produkční verze elektrického GT od Audi.

Odhalení nového Audi e-tron GT nepřinese žádná překvapení. Co už naznačily maskované testovací prototypy, to nyní potvrzují první uniklé fotografie, které se objevily na Instagramu. V čistě bílém laku a sériovém provedení se tedy e-tron GT ukazuje světu ještě před oficiální on-line premiérou v úterý 9. února.

Audi se musí nechat, že design původního konceptu z roku 2018 pozměnilo do produkce jen minimálně. Především linie splývající střechy, ale vlastně i celkové proporce čtyřdveřového elektrického GT pak utvrzují sourozenecký vztah s Porsche Taycan, na jehož platformě včetně dvou elektromotorů a 800V architektury bude nové Audi stát, tedy přesněji se již vyrábí.

Velkým rozdílem vůči Taycanu bude interiér e-tronu GT, který působí mnohem tradičnějším dojmem bez zakřiveného displeje před řidičem nebo množství obrazovek a dotykových ploch. V Audi stále najdete fyzická tlačítka a s displeji se automobilka nerozparádila tak jako Porsche. Volič D/N/R se nicméně rovněž u Audi dočkal minimalizace na jednoduchý tlačítkový ovladač na středovém tunelu.

Uniklé fotky interiéru odhalují, že se díváme do nejsilnější verze RS. Na přesné informace o technice si ale musíme počkat do premiéry. Dosud se mluvilo o nejvyšším výkonu verze RS okolo 700 koní (515 kW), čímž by Audi v hierarchii koncernových značek VW lehce zapadlo pod Taycan Turbo S, který nabízí maximálních 761 koní (560 kW). Verzi RS e-tron GT má ovšem během premiéry doprovázet i odhalení standardní varianty.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud