Elektrické variantě SUV nechybí ani funkce V2L pro napájení externích zařízení.
Po uvedení elektrické varianty sedanu G80 pokračuje korejský Genesis ve stejném rytmu také u SUV GV70. Původně spalovací model tak nyní značka ukazuje rovněž ve specifikaci na baterky pod označením Electrified GV70. Na první pohled se novinka přirozeně liší uzavřenou mřížkou na přídi, kde se pod dvířky nachází nabíjecí port.
Elektrické GV70 přichází standardně ve specifikaci s dvojicí elektromotorů a pohonem všech kol. V režimu Boost produkuje maximální výkon 360 kW (489 koní) a točivý moment 700 N.m. Z nuly na 100 km/h akceleruje SUV za 4,5 sekundy. Kapacitu baterie Genesis zatím neupřesňuje, zákazníci mají ale čekat dojezd přes 500 km. Díky 800V elektrické sítí je možné nabíjet výkonem až 350 kW – dobití z 10 na 80 % kapacity trvá zhruba 20 minut.
Jinak dostává elektrické SUV jako první v řadě modelů značky i samostatný režim e-Terrain pro jízdu na nezpevněném povrchu. GV70 poté nabízí i funkci V2L (Vehicle to Load), díky které lze používat nebo nabíjet za jízdy či u stojícího vozu jakákoli elektrická zařízení, například elektricky poháněná jízdní kola, skútry nebo campingové vybavení. Auto tak poslouží doslova jako pojízdná nabíječka.
GV70 představuje Genesis nejprve pro domácí trh Jižní Koreje. Novinka má později dorazit i do prodeje v USA. Nabídka v Evropě zatím potvrzena není. Jak už víme, korejská značka bude chtít s ostatními modely nejprve zaujmout v Británii, Německu a Švýcarsku. Pokud se jí bude dařit, další trhy mají následovat.
Galerie doplněna o standardní Genesis GV70.