Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE

Cigarette Racing 515 Project One

Cigarette Racing 515 Project One

Cigarette Racing 515 Project One

Cigarette Racing 515 Project One

Cigarette Racing 515 Project One

Cigarette Racing 515 Project One

Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
Mercedes-AMG ONE
20
Fotogalerie

Sériový Mercedes-AMG Project One: Hypersport tiše pozměnil název i design

K prvním zákazníkům se už chystají hypersporty od AMG. V mnohém se od frankfurtského konceptu liší.

Když na minulém autosalonu ve Frankfurtu Mercedes-AMG ve společnosti Lewise Hamiltona představoval svůj hypersport Project One, automobilový svět žasnul. Auto má odvážný design a především techniku inspirovanou formulí 1. Nakonec se přeci jen pár věcí na cestě k sériové verzi změnilo. Naštěstí však nic zásadního.

Němci změny provedly v tichosti, dozvídáme se je proto jen od serveru thesupercarblog.com, který se odkazuje na důvěryhodný zdroj, přesněji jednoho z 275 klientů, kteří vůz obdrží. Předně se produkční verze na silnice již nejmenuje Project One, ale pouze One.

Miliardář Manny Khoshbin na svém populárním instagramovém účtu ukázal i další změny. Právě on je jedním ze šťastných zákazníků a první vůz postavený podle produkčních regulí natočil během konfigurace toho svého. Sériové auto má o poznání více aktivní aerodynamiky. K vidění je množství karbonových klapek na přídi, boku i zádi. Působí tak členitěji.

Inspirace monopostem kategorie Formule 1 se nezdá být jen marketingový žvástem. Vždyť spalovací motor má přesně shodnou architekturu, tedy V6 o objemu 1,6 litru. Kombinovaný výkon hybridní soustavy činí 745 kW a na 96 km/h zrychlí za 2,7 sekundy. Maximální rychlost je přibližně 350 km/h. První zákazníci se tohoto silničně legálního vozu dočkají během příštího roku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Unreal! 😍👍🏻 aero anyone?

Příspěvek sdílený Manny Khoshbin "Never Give Up" (@mannykhoshbin), Zář 26, 2018 v 7:14 PDT

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

Doporučujeme

Články odjinud