Navzdory  zrušenému autosalonu v Ženevě  se i BMW pouští do své plánované premiéry, kterou je nový koncept i4. Vize plně elektrického Gran Coupe už je vskutku blízko produkčnímu vzezření, plánovaného na příští rok. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Navzdory zrušenému autosalonu v Ženevě se i BMW pouští do své plánované premiéry, kterou je nový koncept i4. Vize plně elektrického Gran Coupe už je vskutku blízko produkčnímu vzezření, plánovaného na příští rok. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Ve stejnou dobu chce BMW vypustit do světa i svou novou elektrickou vlajkovou loď,  SUV iNext . | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Ve stejnou dobu chce BMW vypustit do světa i svou novou elektrickou vlajkovou loď, SUV iNext. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Designem bude čtyřdveřové „kupé“ v sériové podobě určitě trochu umírněné, ačkoliv všichni víme, že například u starších hybridů i3 a  i8  umělo BMW po stránce vzhledu trochu zariskovat. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Designem bude čtyřdveřové „kupé“ v sériové podobě určitě trochu umírněné, ačkoliv všichni víme, že například u starších hybridů i3 a i8 umělo BMW po stránce vzhledu trochu zariskovat. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Podobně jako u chystané  nové generace řady 4  bychom se však neměli vyhnout velkým ledvinkám na přídi zasahujícím nízko k zemi. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Podobně jako u chystané nové generace řady 4 bychom se však neměli vyhnout velkým ledvinkám na přídi zasahujícím nízko k zemi. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Produkční i4 se rovněž dočká nových aerodynamických kol, které BMW poprvé uvede na  elektrickém iX3 . | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Produkční i4 se rovněž dočká nových aerodynamických kol, které BMW poprvé uvede na elektrickém iX3. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Změn se do produkce určitě dočká také interiér. V konceptu hraje na futuristicky minimalistickou notu s čistě bílým čalounění a měděnými doplňky. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Změn se do produkce určitě dočká také interiér. V konceptu hraje na futuristicky minimalistickou notu s čistě bílým čalounění a měděnými doplňky. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Jednoduché palubní desky s velkým zakřiveným displejem zahrnujícím přístrojový štít a infotainment bychom se ovšem v určitě podobě mohli dočkat. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Jednoduché palubní desky s velkým zakřiveným displejem zahrnujícím přístrojový štít a infotainment bychom se ovšem v určitě podobě mohli dočkat. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Ovládací prvky na středovém tunelu pak vychází z již zavedeného stylu dnešních BMW. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Ovládací prvky na středovém tunelu pak vychází z již zavedeného stylu dnešních BMW. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Technickou stránku nám BMW prozradilo už dříve. V i4 se tedy objeví pátá generace elektrického pohonu eDrive, zajišťující výkon až 390 kW (530 koní) – nejspíše pro vrcholnou variantu modelu. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Technickou stránku nám BMW prozradilo už dříve. V i4 se tedy objeví pátá generace elektrického pohonu eDrive, zajišťující výkon až 390 kW (530 koní) – nejspíše pro vrcholnou variantu modelu. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Akcelerace z nuly na 100 km/h má trvat zhruba 4 vteřiny a maximální rychlost je udávaných 200 km/h. Na  nutném ozvučení elektromobilu  mimochodem pracoval známý filmový skladatel  Hans Zimmer . | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Akcelerace z nuly na 100 km/h má trvat zhruba 4 vteřiny a maximální rychlost je udávaných 200 km/h. Na nutném ozvučení elektromobilu mimochodem pracoval známý filmový skladatel Hans Zimmer. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Baterie pro i4 se má vyznačovat extrémně plochým designem, tudíž si BMW slibuje i slušně prostorný interiér. Kapacita modulu čítá asi 80 kWh a nabíjet bude možné výkonem až 150 kW. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Baterie pro i4 se má vyznačovat extrémně plochým designem, tudíž si BMW slibuje i slušně prostorný interiér. Kapacita modulu čítá asi 80 kWh a nabíjet bude možné výkonem až 150 kW. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Slibovaný dojezd na jedno nabití je až 600 kilometrů (WLTP), přičemž dobití na 80 % kapacity má trvat v nejrychlejším případě cca 35 minut. Za přibližně 6 minut tak bude možné zvýšit dojezd vozu o 100 km. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Slibovaný dojezd na jedno nabití je až 600 kilometrů (WLTP), přičemž dobití na 80 % kapacity má trvat v nejrychlejším případě cca 35 minut. Za přibližně 6 minut tak bude možné zvýšit dojezd vozu o 100 km. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Uvedení i4 bude tedy v roce 2021 doprovázet i premiéra elektrického  SUV iNEXT . Oběma modelům bude nicméně předcházet se stejnou generací pohonu  BMW iX3 , tedy čistě elektrická varianta současného X3. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Uvedení i4 bude tedy v roce 2021 doprovázet i premiéra elektrického SUV iNEXT. Oběma modelům bude nicméně předcházet se stejnou generací pohonu BMW iX3, tedy čistě elektrická varianta současného X3. | Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 

Koncept BMW i4 | Zdroj: BMW 

Ve stejnou dobu chce BMW vypustit do světa i svou novou elektrickou vlajkovou loď,  SUV iNext . | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 
Designem bude čtyřdveřové „kupé“ v sériové podobě určitě trochu umírněné, ačkoliv všichni víme, že například u starších hybridů i3 a  i8  umělo BMW po stránce vzhledu trochu zariskovat. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 
Podobně jako u chystané  nové generace řady 4  bychom se však neměli vyhnout velkým ledvinkám na přídi zasahujícím nízko k zemi. | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 
Produkční i4 se rovněž dočká nových aerodynamických kol, které BMW poprvé uvede na  elektrickém iX3 . | Koncept BMW i4 Zdroj: BMW 
25
Fotogalerie

Koncept BMW i4 je vizí elektrického Gran Coupe. Slibuje 530 koní a dojezd až 600 km

Konceptem i4 nám BMW dává slušně najevo, jak bude jeho elektrické Gran Coupe vypadat a fungovat.

Navzdory zrušenému autosalonu v Ženevě se i BMW pouští do své plánované premiéry, kterou je nový koncept i4. Vize plně elektrického Gran Coupe už je vskutku blízko produkčnímu vzezření, plánovaného na příští rok. Ve stejnou dobu chce BMW vypustit do světa i svou novou elektrickou vlajkovou loď, SUV iNext.

Designem bude čtyřdveřové „kupé“ v sériové podobě určitě trochu umírněné, ačkoliv všichni víme, že například u starších hybridů i3 a i8 umělo BMW po stránce vzhledu trochu zariskovat. Podobně jako u chystané nové generace řady 4 bychom se však neměli vyhnout velkým ledvinkám na přídi zasahujícím nízko k zemi. Produkční i4 se rovněž dočká nových aerodynamických kol, které BMW poprvé uvede na elektrickém iX3.

Změn se do produkce určitě dočká také interiér. V konceptu hraje na futuristicky minimalistickou notu s čistě bílým čalounění a měděnými doplňky. Jednoduché palubní desky s velkým zakřiveným displejem zahrnujícím přístrojový štít a infotainment bychom se ovšem v určitě podobě mohli dočkat. Ovládací prvky na středovém tunelu pak vychází z již zavedeného stylu dnešních BMW.

Technickou stránku nám BMW prozradilo už dříve. V i4 se tedy objeví pátá generace elektrického pohonu eDrive, zajišťující výkon až 390 kW (530 koní) – nejspíše pro vrcholnou variantu modelu. Akcelerace z nuly na 100 km/h má trvat zhruba 4 vteřiny a maximální rychlost je udávaných 200 km/h. Na nutném ozvučení elektromobilu mimochodem pracoval známý filmový skladatel Hans Zimmer.

Baterie pro i4 se má vyznačovat extrémně plochým designem, tudíž si BMW slibuje i slušně prostorný interiér. Kapacita modulu čítá asi 80 kWh a nabíjet bude možné výkonem až 150 kW. Slibovaný dojezd na jedno nabití je až 600 kilometrů (WLTP), přičemž dobití na 80 % kapacity má trvat v nejrychlejším případě cca 35 minut. Za přibližně 6 minut tak bude možné zvýšit dojezd vozu o 100 km.

Uvedení i4 bude tedy v roce 2021 doprovázet i premiéra elektrického SUV iNEXT. Oběma modelům bude nicméně předcházet se stejnou generací pohonu BMW iX3, tedy čistě elektrická varianta současného X3.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud