Modrý ovál oficiálně oznámil, že se neúčastní ženevského autosalonu.
Autosalon v Ženevě je možná poslední velkou světovou akcí tohoto typu, která si drží svou prestiž a na kterou dorazí alespoň všechny ty automobilky, které už svůj marketing neobrátily úplně jiným směrem. Jenže i v případě Ženevy se časy pomalu mění.
Například v Paříži chyběl i Volkswagen, Opel, kompletní FCA, Nissan, Mazda, Volvo a další zásadní hráči. Na březnovou akci se začínají sypat omluvenky. Aktuálně svou absenci oficiálně oznámil Ford. Stejně jako Paříži se svým stánkem nepřicestuje ani do Ženevy. Tentokrát to ovšem zástupci automobilky odůvodnili jinak.
"Když se podíváme na všechny věci, které musíme v příštím roce zvládnout, ženevský autosalon nám svým načasováním nedává smysl. Než přijet do Ženevy s relativně malými novinkami, raději později uděláme větší akci," naznačil pozdější příchod faceliftovaného Mondea či Focusu ST mluvčí Fordu pro britský Autocar.
Tím však podle Autocaru Ford nezavrhuje ženevský autosalon zcela. Podle zástupců americké automobilky je pro značku právě Ženeva a domácí Detroit jedinými klasickými autosalony, o kterých vážně uvažují. Například Festival rychlosti v Goodwoodu pak dávají za příklad, jak lze zaujmout média a veřejnost více interaktivním stylem.