Své středně velké SUV se Lexus rozhodl lehce modernizovat. Zaměřil se přitom hlavně na pohodlí a bezpečnost posádky uvnitř.
Modernizace populárního SUV od Lexusu se týká jak standardní verze RX, tak prostornějšího RXL se třemi řadami sedadel. Zvenku přichází oba modely s lehce upravenou maskou a nárazníkem vpředu, novým tvarem LED světlometů a rovněž přepracovanou zádí. V základu jezdí RX stále na 18palcových kolech.
Největší novinky se odehrávají v interiéru, kterému může nyní dominovat velký 12,3palcový, dotykový displej infotainmentu (8palcový je standardem). Kromě dotykové funkce je zde nadále i touchpad na středové konzoli. S větším infotainmentem však přichází i vylepšené ovládání hlasem. Pochopitelně už nesmí chybět ani podpora rozhraní Apple Carplay a Android Auto.
Standardně se RX dočkalo i nejnovějších bezpečnostních systémů včetně detekce chodců při snížené viditelnosti, čemuž napomáhají i nové adaptivní LED světlomety BladeScan Type AHS. Došlo i na vylepšení funkce udržování jízdy v pruhu a systém autonomního krizového brzdění nyní zvládne detekovat kromě chodců a vozidel také cyklisty.
Lexus si nakonec pohrál i s podvozkem RX, kterému dopřál nové stabilizátory vpředu i vzadu a jejich tužší uložení, zatímco tlumiče přicházejí s novým nastavením, jež má SUV zajistit ještě pohodlnější jízdu. K dispozici bude i volitelný adaptivní podvozek, přičemž vyladěním prošly i stabilizační systémy vozu.
K technice pod kapotou Lexus nezmiňuje nic nového, takže lze počítat s dosavadními motorizacemi. U nás je v tuto chvíli RX nabízeno pouze v hybridní specifikaci RX 450h, která spoléhá na 3,5litrový benzinový šestiválec a dvojici elektromotorů pro kombinovaný výkon 230 kW (313 koní). Ústrojí pracuje s automatickou převodovkou CVT a sílu přenáší na všechna kola.