Na ženevském autosalonu byla představena také inovovaná verze ostrého provedení Octavie s naftovým motorem. Původní agregát 2,0 TDI PD byl nahrazen novým se vstřikováním common-rail. Výkon 125 kW (170 k) i točivý moment 350 Nm byl zachován a také dynamické vlastnosti vozu zůstaly stejné - stovka za 8,4 s a maximální rychlost 225 km/h.
Trochu v ústraní pak zůstala informace, že tato verze dostane za příplatek také převodovku DSG a půjde tak o první RS verzi s automatem. Dynamika má i s touto převodovkou zůstat stejná, zlepšení na papíře se tak zřejmě odehrává jen u koncernových sourozenců.
Cena pro Octavii RS TDI DSG prozatím nebyla stanovena, ale při pohledu na příplatek za DSG u jiných modelů lze očekávat cenové navýšení o 50-60 tis. Kč.
Octavia RS TDI Common-Rail