Španělský motoristický web km77 se již roky zabývá prováděním standardizovaného losího testu. Zdroj: YouTube.com/ km77.com  

Španělský motoristický web km77 se již roky zabývá prováděním standardizovaného losího testu. | Zdroj: YouTube.com/km77.com 

Zkouška prověřující stabilitu vozu při náhlém vyhnutí se překážce a navrácení do jízdního pruhu tak nyní čekala i novou generaci Hyundaie Tucson. Bohužel pro korejskou značku, výsledky SUV nejsou zrovna chvályhodné. Zdroj: YouTube.com/ km77.com  

Zkouška prověřující stabilitu vozu při náhlém vyhnutí se překážce a navrácení do jízdního pruhu tak nyní čekala i novou generaci Hyundaie Tucson. Bohužel pro korejskou značku, výsledky SUV nejsou zrovna chvályhodné. | Zdroj: YouTube.com/km77.com 

Pro bezchybné projetí vyznačené trasy dosáhl Tucson maximální rychlosti 71 km/h, přičemž u dalších více jak deseti pokusů ve vyšších rychlostech (i včetně změny řidiče)... Zdroj: YouTube.com/ km77.com  

Pro bezchybné projetí vyznačené trasy dosáhl Tucson maximální rychlosti 71 km/h, přičemž u dalších více jak deseti pokusů ve vyšších rychlostech (i včetně změny řidiče)... | Zdroj: YouTube.com/km77.com 

...se SUV projevovalo nedotáčivě a došlo ke sražení minimálně jednoho kuželu. Při rychlosti 78 km/h už řidič nezvládl stočit auto do výchozího pruhu tratě. Zdroj: YouTube.com/ km77.com  

...se SUV projevovalo nedotáčivě a došlo ke sražení minimálně jednoho kuželu. Při rychlosti 78 km/h už řidič nezvládl stočit auto do výchozího pruhu tratě. | Zdroj: YouTube.com/km77.com 

Chování nového SUV v této krizové situaci může být následkem dosti měkkého a komfortního podvozku, o kterém jsme psali  v našich jízdních dojmech . Zdroj: YouTube.com/ km77.com  

Chování nového SUV v této krizové situaci může být následkem dosti měkkého a komfortního podvozku, o kterém jsme psali v našich jízdních dojmech. | Zdroj: YouTube.com/km77.com 

Ta nejlepší auta v losím testu zvládají stabilní průjezd v rychlostech kolem 80 km/h. Zajímavé je srovnání se starou generací Tucsonu z roku 2019, kterou se povedlo vměstnat mezi kužely při rychlosti 77 km/h. Zdroj: YouTube.com/ km77.com  

Ta nejlepší auta v losím testu zvládají stabilní průjezd v rychlostech kolem 80 km/h. Zajímavé je srovnání se starou generací Tucsonu z roku 2019, kterou se povedlo vměstnat mezi kužely při rychlosti 77 km/h. | Zdroj: YouTube.com/km77.com 

Na druhou stranu při vůbec první jízdě, kdy ještě řidič nezná reakce vozu, se novinka projevila čitelněji než předchůdce – v rychlosti 76 km/h shodí řidič jeden kužel, na rozdíl od starého Tucsonu, se kterým nakonec zamíří zcela mimo trať. Zdroj: YouTube.com/ km77.com  

Na druhou stranu při vůbec první jízdě, kdy ještě řidič nezná reakce vozu, se novinka projevila čitelněji než předchůdce – v rychlosti 76 km/h shodí řidič jeden kužel, na rozdíl od starého Tucsonu, se kterým nakonec zamíří zcela mimo trať. | Zdroj: YouTube.com/km77.com 

Samotná specifikace vozu je nicméně u losího testu důležitá. Testovaným kusem byl tedy full-hybrid s pohonem všech kol a na pneumatikách Michelin Primacy 4. Více v článku... Zdroj: YouTube.com/ km77.com  

Samotná specifikace vozu je nicméně u losího testu důležitá. Testovaným kusem byl tedy full-hybrid s pohonem všech kol a na pneumatikách Michelin Primacy 4. Více v článku... | Zdroj: YouTube.com/km77.com 

Zkouška prověřující stabilitu vozu při náhlém vyhnutí se překážce a navrácení do jízdního pruhu tak nyní čekala i novou generaci Hyundaie Tucson. Bohužel pro korejskou značku, výsledky SUV nejsou zrovna chvályhodné. Zdroj: YouTube.com/ km77.com  
Pro bezchybné projetí vyznačené trasy dosáhl Tucson maximální rychlosti 71 km/h, přičemž u dalších více jak deseti pokusů ve vyšších rychlostech (i včetně změny řidiče)... Zdroj: YouTube.com/ km77.com  
...se SUV projevovalo nedotáčivě a došlo ke sražení minimálně jednoho kuželu. Při rychlosti 78 km/h už řidič nezvládl stočit auto do výchozího pruhu tratě. Zdroj: YouTube.com/ km77.com  
Chování nového SUV v této krizové situaci může být následkem dosti měkkého a komfortního podvozku, o kterém jsme psali  v našich jízdních dojmech . Zdroj: YouTube.com/ km77.com  
8
Fotogalerie

Nový Hyundai Tucson si v losím testu nevedl nejlépe. Je to daň za pohodlí?

I nejnovější generaci Hyundaie Tucson čekal losí test. Na úplnou špičku v této disciplíně se ale nechytá.

Španělský motoristický web km77 se již roky zabývá prováděním standardizovaného losího testu. Zkouška prověřující stabilitu vozu při náhlém vyhnutí se překážce a navrácení do jízdního pruhu tak nyní čekala i novou generaci Hyundaie Tucson. Bohužel pro korejskou značku, výsledky SUV nejsou zrovna chvályhodné.

Pro bezchybné projetí vyznačené trasy dosáhl Tucson maximální rychlosti 71 km/h, přičemž u dalších více jak deseti pokusů ve vyšších rychlostech (i včetně změny řidiče) se SUV projevovalo nedotáčivě a došlo ke sražení minimálně jednoho kuželu. Při rychlosti 78 km/h už řidič nezvládl stočit auto do výchozího pruhu tratě.

Chování nového SUV v této krizové situaci může být následkem dosti měkkého a komfortního podvozku, o kterém jsme psali v našich jízdních dojmech.

Ta nejlepší auta v losím testu zvládají stabilní průjezd v rychlostech kolem 80 km/h. Zajímavé je srovnání se starou generací Tucsonu z roku 2019, kterou se povedlo vměstnat mezi kužely při rychlosti 77 km/h. Na druhou stranu při vůbec první jízdě, kdy ještě řidič nezná reakce vozu, se novinka projevila čitelněji než předchůdce – v rychlosti 76 km/h shodí řidič jeden kužel, na rozdíl od starého tucsonu, se kterým nakonec zamíří zcela mimo trať.

Samotná specifikace vozu je nicméně u losího testu důležitá. Testovaným kusem byl tedy full-hybrid s pohonem všech kol a na pneumatikách Michelin Primacy 4. Model ve výbavě Style byl vybaven i nastavitelnými tlumiči, experti z km77 však dodávají, že úprava jejich nastavení v nejtužším režimu Sport nezajistila kdovíjak razantní změnu v ovladatelnosti.

Chválu nakonec posbíral nový Tucson ve zkoušce slalomu, kde se SUV projevovalo stabilním průjezdem bez důraznějších náklonů karoserie a s dobrou odezvou řízení.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud