Poté, co Lotus oznámil  ukončení výroby svých dosavadních modelů Elise, Exige a Evora , se britská značka stále silněji zaměřuje na naplnění své nové elektrické vize. | Lotus Emira Zdroj: Lotus

Poté, co Lotus oznámil ukončení výroby svých dosavadních modelů Elise, Exige a Evora, se britská značka stále silněji zaměřuje na naplnění své nové elektrické vize. | Lotus Emira | Zdroj: Lotus

Ještě předtím nás ale čeká vůbec poslední sporťák z dílny Lotusu se spalovacím motorem. K novince jménem Emira se již objevila hrstka upoutávek, kterou nyní doplňuje pohled dovnitř. | Lotus Emira Zdroj: Lotus

Ještě předtím nás ale čeká vůbec poslední sporťák z dílny Lotusu se spalovacím motorem. K novince jménem Emira se již objevila hrstka upoutávek, kterou nyní doplňuje pohled dovnitř. | Lotus Emira | Zdroj: Lotus

Přesněji tedy Lotus zveřejňuje první snímky volantu a přístrojového štítu nového modelu. Multifunkčnímu volantu čalouněnému Alcantarou nechybí středový pruh na vrcholu, již  nové upravené logo značky ... | Lotus Emira Zdroj: Lotus

Přesněji tedy Lotus zveřejňuje první snímky volantu a přístrojového štítu nového modelu. Multifunkčnímu volantu čalouněnému Alcantarou nechybí středový pruh na vrcholu, již nové upravené logo značky... | Lotus Emira | Zdroj: Lotus

...a především, pádla pod volantem. Emiru tedy očekáváme s automatickou převodovkou, ačkoliv možnost klasické manuální skříně zatím Lotus oficiálně nevyloučil. | Lotus Emira Zdroj: Lotus

...a především, pádla pod volantem. Emiru tedy očekáváme s automatickou převodovkou, ačkoliv možnost klasické manuální skříně zatím Lotus oficiálně nevyloučil. | Lotus Emira | Zdroj: Lotus

Ostatně informace o technice automobilka drží pod pokličkou. Omezovač otáček před hodnotou 7000 ot./min na digitálním přístrojovém štítu naznačuje použití přeplňovaného motoru. | Lotus Emira Zdroj: Lotus

Ostatně informace o technice automobilka drží pod pokličkou. Omezovač otáček před hodnotou 7000 ot./min na digitálním přístrojovém štítu naznačuje použití přeplňovaného motoru. | Lotus Emira | Zdroj: Lotus

Spekuluje se o použití dvoulitrového turbomotoru od zatím neznámého partnera, v kartách je nicméně i osvědčený 3,5litrový V6 od Toyoty s kompresorem po vzoru Evory. | Lotus Emira Zdroj: Lotus

Spekuluje se o použití dvoulitrového turbomotoru od zatím neznámého partnera, v kartách je nicméně i osvědčený 3,5litrový V6 od Toyoty s kompresorem po vzoru Evory. | Lotus Emira | Zdroj: Lotus

Lotus v rámci upoutávky oznámil, že předprodukční fáze Emiry již byla v domovině v britském Hethelu spuštěna. Na představení novinky tedy nebudeme čekat dlouho. Více v článku... | Lotus Emira Zdroj: Lotus

Lotus v rámci upoutávky oznámil, že předprodukční fáze Emiry již byla v domovině v britském Hethelu spuštěna. Na představení novinky tedy nebudeme čekat dlouho. Více v článku... | Lotus Emira | Zdroj: Lotus

Ještě předtím nás ale čeká vůbec poslední sporťák z dílny Lotusu se spalovacím motorem. K novince jménem Emira se již objevila hrstka upoutávek, kterou nyní doplňuje pohled dovnitř. | Lotus Emira Zdroj: Lotus
Přesněji tedy Lotus zveřejňuje první snímky volantu a přístrojového štítu nového modelu. Multifunkčnímu volantu čalouněnému Alcantarou nechybí středový pruh na vrcholu, již  nové upravené logo značky ... | Lotus Emira Zdroj: Lotus
...a především, pádla pod volantem. Emiru tedy očekáváme s automatickou převodovkou, ačkoliv možnost klasické manuální skříně zatím Lotus oficiálně nevyloučil. | Lotus Emira Zdroj: Lotus
Ostatně informace o technice automobilka drží pod pokličkou. Omezovač otáček před hodnotou 7000 ot./min na digitálním přístrojovém štítu naznačuje použití přeplňovaného motoru. | Lotus Emira Zdroj: Lotus
7
Fotogalerie

Lotus Emira ukazuje pádla pod volantem. V červenci uzavře spalovací éru značky

Premiéra posledního Lotusu se spalovacím motorem je za dveřmi. Konec jedné éry přijde už za měsíc.

Poté, co Lotus oznámil ukončení výroby svých dosavadních modelů Elise, Exige a Evora, se britská značka stále silněji zaměřuje na naplnění své nové elektrické vize. Ještě předtím nás ale čeká vůbec poslední sporťák z dílny Lotusu se spalovacím motorem. K novince jménem Emira se již objevila hrstka upoutávek, kterou nyní doplňuje pohled dovnitř.

Přesněji tedy Lotus zveřejňuje první snímky volantu a přístrojového štítu nového modelu. Multifunkčnímu volantu čalouněnému Alcantarou nechybí středový pruh na vrcholu, již nové upravené logo značky, a především, pádla pod volantem. Emiru tedy očekáváme s automatickou převodovkou, ačkoliv možnost klasické manuální skříně zatím Lotus oficiálně nevyloučil.

Ostatně informace o technice automobilka drží pod pokličkou. Omezovač otáček před hodnotou 7000 ot./min na digitálním přístrojovém štítu naznačuje použití přeplňovaného motoru. Spekuluje se o použití dvoulitrového turbomotoru od zatím neznámého partnera, v kartách je nicméně i osvědčený 3,5litrový V6 od Toyoty s kompresorem po vzoru Evory.

Lotus v rámci upoutávky oznámil, že předprodukční fáze Emiry již byla v domovině v britském Hethelu spuštěna. Na představení novinky tedy nebudeme čekat dlouho. Oficiální premiéra je plánována na 6. července, načež se Emira ukáže i na Festivalu rychlosti v Goodwoodu (8. – 11. července).

Lotus

Lotus Cars je britská automobilka zaměřená na výrobu sportovních vozů. V roce 1952 ji v Londýně založil Colin Chapman. Lotus byl a znovu je aktivní také v závodech F1.

Automobilku v úpadku v roce 1994 koupil malajský Proton.

Lotus Elise • Lotus Exige • Lotus Evora • Lotus Evija

Doporučujeme

Články odjinud