Karbonová kapotáž, moderní motor, vysoký výkon a klasické tvary – recept Singeru se nemění a stále funguje.
Zájem zákazníků o „znovuzrození“ jejich starších modelů Porsche nevadne – toto je první kabriolet od nyní již slavné kalifornské dílny a zároveň vůz, který si přímo naspecifikoval majitel. Jde o 911 generace 930, jehož techniku inspirovala starší studie Turbo. Má lehkou karbonovou kapotáž s lakem Cadiz Red, dvakrát přeplňovaný šestiválec, naladěný na 380 kW (517 k), šestistupňovou manuální převodovku a pohon zadních kol.
Šťastný (a jistě velmi majetný) vlastník si objednal cestovní specifikaci odpružení a brzdy s karbon keramickými kotouči. Sedačky s károvanými prvky čalounění se dají nastavit elektricky, uvnitř dále nechybí klimatizace a indukční nabíječka telefonu. Látková střecha je ovládána elektricky.
Jde o jednu z mnoha možných specifikací – motor Mezger má turbodmychadla s elektronicky řízenými obtokovými ventily a po stranách uložené mezichladiče, záď s křídlem ve stylu „velrybí ploutve“ je optimalizována pro ideální přísun i výfuk vzduchu. Základní výkon činí 336 kW (456 k), maximem je hodnota u tohoto již postaveného exempláře.
Pro lepší použitelnost a bezpečnost může mít takto vylepšené Porsche i pohon všech kol, na přání zákazníka je možné použít sportovní výfuk i odpružení s okruhovou specifikací. Nechybí zde ABS a kontrola trakce, kompozitové kotouče jsou za příplatek.