Ford  si nechal ve spolupráci s internetovým gigantem  Google  vypracovat studii, které se účastnilo 1000 respondentů z Velké Británie a Německa. Průzkum měl ukázat, zdali by respondenti dali přednost doručování balíků v elektromobilech. Doručovatelské služby totiž v této nelehké době zažívají boom a čím dál častěji vyjíždějí do ulic.

Ford si nechal ve spolupráci s internetovým gigantem Google vypracovat studii, které se účastnilo 1000 respondentů z Velké Británie a Německa. Průzkum měl ukázat, zdali by respondenti dali přednost doručování balíků v elektromobilech. Doručovatelské služby totiž v této nelehké době zažívají boom a čím dál častěji vyjíždějí do ulic.

K tomu všemu se nyní blíží marketingová akce Černý pátek, kdy se obchodníci snaží nalákat lidi na někdy až extrémně nízké ceny. V letošním roce, kdy se procházet po nákupních centrech ve většině zemí prostě jen tak nemůžeme, se očekává rekordní výjezd zásilkových služeb. Zdroj: Ford

K tomu všemu se nyní blíží marketingová akce Černý pátek, kdy se obchodníci snaží nalákat lidi na někdy až extrémně nízké ceny. V letošním roce, kdy se procházet po nákupních centrech ve většině zemí prostě jen tak nemůžeme, se očekává rekordní výjezd zásilkových služeb. | Zdroj: Ford

Průzkum proběhl v říjnu a zde jsou výsledky.  54 %  respondentů z Německa by dalo přednost doručení zásilky v elektrickém voze,  58 %  to pak vítá ve Velké Británii. Zdroj: Ford

Průzkum proběhl v říjnu a zde jsou výsledky. 54 % respondentů z Německa by dalo přednost doručení zásilky v elektrickém voze, 58 % to pak vítá ve Velké Británii. | Zdroj: Ford

Ford dále zjistil, že  49 %  zákazníků z Británie a  38 %  z Německa by na doručení klidně počkali i delší čas v případě, že by se musel elektromobil nabít či by kvůli šetření baterie jel pomaleji.

Ford dále zjistil, že 49 % zákazníků z Británie a 38 % z Německa by na doručení klidně počkali i delší čas v případě, že by se musel elektromobil nabít či by kvůli šetření baterie jel pomaleji.

K překvapení všech pak  28 %  dotazovaných z Británie a  21 %  z Německa by si bylo ochotných za doručení balíku elektromobilem připlatit. 

K překvapení všech pak 28 % dotazovaných z Británie a 21 % z Německa by si bylo ochotných za doručení balíku elektromobilem připlatit. 

Je tak možné, že se vám v budoucnu ukáže v objednávce položka, kde si budete moct připlatit dovoz elektrickým vozem. Po Evropě jezdí 32 milionů dodávek. Je tak jasné, že se na jejich elektrifikaci bude tlačit.

Je tak možné, že se vám v budoucnu ukáže v objednávce položka, kde si budete moct připlatit dovoz elektrickým vozem. Po Evropě jezdí 32 milionů dodávek. Je tak jasné, že se na jejich elektrifikaci bude tlačit.

Jen pro porovnání uvedeme, že konkurenční  Volkswagen e-Crafter  ujede na jedno nabití polovinu. V Evropě bude vůz v prodeji se zabudovanou 11,3kW nabíječkou, která dostane baterie na maximální kapacitu za 8,2 hodiny. 

Jen pro porovnání uvedeme, že konkurenční Volkswagen e-Crafter ujede na jedno nabití polovinu. V Evropě bude vůz v prodeji se zabudovanou 11,3kW nabíječkou, která dostane baterie na maximální kapacitu za 8,2 hodiny. 

Schopnost naftových motorů spalovat i oleje dříve použité v kuchyni k vaření není žádnou novinkou. Ostatně paliva vytvořená takzvanou hydrogenací rostlinných olejů (HVO) jsou už stále známější alternativou k použití klasické motorové nafty.

Schopnost naftových motorů spalovat i oleje dříve použité v kuchyni k vaření není žádnou novinkou. Ostatně paliva vytvořená takzvanou hydrogenací rostlinných olejů (HVO) jsou už stále známější alternativou k použití klasické motorové nafty.

A toto využití již nepotřebných kuchyňských olejů i živočišných tuků nyní Ford dokonce schvaluje pro motor v posledním Transitu.

A toto využití již nepotřebných kuchyňských olejů i živočišných tuků nyní Ford dokonce schvaluje pro motor v posledním Transitu.

Přesněji pak mluvíme o naftovém motoru 2.0 EcoBlue, u kterého Ford oznamuje možné využití paliva HVO, jelikož ke spalování této alternativy byla jednotka od začátku vyvíjena.

Přesněji pak mluvíme o naftovém motoru 2.0 EcoBlue, u kterého Ford oznamuje možné využití paliva HVO, jelikož ke spalování této alternativy byla jednotka od začátku vyvíjena.

V Evropě už řada společností sbírá použité rostlinné oleje z restaurací a domácností pro další využití v produkci biopaliv.

V Evropě už řada společností sbírá použité rostlinné oleje z restaurací a domácností pro další využití v produkci biopaliv.

Nabídka HVO je však zatím na vybraných čerpacích stanicích, popularitě se těší především ve Skandinávii a Baltských zemích.   Více v článku...

Nabídka HVO je však zatím na vybraných čerpacích stanicích, popularitě se těší především ve Skandinávii a Baltských zemích.  Více v článku...

K tomu všemu se nyní blíží marketingová akce Černý pátek, kdy se obchodníci snaží nalákat lidi na někdy až extrémně nízké ceny. V letošním roce, kdy se procházet po nákupních centrech ve většině zemí prostě jen tak nemůžeme, se očekává rekordní výjezd zásilkových služeb. Zdroj: Ford
Průzkum proběhl v říjnu a zde jsou výsledky.  54 %  respondentů z Německa by dalo přednost doručení zásilky v elektrickém voze,  58 %  to pak vítá ve Velké Británii. Zdroj: Ford
Ford dále zjistil, že  49 %  zákazníků z Británie a  38 %  z Německa by na doručení klidně počkali i delší čas v případě, že by se musel elektromobil nabít či by kvůli šetření baterie jel pomaleji.
K překvapení všech pak  28 %  dotazovaných z Británie a  21 %  z Německa by si bylo ochotných za doručení balíku elektromobilem připlatit. 
12
Fotogalerie

Připlatit si za doručení balíku elektromobilem? Podle průzkumu je pětina Němců pro

Mnozí z nás si nyní objednávají zboží domů, abychom se vyhnuli kontaktu s ostatními lidmi. Ford zajímalo, kolik lidí by do doručování chtělo zapojit elektromobilitu.

Ford si nechal ve spolupráci s internetovým gigantem Google vypracovat studii, které se účastnilo 1000 respondentů z Velké Británie a Německa. Průzkum měl ukázat, zdali by respondenti dali přednost doručování balíků v elektromobilech. Doručovatelské služby totiž v této nelehké době zažívají boom a čím dál častěji vyjíždějí do ulic.

K tomu všemu probíhají marketingové akce Černý pátek, kdy se obchodníci snaží nalákat lidi na někdy až extrémně nízké ceny. V letošním roce, kdy se procházet po nákupních centrech ve většině zemí prostě jen tak nemůžeme, se očekává rekordní výjezd zásilkových služeb.

Průzkum proběhl v říjnu a zde jsou výsledky. 54 % respondentů z Německa by dalo přednost doručení zásilky v elektrickém voze, 58 % to pak vítá ve Velké Británii. Ford dále zjistil, že 49 % zákazníků z Británie a 38 % z Německa by na doručení klidně počkali i delší čas v případě, že by se musel elektromobil nabít či by kvůli šetření baterie jel pomaleji.

K překvapení všech by 28 % dotazovaných z Británie a 21 % z Německa bylo ochotných za doručení balíku elektromobilem připlatit. Je tak možné, že se vám v budoucnu ukáže v objednávce položka, kde si budete moct připlatit dovoz elektrickým vozem. Po Evropě jezdí 32 milionů dodávek. Je tak jasné, že se na jejich elektrifikaci bude tlačit.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud