Jen pro porovnání uvedeme, že konkurenční  Volkswagen e-Crafter  ujede na jedno nabití polovinu. V Evropě bude vůz v prodeji se zabudovanou 11,3kW nabíječkou, která dostane baterie na maximální kapacitu za 8,2 hodiny.  Zdroj: Ford

Jen pro porovnání uvedeme, že konkurenční Volkswagen e-Crafter ujede na jedno nabití polovinu. V Evropě bude vůz v prodeji se zabudovanou 11,3kW nabíječkou, která dostane baterie na maximální kapacitu za 8,2 hodiny.  | Zdroj: Ford

Při využití rychlonabíječky pak umí elektrický transit přijmout až 115 kW a dobít se z 15 a 80 % kapacity baterie za přibližně 34 minut. Zdroj: Ford

Při využití rychlonabíječky pak umí elektrický transit přijmout až 115 kW a dobít se z 15 a 80 % kapacity baterie za přibližně 34 minut. | Zdroj: Ford

Jen pro porovnání uvedeme, že konkurenční  Volkswagen e-Crafter  ujede na jedno nabití polovinu. V Evropě bude vůz v prodeji se zabudovanou 11,3kW nabíječkou, která dostane baterie na maximální kapacitu za 8,2 hodiny. Při využití rychlonabíječky pak umí elektrický transit přijmout až 115 kW a dobít se z 15 a 80 % kapacity baterie za přibližně 34 minut. Zdroj: Ford

Jen pro porovnání uvedeme, že konkurenční Volkswagen e-Crafter ujede na jedno nabití polovinu. V Evropě bude vůz v prodeji se zabudovanou 11,3kW nabíječkou, která dostane baterie na maximální kapacitu za 8,2 hodiny. Při využití rychlonabíječky pak umí elektrický transit přijmout až 115 kW a dobít se z 15 a 80 % kapacity baterie za přibližně 34 minut. | Zdroj: Ford

Do vozu naložíte 15,1 m3 nákladu. V řeči dalších čísel uvede vůz 1616 kg v případě verze Van a 1967 kg v případě samostatného podvozku. O dynamiku se stará elektromotor o výkonu 198 kW (269 koní) a s točivým momentem 430 N.m. Dynamické parametry se budou lišit podle zvolených konfigurací, kterých bude v Evropě 25. Zdroj: Ford

Do vozu naložíte 15,1 m3 nákladu. V řeči dalších čísel uvede vůz 1616 kg v případě verze Van a 1967 kg v případě samostatného podvozku. O dynamiku se stará elektromotor o výkonu 198 kW (269 koní) a s točivým momentem 430 N.m. Dynamické parametry se budou lišit podle zvolených konfigurací, kterých bude v Evropě 25. | Zdroj: Ford

Do provozu k testování nasadí Ford nový E-Transit během příštího roku. Jednou ze zajímavých funkcí je pak možnost využívání elektrické energie k napájení elektrického nářadí až do výkonu 2,3 kW. Součástí vozu bude i služba FordPass Connect pro snadnější spravování vozového parku.  Zdroj: Ford

Do provozu k testování nasadí Ford nový E-Transit během příštího roku. Jednou ze zajímavých funkcí je pak možnost využívání elektrické energie k napájení elektrického nářadí až do výkonu 2,3 kW. Součástí vozu bude i služba FordPass Connect pro snadnější spravování vozového parku.  | Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

Při využití rychlonabíječky pak umí elektrický transit přijmout až 115 kW a dobít se z 15 a 80 % kapacity baterie za přibližně 34 minut. Zdroj: Ford
Jen pro porovnání uvedeme, že konkurenční  Volkswagen e-Crafter  ujede na jedno nabití polovinu. V Evropě bude vůz v prodeji se zabudovanou 11,3kW nabíječkou, která dostane baterie na maximální kapacitu za 8,2 hodiny. Při využití rychlonabíječky pak umí elektrický transit přijmout až 115 kW a dobít se z 15 a 80 % kapacity baterie za přibližně 34 minut. Zdroj: Ford
Do vozu naložíte 15,1 m3 nákladu. V řeči dalších čísel uvede vůz 1616 kg v případě verze Van a 1967 kg v případě samostatného podvozku. O dynamiku se stará elektromotor o výkonu 198 kW (269 koní) a s točivým momentem 430 N.m. Dynamické parametry se budou lišit podle zvolených konfigurací, kterých bude v Evropě 25. Zdroj: Ford
Do provozu k testování nasadí Ford nový E-Transit během příštího roku. Jednou ze zajímavých funkcí je pak možnost využívání elektrické energie k napájení elektrického nářadí až do výkonu 2,3 kW. Součástí vozu bude i služba FordPass Connect pro snadnější spravování vozového parku.  Zdroj: Ford
7
Fotogalerie

Elektrický Ford Transit je tady: Elektrárna na kolech ujede až 350 km, má 198 kW

Ford představil plně elektrickou dodávku E-Transit, se kterou se bude ucházet nejen o zákazníky městských rozvážkových služeb.

Elektrická verze nejznámějšího užitkového vozu od Fordu byla oficiálně odhalena. Značka již spolupracuje s výrobci nástaveb a brzy se vůz dočká i různorodých verzí. Díky akumulátoru o kapacitě 67 kWh pak nabídne i velmi solidní dojezd, který činí 350 km dle metodiky WLTP. 

Jen pro porovnání uvedeme, že konkurenční Volkswagen e-Crafter ujede na jedno nabití polovinu. V Evropě bude vůz v prodeji se zabudovanou 11,3kW nabíječkou, která dostane baterii na maximální kapacitu za 8,2 hodiny. Při využití rychlonabíječky pak umí elektrický transit přijmout až 115 kW a dobít se z 15 a 80 % kapacity baterie za přibližně 34 minut.

Do vozu naložíte 15,1 m3 nákladu. V řeči dalších čísel uveze 1616 kg v případě verze Van a 1967 kg v případě samostatného podvozku. O dynamiku se stará elektromotor o výkonu 198 kW (269 koní) a s točivým momentem 430 N.m. Dynamické parametry se budou lišit podle zvolených konfigurací, kterých bude v Evropě 25.

Do provozu k testování nasadí Ford nový E-Transit během příštího roku. Jednou ze zajímavých funkcí je pak možnost využívání elektrické energie k napájení elektrického nářadí až do výkonu 2,3 kW. Součástí vozu bude i služba FordPass Connect pro snadnější spravování vozového parku. 

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud