Podívejte se na nejlepší galerie
Unikátní Škoda Scala spider se jmenuje Slavia. Jediný kus na světě míří do finále
KonceptRoadsterŠkoda Scala
Daniel Fuglevič
Vzácný Dioss Rebel Nova je nejmrštnější český sporťák. Řídili jsme ho, byl skvělý!
Sportovní autaRetro
Lukáš Prejzek
Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava
PrezidentTatra
David Rusol
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti
KonceptŠkodaZajímavostiTajnéDesign
Miro Mihálik
Nejhůře parkující auta v Česku: Drzost těchto řidičů nezná hranic!
GalerieŽivot řidiče
Jan Mička
Když se chce, všechno jde. Nor postavil restomod Golfu Mk1. Ukázal, jak na to
RestomodGalerie
Vladimír Kadera
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy
prototypŠkoda FavoritRetroDesign
Miro Mihálik
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova
Škoda FeliciaTop Gear
Vladimír Kadera
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes
TatraNákladní auta
David Rusol
Tatra stojí i za vozy, které jezdily rychlostí přes 300 km/h. Často se na ně zapomíná
SupersportyRychlostní rekordTatra
Daniel Fuglevič
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby
Tatra
David Rusol
Vzácné AML Lanta s technikou Tatry 700 stále existuje. Na silnici ale pořád nesmí
RaritaTatraSportovní auta
Daniel Fuglevič
Stovky opuštěných aut chátrají na Kypru. Jsou připomínkou invaze turecké armády
HistorieZajímavosti
AutoRevue.cz
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí
České cenyFiat
Vladimír Kadera
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat
Škoda Enyaq iVTajné
Daniel Fuglevič
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS
Hyundai
Vladimír Kadera
Zemřel Karel Gott. Auta měl rád. Podívejte se, jaké kousky vlastnil
ZajímavostiRetro
AutoRevue.cz
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer
JeepPremiéry
Vladimír Kadera
Novinka se také vrací k vyoseným asymetrickým ojnicím – toto řešení, které omezuje zatížení a tření pístů o stěny válců, Subaru používá u motorů řady FA (čtyřválce o objemu 2,0 a 2,4 litru).
Zdroj: Subaru