První pojízdný testovací kus nákladního vozu prochází zkouškami na polygonu v britském Nuneatonu. V sériové podobě vyjede už za rok.
Zřejmě jde o vůbec první velký nákladní vůz, poháněný bateriemi. Nebo alespoň první v podobě, která je připravena na výrobu. Šestnáctitunový náklaďák čerpá energii z vysokonapěťové baterie Proterra, zadní kola jsou poháněna nápravou, v níž je integrován elektromotor a převodovka od společnosti Meritor. Aktuální testování slouží k ověření funkčnosti pohonu a jeho elektromechanických i tepelných vlastností, následovat budou zkoušky za polárním kruhem v nízkých teplotách a na jihu Evropy ve vedrech.
Poznatky společnost Volta využije v úvodní sérii pilotních vozů, které budou sloužit k dalšímu testování a budou moci být odkoupeny. Prototyp vypadá opravdu prapodivně, ale jeho kabina je pouze provizorní ochranou řidiče, který díky absenci spalovacího motoru může sedět uprostřed. Má proto výhled v rozsahu 220 stupňů. V sériové podobě dostane Volta Zero elegantnější tvary, má ujet 150 až 200 kilometrů – což je pro plánované nasazení ve městech více než dost. V definitivní formě pak dorazí koncem příštího roku.