Kolega Martin Vaculík, který má speciální vydání Světa motorů na starosti, přesvědčil české zastoupení Škodovky, aby k příležitosti 20. výročí vozu vyrobila jeden speciální kousek přímo na míru a zařadila jej do flotily novinářských vozů. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

Kolega Martin Vaculík, který má speciální vydání Světa motorů na starosti, přesvědčil české zastoupení Škodovky, aby k příležitosti 20. výročí vozu vyrobila jeden speciální kousek přímo na míru a zařadila jej do flotily novinářských vozů. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

Podmínka ze strany redakce byla v podstatě jediná: zvláštní lakování barvou Fantasy, díky kterému by se na silnice dostala novodobá pistáciová Fabia, fenomén českého facebooku. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

Podmínka ze strany redakce byla v podstatě jediná: zvláštní lakování barvou Fantasy, díky kterému by se na silnice dostala novodobá pistáciová Fabia, fenomén českého facebooku. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

Přestože si automobilky do sestav novinářských flotil nenechávají kecat, Škodovka se nápadu chytila.  | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

Přestože si automobilky do sestav novinářských flotil nenechávají kecat, Škodovka se nápadu chytila.  | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

Vyrobila velice hezký hatchback na 17palcových kolech Savio, s prosklenou střechou, navigací, adaptivním tempomatem, čalouněním kombinujícím látku a syntetickou kůži Suedia, akčním paketem Style Plus a balíkem asistenčních systémů. Bavíme se o v podstatě plně vybaveném autě, jehož původní cena byla 515.900 Kč. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

Vyrobila velice hezký hatchback na 17palcových kolech Savio, s prosklenou střechou, navigací, adaptivním tempomatem, čalouněním kombinujícím látku a syntetickou kůži Suedia, akčním paketem Style Plus a balíkem asistenčních systémů. Bavíme se o v podstatě plně vybaveném autě, jehož původní cena byla 515.900 Kč. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

Pistáciová Fabia, která na podzim loňského roku okupovala naši společnou redakční garáž, šla do výroby už v době, kdy automat k motoru 1.0 TSI nebylo možné objednat, ona jej ale přesto dostala. Vznikl tak naprostý unikát, který už v dnešní době není možné vyrobit. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

Pistáciová Fabia, která na podzim loňského roku okupovala naši společnou redakční garáž, šla do výroby už v době, kdy automat k motoru 1.0 TSI nebylo možné objednat, ona jej ale přesto dostala. Vznikl tak naprostý unikát, který už v dnešní době není možné vyrobit. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

Unikátní pistáciová Škoda Fabia strávila v redakci Světa motorů zhruba měsíc. Škoda nechává novinářská auta poctivě zajíždět, „pistoška“ proto dorazila do redakční garáže s ujetými 2282 kilometry. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus  Foto: Ondřej Kroutil

Unikátní pistáciová Škoda Fabia strávila v redakci Světa motorů zhruba měsíc. Škoda nechává novinářská auta poctivě zajíždět, „pistoška“ proto dorazila do redakční garáže s ujetými 2282 kilometry. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus  | Foto: Ondřej Kroutil

Kolega Martin Vaculík s ní vyrazil za fanoušky pistáciových Fabií do Ostravy, stala se „lovnou zvěří“ v rámci fotosoutěže #ulovpistacii, k marketingovým účelům ji využila i samotná Škodovka. Postupem času nastalo nevyhnutelné.  | Pistáciová Škoda Fabia       Foto: Ondřej Kroutil

Kolega Martin Vaculík s ní vyrazil za fanoušky pistáciových Fabií do Ostravy, stala se „lovnou zvěří“ v rámci fotosoutěže #ulovpistacii, k marketingovým účelům ji využila i samotná Škodovka. Postupem času nastalo nevyhnutelné.  | Pistáciová Škoda Fabia       | Foto: Ondřej Kroutil

Unikátní Fabia si od facebookové komunity  Pistáciové fábie  vysloužila přezdívku flundra reklamní a vydrželo jí to přinejmenším do odstranění polepů.  | Pistáciová Škoda Fabia       Foto: Ondřej Kroutil

Unikátní Fabia si od facebookové komunity Pistáciové fábie vysloužila přezdívku flundra reklamní a vydrželo jí to přinejmenším do odstranění polepů.  | Pistáciová Škoda Fabia       | Foto: Ondřej Kroutil

Už kvůli zmíněné fotosoutěži byl vůz denně v zápřahu, republiku projel křížem krážem, postaráno však o něj bylo dobře. Koncem října se vrátil zpět do Škodovky, do rukou dalších novinářů však nešel. | Pistáciová Škoda Fabia       Foto: Ondřej Kroutil

Už kvůli zmíněné fotosoutěži byl vůz denně v zápřahu, republiku projel křížem krážem, postaráno však o něj bylo dobře. Koncem října se vrátil zpět do Škodovky, do rukou dalších novinářů však nešel. | Pistáciová Škoda Fabia       | Foto: Ondřej Kroutil

Automobilka jej nechala připravit k prodeji a aktuálně je v nabídce společnosti KARIREAL a.s., autorizovaného partnera značek Škoda a Volkswagen. | Pistáciová Škoda Fabia       Foto: Ondřej Kroutil

Automobilka jej nechala připravit k prodeji a aktuálně je v nabídce společnosti KARIREAL a.s., autorizovaného partnera značek Škoda a Volkswagen. | Pistáciová Škoda Fabia       | Foto: Ondřej Kroutil

Prodejce uvádí nájezd 5300 km, perfektní stav, zveřejnil i kompletní výbavu a samozřejmě cenu. Při platbě „na dřevo“ vůz stojí 459.900 Kč, s využitím financování počítejte se slevou 50.000 Kč.  | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

Prodejce uvádí nájezd 5300 km, perfektní stav, zveřejnil i kompletní výbavu a samozřejmě cenu. Při platbě „na dřevo“ vůz stojí 459.900 Kč, s využitím financování počítejte se slevou 50.000 Kč.  | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

Ze stavu tachometru je zřejmé, že vůz po opuštění Světa motorů najel nanejvýš pár desítek kilometrů. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

Ze stavu tachometru je zřejmé, že vůz po opuštění Světa motorů najel nanejvýš pár desítek kilometrů. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

Je těžké skousnout, že by Škoda Fabia, masovka, kterých denně potkáváte na ulicích desítky, může být unikátní, v případě naší „pistošky" o tom však nemůže být pochyb. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

Je těžké skousnout, že by Škoda Fabia, masovka, kterých denně potkáváte na ulicích desítky, může být unikátní, v případě naší „pistošky" o tom však nemůže být pochyb. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

| Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

| Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s

 | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   | Foto: KARIREAL a.s

Podmínka ze strany redakce byla v podstatě jediná: zvláštní lakování barvou Fantasy, díky kterému by se na silnice dostala novodobá pistáciová Fabia, fenomén českého facebooku. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s
Přestože si automobilky do sestav novinářských flotil nenechávají kecat, Škodovka se nápadu chytila.  | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s
Vyrobila velice hezký hatchback na 17palcových kolech Savio, s prosklenou střechou, navigací, adaptivním tempomatem, čalouněním kombinujícím látku a syntetickou kůži Suedia, akčním paketem Style Plus a balíkem asistenčních systémů. Bavíme se o v podstatě plně vybaveném autě, jehož původní cena byla 515.900 Kč. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s
Pistáciová Fabia, která na podzim loňského roku okupovala naši společnou redakční garáž, šla do výroby už v době, kdy automat k motoru 1.0 TSI nebylo možné objednat, ona jej ale přesto dostala. Vznikl tak naprostý unikát, který už v dnešní době není možné vyrobit. | Pistáciová Škoda Fabia 1.0 TSI DSG Style Plus   Foto: KARIREAL a.s
30
Fotogalerie

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

Škoda Fabia loni oslavila 20 let od uvedení a to jsme nemohli nechat jen tak. Miro Mihálik k této příležitosti připravil obsáhlý článek, v němž jste mohli vedle množství zajímavých informací najít i snímky různých fází vývoje či dobové ceny. Na tehdejší poměry hodně vysoké. Kolegové ze Světa motorů šli ale ještě dál. Rozhodli se věnovat Škodě Fabia samostatný speciál (vyšel 25. listopadu) a troufám si říct, že informace, které se v něm dočtete, nenajdete nikde jinde na světě.

Jenže speciál nebyl jedinou poctou úspěšné malé Škodovce. Kolega Martin Vaculík, který má speciální vydání Světa motorů na starosti, přesvědčil české zastoupení Škodovky, aby k příležitosti 20. výročí vozu vyrobila jeden speciální kousek na míru a zařadila jej do flotily novinářských vozů. Podmínka ze strany redakce byla v podstatě jediná: zvláštní lakování barvou Fantasy, díky kterému by se na silnice dostala novodobá pistáciová Fabia, fenomén českého facebooku.

Přestože si automobilky do sestav novinářských flotil nenechávají kecat, Škodovka se nápadu chytila. Vyrobila velice hezký hatchback na 17palcových kolech Savio, s prosklenou střechou, navigací, adaptivním tempomatem, čalouněním kombinujícím látku a syntetickou kůži Suedia (podobná Alcantaře), akčním paketem Style Plus a balíkem asistenčních systémů. Bavíme se o plně vybaveném autě, jehož původní cena byla 515.900 Kč. Na takové jenom tak nenarazíte.

Možná jste zaregistrovali, že se nabídka kombinací motorů a převodovek Škody Fabia nedávno dost měnila. Tříválec 1.0 TSI o výkonu 81 kW přišel o manuální převodovku a chvíli se nabízel jen s automatem, pak zase vypadnul automat a k dispozici byl pouze manuál. Tak to zůstalo dodnes. Fabia, která loni na podzim okupovala společnou redakční garáž, šla do výroby v době, kdy už automat k motoru 1.0 TSI nebylo možné objednat, ona jej ale přesto dostala. Vznikl tak naprostý unikát, který už v dnešní době není možné vyrobit.

Unikátní pistáciová Škoda Fabia strávila v redakci Světa motorů zhruba měsíc. Škoda nechává novinářská auta poctivě zajíždět, „pistoška“ proto dorazila do redakční garáže s najetými 2282 kilometry. Martin Vaculík s ní vyrazil za fanoušky pistácií do Ostravy, stala se lovnou zvěří v rámci fotosoutěže #ulovpistacii a k marketingovým účelům ji využila i samotná Škodovka. Výsledek uvidíte ve videu pod článkem. Postupem času nastalo nevyhnutelné. Unikátní vůz si od facebookové komunity Pistáciové fábie vysloužil přezdívku flundra reklamní a vydrželo mu to přinejmenším do odstranění polepů.

Už kvůli zmíněné fotosoutěži byl vůz denně v zápřahu, republiku projel křížem krážem, postaráno však o něj bylo dobře. Koncem října se vrátil zpět do Škodovky, do rukou dalších novinářů však nešel. Automobilka jej nechala připravit k prodeji a aktuálně je v nabídce společnosti KARIREAL a.s., partnera značek Škoda a Volkswagen.

Prodejce uvádí nájezd 5300 km, perfektní stav a zveřejnil i kompletní výbavu. Tu máme k dispozici i v původním dokumentu od Škody. Při platbě „na dřevo“ vůz stojí 459.900 Kč, s využitím financování platí sleva 50.000 Kč.

Ze stavu tachometru je zřejmé, že vůz po opuštění Světa motorů najel nanejvýš pár desítek kilometrů. Je těžké skousnout, že by Škoda Fabia, masovka, kterých denně potkáváte na ulicích desítky, může být unikátní, v případě naší „pistošky" o tom však nemůže být pochyb. Doufáme, že se dostane do dobrých rukou!

Škoda Fabia

Škoda Fabia je českým zástupcem v konkurencí nabitém segmentu B. Jako poslední vůz své třídy nabízí i karoserii kombi a mimo soukromých zákazníků je oblíbená také jako referentský vůz ve firmách na leasing. Čtvrtá generace modelu měla světovou premiéru 4. května 2021 prostřednictvím unikátní virtuální prezentace.

První jízdy s prototypy 4. generace • Ceny a výbava • Nejlevnější verze • Minitest Škoda Fabia III Combi 1.0 TSI • Historie Škody Fabia 

Doporučujeme

Články odjinud