Servis na Ferrari stojí obyčejně tolik, co normální kompaktní hatchback. Všechno má ale svůj důvod.
Ferrari je jednou z těch automobilek, u kterých cena zakoupených vozů příliš neklesá. Ano, můžete si koupit 360 Modenu do dvou milionů, ale u spousty moderních Ferrari je to spíš výjimečná situace. Chvilku po prodeji mohou ceny trochu klesnout, ale dříve nebo později se z nich stanou vyhledávané a ceněné vozy.
U exotických značek to tak prostě bývá. Italská automobilka tak v rámci uchování co nejlepšího stavu modernějších modelů spustila program Ferrari Premium. Servisní program dá vozům tu nejlepší péči a každý úkon ověří certifikátem.
Program slouží hlavně i potenciálním kupcům, kteří chtějí vědět, že o jejich staré/nové Ferrari bylo co nejlépe postaráno. Vozy s certifikátem Ferrari Premium navíc dostanou automaticky přístup do programu Ferrari Classiche, jakmile jejich stáří dovrší dvaceti let.
Všechna nová Ferrari mají tříletou záruku s možností dvouletého prodloužení. Automaticky také dostanete sedm let běžné údržby zdarma a je tu i možnost rozšíření záruky na hlavní mechanické komponenty. Kolik stojí prémiová služba, zatím nevíme.
Výběr moderních vozů Ferrari, které se mohou stát součástí programu:
- 456 GT/GTA
- 456 M GT/GTA
- 550 Maranello
- 550 Barchetta
- 360 Modena (všechny verze)
- 575 Maranello
- 575 Superamerica
- 612 Scaglietti (všechny verze)
- F430 (všechny verze)
- 599 GTB Fiorano
- 599 SA Aperta
- 599 GTO
- Ferrari Enzo