S příchodem faceliftované verze modelu SLK se Brabus znova pustil do jeho úprav. A výsledek je opět zajímavý.
Kdo je příznivcem Mercedesu, jistě ví, že Brabus patří k jeho nejlepším úpravcům. Podobně dobře je na tom i jejich poslední produkt, upravený model SLK55 AMG, který dostal kromě vyššího výkonu také řadu vylepšení na karoserii a podvozku.
Tak za prvé, 5,5-litrový osmiválec se dočkal převrtání na 6,1 litru. Jeho výkon tak rázem povyskočil ze sériových 268 kW/360 k na celkových 327 kW/445 k. Točivý moment vzrostl z 510 na 635 Nm. Takto posílené SLK zvládne sprint na stovku již za 4,3 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 305 km/h.
Brabus použil na voze také některé své díly, které byly testovány v aerodynamickém tunelu a přispívají k lepší aerodynamice vozu, resp. vyššímu přítlaku při vyšších rychlostech. Podvozek dostal tužší pružiny i tlumiče, které zase ocení majitelé, kteří alespoň občas zavítají na nějaký ten okruh. Celkově byl podvozek snížen o 30 mm.
O zastavení se starají šestipístkové brzdy s kotouči o průměru 355 mm na pŘední nápravě, vzadu nalezneme čtyřpístky s 300 mm kotouči. Brabus použil 19“ odlehčená kola, která redukují nežádoucí neodpruženou hmotnost.
Brabus SLK 55 AMG