Opuštěné historické skvosty pod nánosy prachu a harampádí naštěstí často najdou nového majitele, který jim vrátí zašlou slávu. Ale jak by v této situaci vypadala aktuální elita mezi drahými auty? Zdroj: IG/Dizzy Viper

Opuštěné historické skvosty pod nánosy prachu a harampádí naštěstí často najdou nového majitele, který jim vrátí zašlou slávu. Ale jak by v této situaci vypadala aktuální elita mezi drahými auty? | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Předkládá ji italský 3D grafik s přezdívkou Dizzy Viper. Jeho obrázky se očividně inspirují současnými „nálezovými stavy“ různých sporťáku, ale figurují v nich současné vozy. Zdroj: IG/Dizzy Viper

Předkládá ji italský 3D grafik s přezdívkou Dizzy Viper. Jeho obrázky se očividně inspirují současnými „nálezovými stavy“ různých sporťáku, ale figurují v nich současné vozy. | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Můžeme se tak podívat, jak smutný osud by mohl čekat nejrůznější Lamborghini, McLareny, Pagani nebo Bugatti, kdyby je někdo uložil do garáže nebo stodoly a na několik desetiletí zahodil klíče. Zdroj: IG/Dizzy Viper

Můžeme se tak podívat, jak smutný osud by mohl čekat nejrůznější Lamborghini, McLareny, Pagani nebo Bugatti, kdyby je někdo uložil do garáže nebo stodoly a na několik desetiletí zahodil klíče. | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Je možné, že nějaká auta takto dopadnou (ostatně všichni známe fotografie ze Středního východu, kde už hezkých pár supersportů našlo svůj hrob), ale dá se čekat, že současnou špičku automobilismu něco podobného jen tak nepotká. Zdroj: IG/Dizzy Viper

Je možné, že nějaká auta takto dopadnou (ostatně všichni známe fotografie ze Středního východu, kde už hezkých pár supersportů našlo svůj hrob), ale dá se čekat, že současnou špičku automobilismu něco podobného jen tak nepotká. | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Odklon od spalovacích motorů a úplný přechod na elektromobilitu neprobíhá po celém světě a dá se čekat, že stávající vozidla s písty a válci budou jezdit ještě hodně dlouho po oficiálních datech ukončení prodejů klasických aut. Zdroj: IG/Dizzy Viper

Odklon od spalovacích motorů a úplný přechod na elektromobilitu neprobíhá po celém světě a dá se čekat, že stávající vozidla s písty a válci budou jezdit ještě hodně dlouho po oficiálních datech ukončení prodejů klasických aut. | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Do budoucna jim jistou naději dávají  syntetická paliva  nebo  paliva z odpadů  – otázkou je za jaké ceny kvůli výrobním nákladům. Zdroj: IG/Dizzy Viper

Do budoucna jim jistou naději dávají syntetická paliva nebo paliva z odpadů – otázkou je za jaké ceny kvůli výrobním nákladům. | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Stále častěji se také objevují  přestavby vozů s termickými motory na elektrický pohon . Zdroj: IG/Dizzy Viper

Stále častěji se také objevují přestavby vozů s termickými motory na elektrický pohon. | Zdroj: IG/Dizzy Viper

A i kdyby nebylo na co jezdit, hypersporty jistě skončí ve sbírkách nebo muzeích, kde o ně bude řádně pečováno. Zdroj: IG/Dizzy Viper

A i kdyby nebylo na co jezdit, hypersporty jistě skončí ve sbírkách nebo muzeích, kde o ně bude řádně pečováno. | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - FORGOTTEN CENTAUR Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - FORGOTTEN CENTAUR | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - TATE´S FATE Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - TATE´S FATE | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - EXPOSED ROLLI Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - EXPOSED ROLLI | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - TRULY TIMELESS Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - TRULY TIMELESS | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - LIFTED UP Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - LIFTED UP | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - WHOLEGRAIN Zdroj: IG/Dizzy Viper

Dizzy Viper - WHOLEGRAIN | Zdroj: IG/Dizzy Viper

Předkládá ji italský 3D grafik s přezdívkou Dizzy Viper. Jeho obrázky se očividně inspirují současnými „nálezovými stavy“ různých sporťáku, ale figurují v nich současné vozy. Zdroj: IG/Dizzy Viper
Můžeme se tak podívat, jak smutný osud by mohl čekat nejrůznější Lamborghini, McLareny, Pagani nebo Bugatti, kdyby je někdo uložil do garáže nebo stodoly a na několik desetiletí zahodil klíče. Zdroj: IG/Dizzy Viper
Je možné, že nějaká auta takto dopadnou (ostatně všichni známe fotografie ze Středního východu, kde už hezkých pár supersportů našlo svůj hrob), ale dá se čekat, že současnou špičku automobilismu něco podobného jen tak nepotká. Zdroj: IG/Dizzy Viper
Odklon od spalovacích motorů a úplný přechod na elektromobilitu neprobíhá po celém světě a dá se čekat, že stávající vozidla s písty a válci budou jezdit ještě hodně dlouho po oficiálních datech ukončení prodejů klasických aut. Zdroj: IG/Dizzy Viper
14
Fotogalerie

Jak by vypadal svět bez benzinu? Umělec vytvořil děsivou vizi osudu hypersportů

Jak dopadnou výkonné sporťáky za desítky milionů za několik dekád? Italský grafik jim neprorokuje nic hezkého.

Podobné snímky jsme zvyklí vídat v kategorii „nález ve stodole.“ Většinou se jedná o auta z minulého století, která někdo odložil do již zmíněné zemědělské budovy nebo garáže, kde zůstaly zapomenuty. Opuštěné skvosty pod nánosy prachu a harampádí naštěstí často najdou nového majitele, který jim vrátí zašlou slávu. Ale jak by v této situaci vypadala aktuální elita mezi drahými auty?

Předkládá ji italský 3D grafik s přezdívkou Dizzy Viper. Jeho obrázky se očividně inspirují současnými „nálezovými stavy“ různých starých sporťáku, ale figurují v nich současné vozy. Můžeme se tak podívat, jak smutný osud by mohl čekat nejrůznější Lamborghini, McLareny, Pagani nebo Bugatti, kdyby je někdo uložil do garáže nebo stodoly a na několik desetiletí zahodil klíče. Je možné, že nějaká auta takto dopadnou (ostatně všichni známe fotografie ze Středního východu, kde už hezkých pár supersportů našlo svůj hrob), ale dá se čekat, že současnou špičku automobilismu něco podobného jen tak nepotká.

Odklon od spalovacích motorů a úplný přechod na elektromobilitu neprobíhá po celém světě a dá se čekat, že stávající vozidla s písty a válci budou jezdit ještě hodně dlouho po oficiálních datech ukončení prodejů klasických aut. Do budoucna jim jistou naději dávají syntetická paliva nebo paliva z odpadů – otázkou je za jaké ceny kvůli výrobním nákladům. Stále častěji se také objevují přestavby vozů s termickými motory na elektrický pohon. A i kdyby nebylo na co jezdit, hypersporty jistě skončí ve sbírkách nebo muzeích, kde o ně bude řádně pečováno.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud