8
Fotogalerie

Mercedes V Maybach Edition položí svým luxusem na lopatky i třídu S

Francouzi nabízí v Paříži prohlídky města či „prostý“ transfer v zajímavě přestavěné třídě V, která svým interiérem může plně konkurovat letecké business třídě i limuzínám od Maybachu.

Pokud si myslíte, že absolutní vrchol luxusu německého koncernu Daimler představují limuzíny třídy S, a především pak ty s přídomkem Maybach, máte samozřejmě pravdu, oficiálně tomu tak skutečně je. Specializované firmy zaměřené na přepravu osob nicméně dokazují, že je možné vytvořit i něco luxusnějšího a pompéznějšího.

Zdárným příkladem je pařížská společnost CLS Paris nabízející svůj servis především v metropoli nad Seinou. V případě, že se pozorně podíváte na její stránky, najdete kromě čtyřdveřových sedanů Mercedesu i jednu zajímavou specialitu, která kříží třídu V se značkou Maybach.

Navenek působí tato „dodávka“ relativně decentně. Přední maska se výrazně zvětšila, chromované však zůstalo pouze nové vertikální žebrování, zatímco lem dostal decentní černý lak. Že nejde o běžné „Véčko“, naznačují už loga MM (tedy Maybach-Manufaktur) rozeseta po celé prodloužené karoserii, velká kola podle všeho převzatá z limuzíny Maybach a nějaké ty lesklé lišty na bocích.

Skutečné kvality tohoto automobilu však odhalují až snímky interiéru, které dává označení Pullman (odkazující na luxusní vagóny George Mortimera Pullmana) zcela nový rozměr. V zadní části kabiny najdete proti sobě otočené dva páry všesměrově stavitelných sedadel, které lze rozkládat podobně jako křesla v letecké business třídě.

Samozřejmostí jsou prvotřídní materiály jako je kůže, broušené kovové lišty, nechybí dřevěné intarzie a pak spousta elektroniky zpříjemňující jakoukoli cestu bez ohledu na její délku. Součástí jednoho ze středových tunelů je taktéž lednička na nápoje a diskrétnost každého přesunu zajištují kromě tmavých fólií na sklech i rozměrné roletky.

Kolik takový transfer v přestavěné třídě V z letiště Charlese de Gaulla třeba do hotela Ritz na Place Vendôme vyjde nebo kdo přesně má tuto transformaci auta na triku, CLS Paris neříká. Mohla to být klidně německá firma Klassen Car Design Technology, Larte Design či kdokoli jiný. Každopádně prohlídka Eiffelovky, Notre-Dame anebo bývalého královského paláce Louvre se může stát i díky této technice vskutku nezapomenutelným zážitkem.

Maybach

Maybach-Motorenbau je německý výrobce luxusních automobilů. Společnost v roce 1909 založil Wilhelm Maybach se synem, původně jako výrobce motorů pro vzducholodě Zeppelin.

Po 2. světové válce výroba automobilů ustala, Daimler značku Maybach obnovil až po roce 2000.

Mercedes-Maybach GLS • Mercedes-Maybach Ultimate Luxury • Mercedes-Maybach G650 Landaulet

Doporučujeme

Články odjinud