Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival je nejautentičtější poctou originálnímu závodnímu vozu s číslem podvozku #0222, který v roce 1965 vyhrál svou kategorii v Le Mans. Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival je nejautentičtější poctou originálnímu závodnímu vozu s číslem podvozku #0222, který v roce 1965 vyhrál svou kategorii v Le Mans. | Bizzarrini

Tehdy ho řídili francouzští piloti Regis Fraissinet a Jean de Mortemart. Bizzarrini

Tehdy ho řídili francouzští piloti Regis Fraissinet a Jean de Mortemart. | Bizzarrini

Vytrvalostní závod absolvovali s průměrnou rychlostí 169 km/h. Bizzarrini

Vytrvalostní závod absolvovali s průměrnou rychlostí 169 km/h. | Bizzarrini

Sám Giotto Bizzarrini pak závodní vůz odvezl zpět do severní Itálie. Bizzarrini

Sám Giotto Bizzarrini pak závodní vůz odvezl zpět do severní Itálie. | Bizzarrini

Vyhledali osoby, které byly odpovědné za renovaci originálu a postupným odstraňováním vrstev laku došli až k původnímu odstínu (Rosso Corsa Bizzarrini 222). Bizzarrini

Vyhledali osoby, které byly odpovědné za renovaci originálu a postupným odstraňováním vrstev laku došli až k původnímu odstínu (Rosso Corsa Bizzarrini 222). | Bizzarrini

Ten opět namíchali a ponese jej všech 24 moderních následovníků. Bizzarrini

Ten opět namíchali a ponese jej všech 24 moderních následovníků. | Bizzarrini

Jedinou možnou odchylkou je ručně aplikovaný polep se startovním číslem, které si majitel může zvolit. Bizzarrini

Jedinou možnou odchylkou je ručně aplikovaný polep se startovním číslem, které si majitel může zvolit. | Bizzarrini

Ručně vyrobená kompozitová karoserie připevněná k ocelovému rámu tvoří jeden celek a přispívá k hmotnosti pouhých 1230 kg. Bizzarrini

Ručně vyrobená kompozitová karoserie připevněná k ocelovému rámu tvoří jeden celek a přispívá k hmotnosti pouhých 1230 kg. | Bizzarrini

Uvnitř dvoučlennou posádku chrání šestibodový rám a samozřejmostí je i bezpečnostní palivová nádrž. Bizzarrini

Uvnitř dvoučlennou posádku chrání šestibodový rám a samozřejmostí je i bezpečnostní palivová nádrž. | Bizzarrini

Ta zásobuje vidlicový osmiválec 5.3 litru plněný karburátory Weber 45 DCOE. Bizzarrini

Ta zásobuje vidlicový osmiválec 5.3 litru plněný karburátory Weber 45 DCOE. | Bizzarrini

Výsledný výkon dosahuje 400 koní. Bizzarrini

Výsledný výkon dosahuje 400 koní. | Bizzarrini

Řízení, které je úchvatným zážitkem, usnadňuje nezávislé zavěšení dle specifikace Giotto Corsa a kotoučové brzdy na všech kolech. Bizzarrini

Řízení, které je úchvatným zážitkem, usnadňuje nezávislé zavěšení dle specifikace Giotto Corsa a kotoučové brzdy na všech kolech. | Bizzarrini

Vývoje vozu se účastnili odborníci zapojení do projektu 5300 GT. Bizzarrini

Vývoje vozu se účastnili odborníci zapojení do projektu 5300 GT. | Bizzarrini

K sestavení automobilka využívá dobové plány a komponenty od původních dodavatelů. Bizzarrini

K sestavení automobilka využívá dobové plány a komponenty od původních dodavatelů. | Bizzarrini

To vše v souladu s moderními bezpečnostními předpisy FIA Appendix K pro historická vozidla. Bizzarrini

To vše v souladu s moderními bezpečnostními předpisy FIA Appendix K pro historická vozidla. | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival je nejautentičtější poctou originálnímu závodnímu vozu s číslem podvozku #0222, který v roce 1965 vyhrál svou kategorii v Le Mans. Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival je nejautentičtější poctou originálnímu závodnímu vozu s číslem podvozku #0222, který v roce 1965 vyhrál svou kategorii v Le Mans. | Bizzarrini

Tehdy ho řídili francouzští piloti Regis Fraissinet a Jean de Mortemart. Bizzarrini

Tehdy ho řídili francouzští piloti Regis Fraissinet a Jean de Mortemart. | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival Bizzarrini

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival | Bizzarrini

Tehdy ho řídili francouzští piloti Regis Fraissinet a Jean de Mortemart. Bizzarrini
Vytrvalostní závod absolvovali s průměrnou rychlostí 169 km/h. Bizzarrini
Sám Giotto Bizzarrini pak závodní vůz odvezl zpět do severní Itálie. Bizzarrini
Vyhledali osoby, které byly odpovědné za renovaci originálu a postupným odstraňováním vrstev laku došli až k původnímu odstínu (Rosso Corsa Bizzarrini 222). Bizzarrini
44
Fotogalerie

Bizzarrini předává první 5300 GT Corsa Revival. Pocta vítězi Le Mans je mimořádně autentická

Automobilka Bizzarrini začátkem roku obnovila svou činnost, aby na svět přinesla nejnovější milník své dlouhodobé vize. Nyní je hotový první kus.

Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival je nejautentičtější poctou originálnímu závodnímu vozu s číslem podvozku #0222, který v roce 1965 vyhrál svou kategorii v Le Mans. Tehdy ho řídili francouzští piloti Regis Fraissinet a Jean de Mortemart. Vytrvalostní závod absolvovali s průměrnou rychlostí 169 km/h. Sám Giotto Bizzarrini pak závodní vůz odvezl zpět do severní Itálie.

Pro zachování maximální autentičnosti se pracovníci stali motoristickými archeology. Vyhledali osoby, které byly odpovědné za renovaci originálu a postupným odstraňováním vrstev laku došli až k původnímu odstínu (Rosso Corsa Bizzarrini 222). Ten opět namíchali a ponese jej všech 24 moderních následovníků. Jedinou možnou odchylkou je ručně aplikovaný polep se startovním číslem, které si majitel může zvolit. Ručně vyrobená kompozitová karoserie připevněná k ocelovému rámu tvoří jeden celek a přispívá k hmotnosti pouhých 1230 kg.

Uvnitř dvoučlennou posádku chrání šestibodový rám a samozřejmostí je i bezpečnostní palivová nádrž. Ta zásobuje vidlicový osmiválec 5,3 litru plněný karburátory Weber 45 DCOE. Výsledný výkon dosahuje 400 koní. Řízení usnadňuje nezávislé zavěšení dle specifikace Giotto Corsa a kotoučové brzdy na všech kolech.

Vývoje vozu se účastnili odborníci zapojení do projektu 5300 GT. K sestavení automobilka využívá dobové plány a komponenty od původních dodavatelů. To vše v souladu s moderními bezpečnostními předpisy FIA Appendix K pro historická vozidla.

Zázemí automobilky ve Spojeném království opouští první vyrobený kus. Zbylých 23 exemplářů čeká na kompletaci. K novým majitelům se všechny dostanou během příštího roku. Kompletní specifikaci vozu zveřejní Bizzarrini na Concours of Excellence 2.-4. září v Hampton Courtu.

Doporučujeme

Články odjinud