Škoda Citigo se konečně oficiálně představila. Stalo se tak v Ženevě na večeru koncernu Volkswagen. O tomto automobilu už bylo napsáno úplně vše, takže pouze ve stručnosti… Citigo je součástí ofenzívy, díky které plánuje mladoboleslavská automobilka dosáhnout v roce 2018 celosvětových prodejů na úrovni 1,5 milionu vozů. Představitelé Škody hovoří v souvislosti s modelem Citigo o skvělém začátku.
Winfried Vahland, předseda představenstva, prohlásil: „Citigo bude posilovat naši příznivou pozici v Evropě a získá naší značce nové zákazníky. Náš nový městský vůz je skutečně „Simply Clever“: důmyslný, prostorný, svižný a vybavený nejmodernějšími technologiemi. Díky tomu je naše nabídka v rámci dynamicky se rozvíjejícího segmentu mladistvá a svěží.“
O tom, že oznámená ofenzíva už má své výsledky, svědčí například fakt, že Škoda prodala za minulý rok 879 200 automobilů, což je nejvíce v celé historii značky. Navíc v lednu a v únoru stouply prodeje o 11,6% na 147 505 vozů. Pětidveřové Citigo vstoupí do prodeje v květnu, příplatek oproti třídveřové verzi činí 10 000 Kč.