Toyota GR Yaris je homologační speciál, který má pod kapotou nejsilnější produkční tříválec na světě s výkonem 192 kW (261 koní) v 6500 otáčkách za minutu a s točivým momentem 360 N.m v 4000 otáčkách.  Zdroj: Litchfield

Toyota GR Yaris je homologační speciál, který má pod kapotou nejsilnější produkční tříválec na světě s výkonem 192 kW (261 koní) v 6500 otáčkách za minutu a s točivým momentem 360 N.m v 4000 otáčkách.  | Zdroj: Litchfield

Šestnáctistovka dokáže malého uličníka rozpohybovat z 0 na 100 km/h za 5,5 sekundy a omezovač akceleraci zastaví až ve 230 km/h. Zdroj: Litchfield

Šestnáctistovka dokáže malého uličníka rozpohybovat z 0 na 100 km/h za 5,5 sekundy a omezovač akceleraci zastaví až ve 230 km/h. | Zdroj: Litchfield

Nikdo by tak asi neřekl, že je to pomalé auto. I tak ale bylo jen otázkou času, kdy se objeví tuningové firmy a jízdní vlastnosti vozu ještě trochu okoření.  Zdroj: Litchfield

Nikdo by tak asi neřekl, že je to pomalé auto. I tak ale bylo jen otázkou času, kdy se objeví tuningové firmy a jízdní vlastnosti vozu ještě trochu okoření.  | Zdroj: Litchfield

Jednou z prvních je i britský Litchfield, který pro novinku připravuje kompletní tuningový kit. S Toyotou má zkušenosti, dělal již GT86 i  novou supru . Zdroj: Litchfield

Jednou z prvních je i britský Litchfield, který pro novinku připravuje kompletní tuningový kit. S Toyotou má zkušenosti, dělal již GT86 i novou supru. | Zdroj: Litchfield

Úpravce plánuje zcela nový výfukový systém, který vedle výkonu vylepší i zvuk, protože právě ten se GR yarisu vyčítá.  Zdroj: Litchfield

Úpravce plánuje zcela nový výfukový systém, který vedle výkonu vylepší i zvuk, protože právě ten se GR yarisu vyčítá.  | Zdroj: Litchfield

Dále dostane nové sání, lepší mezichladič a projde i softwarovou úpravou výkonu. Jelikož je ale motor už tak hodně nadopovaný, nebude výsledný výkon nějak omračující. Zdroj: Litchfield

Dále dostane nové sání, lepší mezichladič a projde i softwarovou úpravou výkonu. Jelikož je ale motor už tak hodně nadopovaný, nebude výsledný výkon nějak omračující. | Zdroj: Litchfield

Litchfield informuje, že výkon konkrétně zvýší o 30 až 40 koní, protnout hranici 300 koní by tak neměl být problém. Zdroj: Litchfield

Litchfield informuje, že výkon konkrétně zvýší o 30 až 40 koní, protnout hranici 300 koní by tak neměl být problém. | Zdroj: Litchfield

Dovnitř je pak v plánu osadit závodní klec a skořepinová sedadla s nižším sedákem, protože právě vyšší posaz za volantem se standardnímu vozu také vyčítá. Ceny úprav prozatím nebyly oznámeny. Zdroj: Litchfield

Dovnitř je pak v plánu osadit závodní klec a skořepinová sedadla s nižším sedákem, protože právě vyšší posaz za volantem se standardnímu vozu také vyčítá. Ceny úprav prozatím nebyly oznámeny. | Zdroj: Litchfield

 Zdroj: Litchfield

| Zdroj: Litchfield

 Zdroj: Litchfield

| Zdroj: Litchfield

 Zdroj: Litchfield

| Zdroj: Litchfield

 Zdroj: Litchfield

| Zdroj: Litchfield

 Zdroj: Litchfield

| Zdroj: Litchfield

 Zdroj: Litchfield

| Zdroj: Litchfield

 Zdroj: Litchfield

| Zdroj: Litchfield

Šestnáctistovka dokáže malého uličníka rozpohybovat z 0 na 100 km/h za 5,5 sekundy a omezovač akceleraci zastaví až ve 230 km/h. Zdroj: Litchfield
Nikdo by tak asi neřekl, že je to pomalé auto. I tak ale bylo jen otázkou času, kdy se objeví tuningové firmy a jízdní vlastnosti vozu ještě trochu okoření.  Zdroj: Litchfield
Jednou z prvních je i britský Litchfield, který pro novinku připravuje kompletní tuningový kit. S Toyotou má zkušenosti, dělal již GT86 i  novou supru . Zdroj: Litchfield
Úpravce plánuje zcela nový výfukový systém, který vedle výkonu vylepší i zvuk, protože právě ten se GR yarisu vyčítá.  Zdroj: Litchfield
15
Fotogalerie

Britové se již pustili do úprav Toyoty GR Yaris. Vyřeší její problémy a přidají výkon

Toyota GR Yaris způsobila při svém uvedení poprask. Nyní se již pomalu dostává na silnice a zajímají se o ni tuneři.

Toyota GR Yaris je homologační speciál, který má pod kapotou nejsilnější produkční tříválec na světě s výkonem 192 kW (261 koní) v 6500 otáčkách za minutu a s točivým momentem 360 N.m v 4000 otáčkách. Šestnáctistovka dokáže malého uličníka rozpohybovat z 0 na 100 km/h za 5,5 sekundy a omezovač akceleraci zastaví až ve 230 km/h.

Nikdo by tak asi neřekl, že je to pomalé auto. I tak ale bylo jen otázkou času, kdy se objeví tuningové firmy a jízdní vlastnosti vozu ještě trochu okoření. Jednou z prvních je i britský Litchfield, který pro novinku připravuje kompletní tuningový kit. S Toyotou má zkušenosti, dělal již GT86 i novou supru.

Úpravce plánuje zcela nový výfukový systém, který vedle výkonu vylepší i zvuk, protože právě ten se GR yarisu vyčítá. Dále dostane nové sání, lepší mezichladič a projde i softwarovou úpravou výkonu. Jelikož je ale motor už tak hodně nadopovaný, nebude výsledný výkon nějak omračující.

Litchfield informuje, že výkon konkrétně zvýší o 30 až 40 koní, protnout hranici 300 koní by tak neměl být problém. Dovnitř je pak v plánu osadit závodní klec a skořepinová sedadla s nižším sedákem, protože právě vyšší posaz za volantem se standardnímu vozu také vyčítá. Ceny úprav prozatím nebyly oznámeny.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud