Základní technika faceliftovaných modelů se oproti zadokolkám nijak nemění. I u čtyřkolek má motor výkon zvýšený o 20 koní.
Jak se dalo čekat, facelift Porsche 911 se dotkl i verzí s pohonem všech kol Targa 4, Carrera 4 a Carrera 4S. Jak už je u verze s pohonem všech kol typické, mají výraznou světelnou linku mezi zadními světly a také o 44 mm širší boky než standardní model.
Faceliftu se samozřejmě dočkaly i verze Targa 4 a Carrera 4. Systém pohonu všech kol má nový mechanismus připojování přední nápravy
Model 911 Targa 4 je k dostání výhradně s novým pohonem všech kol, stejně jako u minulé generace. Jinak se vlastně základní technika faceliftovaných modelů proti zadokolkám nijak nemění. Pod zadním panelem s aktivním spoilerem je nový downsizovaný přeplňovaný šestiválec 3,0 l ve dvou stupních naladění.
Stejně jako u dříve představených zadokolek, i u čtyřkolek má motor proti atmosférickému předchůdci výkon zvýšený o 20 koní. Točivý moment povyrostl o 60 Nm a posunul se do nižších otáček. Porsche zatím neuvádí, jestli bude pro modely Targa 4 a Carrera 4/4S k dispozici i manuální převodovka. Pokud jde o dynamiku, tak Carrera 4S vybavená paketem Sport Chrono zvládne sprint na 100 km/h za 3,8 sekundy.
Novinkou je ovladač jízdních režimů umístěný přímo na volantu, to se teď dostává do módy. Verze Targa 4 má opět komplikované skládání centrálního střešního panelu
Pohon všech kol upět funguje tak, že po většinu času je Porsche zadokolka, ale v případě potřeby se připojuje přední náprava. Nyní je systém ovládaný elektrohydraulicky. Novinkou je také ovladač na volantu, kterým si může řidič měnit přednastavené jízdní režimy. Adaptivní podvozek PASM je v základní výbavě.
Porsche 911 Carrera 4 a 911 Targa 4 s novými přeplňovanými motory a pohonem všech kol