U české Mototechny v oddělení klasických vozů se opět válí jedna zajímavá škodovka. Asi nejde o takovou stylovku jako v případě pick-upu 1202, o kterém jsme  nedávno psali a stále je k mání  za slušnou sumu... | Škoda 120 Zdroj: Škoda

U české Mototechny v oddělení klasických vozů se opět válí jedna zajímavá škodovka. Asi nejde o takovou stylovku jako v případě pick-upu 1202, o kterém jsme nedávno psali a stále je k mání za slušnou sumu... | Škoda 120 | Zdroj: Škoda

...přesto ale můžeme tento novější úlovek označit za celkem raritní. Jedná se totiž o mezityp Škody 120. | Škoda 120 Zdroj: Škoda

...přesto ale můžeme tento novější úlovek označit za celkem raritní. Jedná se totiž o mezityp Škody 120. | Škoda 120 | Zdroj: Škoda

Exemplář z roku 1983 je tedy poměrně málo vídaným přechodovým modelem mezi úzkým typem Škody 120L a následnou modernizací, typem M. | Škoda 120 Zdroj: Škoda

Exemplář z roku 1983 je tedy poměrně málo vídaným přechodovým modelem mezi úzkým typem Škody 120L a následnou modernizací, typem M. | Škoda 120 | Zdroj: Škoda

Během produkce se totiž některé novinky objevovaly na vozech postupně. Proto tomuto kusu zůstala starší maska vpředu, ale záď již dostala obdélníkové lampy nového typu M. | Škoda 120 Zdroj: Škoda

Během produkce se totiž některé novinky objevovaly na vozech postupně. Proto tomuto kusu zůstala starší maska vpředu, ale záď již dostala obdélníkové lampy nového typu M. | Škoda 120 | Zdroj: Škoda

Inzerát zmiňuje originální, zachovalý stav, kdy s autem nebylo skoro vůbec ježděno. | Škoda 120 Zdroj: Škoda

Inzerát zmiňuje originální, zachovalý stav, kdy s autem nebylo skoro vůbec ježděno. | Škoda 120 | Zdroj: Škoda

Ostatně počítadlo kilometrů ukazuje 6251 km a jak exteriér s chromovanými nárazníky, tak interiér včetně nedotknutého zavazadlového prostoru, vypadají skvěle. | Škoda 120 Zdroj: Škoda

Ostatně počítadlo kilometrů ukazuje 6251 km a jak exteriér s chromovanými nárazníky, tak interiér včetně nedotknutého zavazadlového prostoru, vypadají skvěle. | Škoda 120 | Zdroj: Škoda

Motorem je klasická dvanáctistovka o síle 36 kW (49 koní), která je spojena se čtyřstupňovou manuální převodovkou. Bohužel, stav motorového prostoru inzerát neukazuje, ačkoliv lze doufat, že se vyrovnává zbytku vozu. | Škoda 120 Zdroj: Škoda

Motorem je klasická dvanáctistovka o síle 36 kW (49 koní), která je spojena se čtyřstupňovou manuální převodovkou. Bohužel, stav motorového prostoru inzerát neukazuje, ačkoliv lze doufat, že se vyrovnává zbytku vozu. | Škoda 120 | Zdroj: Škoda

I tato klasická škodovka se pak vrací ke svým začátkům. Právě z Mototechny v Hradci Králové totiž před 37 lety zamířila ke svému prvnímu majiteli. Toho nového už hledá jistou chvíli, teď za ni  prodejce žádá 136.000 Kč . | Škoda 120 Zdroj: Škoda

I tato klasická škodovka se pak vrací ke svým začátkům. Právě z Mototechny v Hradci Králové totiž před 37 lety zamířila ke svému prvnímu majiteli. Toho nového už hledá jistou chvíli, teď za ni prodejce žádá 136.000 Kč. | Škoda 120 | Zdroj: Škoda

| Škoda 120 Zdroj: Škoda

| Škoda 120 | Zdroj: Škoda

| Škoda 120 Zdroj: Škoda

| Škoda 120 | Zdroj: Škoda

| Škoda 120 Zdroj: Škoda

| Škoda 120 | Zdroj: Škoda

...přesto ale můžeme tento novější úlovek označit za celkem raritní. Jedná se totiž o mezityp Škody 120. | Škoda 120 Zdroj: Škoda
Exemplář z roku 1983 je tedy poměrně málo vídaným přechodovým modelem mezi úzkým typem Škody 120L a následnou modernizací, typem M. | Škoda 120 Zdroj: Škoda
Během produkce se totiž některé novinky objevovaly na vozech postupně. Proto tomuto kusu zůstala starší maska vpředu, ale záď již dostala obdélníkové lampy nového typu M. | Škoda 120 Zdroj: Škoda
Inzerát zmiňuje originální, zachovalý stav, kdy s autem nebylo skoro vůbec ježděno. | Škoda 120 Zdroj: Škoda
11
Fotogalerie

Málo vídaný mezityp Škody 120 hledá majitele. Najeto má jen pár tisíc kilometrů

Pokud hledáte starou zachovalou „stodvacítku“, tato má určitě něco do sebe.

U české Mototechny v oddělení klasických vozů se opět válí jedna zajímavá škodovka. Asi nejde o takovou stylovku jako v případě pick-upu 1202, o kterém jsme nedávno psali a stále je k mání za slušnou sumu, přesto ale můžeme tento novější úlovek označit za celkem raritní. Jedná se totiž o mezityp Škody 120.

Exemplář z roku 1983 je tedy poměrně málo vídaným přechodovým modelem mezi úzkým typem Škody 120L a následnou modernizací, typem M. Během produkce se totiž některé novinky objevovaly na vozech postupně. Proto tomuto kusu zůstala starší maska vpředu, ale záď již dostala obdélníkové lampy nového typu M.

Inzerát zmiňuje originální, zachovalý stav, kdy s autem nebylo skoro vůbec ježděno. Ostatně počítadlo kilometrů ukazuje 6251 km a jak exteriér s chromovanými nárazníky, tak interiér včetně nedotknutého zavazadlového prostoru, vypadají skvěle.

Motorem je klasická dvanáctistovka o síle 36 kW (49 koní), která je spojena se čtyřstupňovou manuální převodovkou. Bohužel, stav motorového prostoru inzerát neukazuje, ačkoliv lze doufat, že se vyrovnává zbytku vozu.

I tato klasická škodovka se pak vrací ke svým začátkům. Právě z Mototechny v Hradci Králové totiž před 37 lety zamířila ke svému prvnímu majiteli. Toho nového už hledá jistou chvíli, teď za ni prodejce žádá 136.000 Kč.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud