Je to tady! Po dlouhém čekání podpořeném náladovým videem a fotografiemi detailů se Hyundai Ioniq 6 ukazuje světu ve zcela odhalené podobě.  Hyundai

Je to tady! Po dlouhém čekání podpořeném náladovým videem a fotografiemi detailů se Hyundai Ioniq 6 ukazuje světu ve zcela odhalené podobě.  | Hyundai

Inspirace konceptem Prophecy byla od první chvíle jasná, ale otázkou zůstalo, do jaké míry se automobilce podaří prosadit úchvatné křivky v sériové výrobě. Hyundai

Inspirace konceptem Prophecy byla od první chvíle jasná, ale otázkou zůstalo, do jaké míry se automobilce podaří prosadit úchvatné křivky v sériové výrobě. | Hyundai

Na první pohled je patrné, že se to podařilo naprosto perfektně. Sedan s karoserií kupé působí mimořádně aerodynamickým dojmem. Hyundai

Na první pohled je patrné, že se to podařilo naprosto perfektně. Sedan s karoserií kupé působí mimořádně aerodynamickým dojmem. | Hyundai

Nechybí velké přední světlomety nad jednoduše tvarovaným nárazníkem, hladké boční linie se zapuštěnými klikami ani velká kola ve futuristickém designu. Hyundai

Nechybí velké přední světlomety nad jednoduše tvarovaným nárazníkem, hladké boční linie se zapuštěnými klikami ani velká kola ve futuristickém designu. | Hyundai

Zvláště povedená je záď s rozměrným třetím světlem integrovaným do hrany spoileru. Hyundai

Zvláště povedená je záď s rozměrným třetím světlem integrovaným do hrany spoileru. | Hyundai

Dynamický dojem navozuje i druhý spoiler nad nepřerušeným pixelovým pruhem hlavních světlometů. Hyundai

Dynamický dojem navozuje i druhý spoiler nad nepřerušeným pixelovým pruhem hlavních světlometů. | Hyundai

Doplňková sestava vertikálního seskupení má své místo v zadním nárazníku. Hyundai

Doplňková sestava vertikálního seskupení má své místo v zadním nárazníku. | Hyundai

Výraz vysoké technické úrovně dotvářejí zpětná zrcátka v podobě kamer. Hyundai

Výraz vysoké technické úrovně dotvářejí zpětná zrcátka v podobě kamer. | Hyundai

Příslušné obrazovky najdeme na okrajích palubní desky v podobě vystouplých „uší“. Toto řešení Hyundai již nabízí v modernizovaném Ioniqu 5.   Hyundai

Příslušné obrazovky najdeme na okrajích palubní desky v podobě vystouplých „uší“. Toto řešení Hyundai již nabízí v modernizovaném Ioniqu 5.   | Hyundai

Interiér je pojat v minimalistickém duchu, který umožnil vysoký stupeň digitalizace. Analogových tlačítek zde bude jako šafránu. Veškeré funkce jsou dostupné na dvojici dotykových obrazovek. Hyundai

Interiér je pojat v minimalistickém duchu, který umožnil vysoký stupeň digitalizace. Analogových tlačítek zde bude jako šafránu. Veškeré funkce jsou dostupné na dvojici dotykových obrazovek. | Hyundai

Jedné pro hlavní multimediální zařízení a druhé ve spodní části, pravděpodobně pro ovládání klimatizace. Infotainment sdílí jeden rámeček s digitálním přístrojovým štítem. Hyundai

Jedné pro hlavní multimediální zařízení a druhé ve spodní části, pravděpodobně pro ovládání klimatizace. Infotainment sdílí jeden rámeček s digitálním přístrojovým štítem. | Hyundai

Fotografie také ukazují propracované náladové osvětlení, které nabídne různé barevné kombinace. Hyundai

Fotografie také ukazují propracované náladové osvětlení, které nabídne různé barevné kombinace. | Hyundai

Technické detaily zveřejní automobilka až 14. července. Hyundai

Technické detaily zveřejní automobilka až 14. července. | Hyundai

Díky sdílené platformě E-GPM s modely Ioniq 5 a Kia EV 6 se dá očekávat podobná technika. Hyundai

Díky sdílené platformě E-GPM s modely Ioniq 5 a Kia EV 6 se dá očekávat podobná technika. | Hyundai

Jejím základem je 77,4kWh baterie posílající energii do dvou elektromotorů. Mluví se tedy o pohonu všech kol s výkonem kolem 300 koní.   Hyundai

Jejím základem je 77,4kWh baterie posílající energii do dvou elektromotorů. Mluví se tedy o pohonu všech kol s výkonem kolem 300 koní.   | Hyundai

Inspirace konceptem Prophecy byla od první chvíle jasná, ale otázkou zůstalo, do jaké míry se automobilce podaří prosadit úchvatné křivky v sériové výrobě. Hyundai
Na první pohled je patrné, že se to podařilo naprosto perfektně. Sedan s karoserií kupé působí mimořádně aerodynamickým dojmem. Hyundai
Nechybí velké přední světlomety nad jednoduše tvarovaným nárazníkem, hladké boční linie se zapuštěnými klikami ani velká kola ve futuristickém designu. Hyundai
Zvláště povedená je záď s rozměrným třetím světlem integrovaným do hrany spoileru. Hyundai
15
Fotogalerie

Nový Hyundai Ioniq 6 poprvé bez maskování! Vypadá opravdu jako koncept s futuristickým interiérem

Modelu Ioniq 6 věnuje Hyundai hodně pozornosti a rozhodně nám nechce vše vyklopit najednou. Konečně ukázal cely vůz s nahlédnutím do interiéru, ale na technické údaje si musíme ještě počkat.

Je to tady! Po dlouhém čekání podpořeném náladovým videem a fotografiemi detailů se Hyundai Ioniq 6 ukazuje světu ve zcela odhalené podobě. Inspirace konceptem Prophecy byla od první chvíle jasná, ale otázkou zůstalo, do jaké míry se automobilce podaří prosadit úchvatné křivky v sériové výrobě.

Na první pohled je patrné, že se to podařilo naprosto perfektně. Sedan s karoserií kupé působí mimořádně aerodynamicky. Nechybí velké přední světlomety nad jednoduše tvarovaným nárazníkem, hladké boční linie se zapuštěnými klikami ani velká kola ve futuristickém designu.

Zvláště povedená je záď s rozměrným třetím světlem integrovaným do hrany spoileru. Dynamický dojem navozuje i druhý spoiler nad nepřerušeným pixelovým pruhem hlavních světlometů. Doplňková sestava vertikálního seskupení má své místo v zadním nárazníku. Výraz vysoké technické úrovně dotvářejí zpětná zrcátka v podobě kamer. Příslušné obrazovky najdeme na okrajích palubní desky v podobě vystouplých „uší“. Toto řešení Hyundai již nabízí v modernizovaném Ioniqu 5.  

Interiér je pojat v minimalistickém duchu, který umožnil vysoký stupeň digitalizace. Analogových tlačítek zde bude jako šafránu. Veškeré funkce jsou dostupné na dvojici dotykových obrazovek. Jedné pro hlavní multimediální zařízení a druhé ve spodní části, pravděpodobně pro ovládání klimatizace. Infotainment sdílí jeden rámeček s digitálním přístrojovým štítem. Fotografie také ukazují propracované náladové osvětlení, které nabídne různé barevné kombinace.

Technické detaily zveřejní automobilka až 14. července. Díky sdílené platformě E-GPM s modely Ioniq 5 a Kia EV 6 se dá očekávat podobná technika. Jejím základem je 77,4kWh baterie posílající energii do dvou elektromotorů. Mluví se tedy o pohonu všech kol s výkonem kolem 300 koní.  

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud