Zcela nové dvoulitrové motorizace s technologií Ingenium jsou vybaveny systémem přímého vstřikování paliva s tlakem 200 bar a dvoukomorovým turbodmychadlem. Nové zážehové jednotky se chlubí elektrohydraulickým řízením sacích ventilů, což umožňuje variabilní zdvih válců. Moderní technologie redukuje hydraulické ztráty a poskytuje vysokou flexibilitu a kontrolu nad prouděním vzduchu do spalovacích komor. Výsledkem je vyšší výkon, točivý moment a současně snižuje spotřebu paliva a emise CO2.
Výkonný zážehový motor Ingenium Si4 je nově vybaven turbodmychadlem s kuličkovými ložisky, díky čemuž se turbodmychadlo snadněji roztáčí a poskytuje lepší odezvu na plyn.
Tento motor Land Rover nabídne ve dvou výkonnostních variantách (240 a 290 koní), přičemž silnější provedení je nejvýkonnějším provedení rodiny motorů Ingenium. Tato verze je schopna akcelerovat z nuly na 100 km/h za 6,3 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 231 km/h.
Zákazníci, kteří u modelů Evoque a Discovery Sport zvolí výkonnější zážehový motor Ingenium, získají zároveň exteriérový paket Dynamic, zahrnující větší přední a zadní nárazník a leskle černou masku chladiče a dvacetipalcová kola z lehkých slitin s pěti dělenými paprsky.