S vlivným majitelem za zády a novým elektrickým hyperautem kráčí Lotus do nové éry. Přepracování si tedy zasloužilo i klasické logo britské automobilky.
Pouze čas napoví, jak se bude Lotusu pod vlastnictvím čínského koncernu Geely dařit a zda nejnovější elektrický hypersport Evija oživenou značku odstartuje do nové úspěšné budoucnosti. Ke změnám britské automobilky se nyní řadí i přepracování originálního loga Lotusu, které bylo v řadě verzí používáno již od dob založení značky Colinem Chapmanem v roce 1948.
K razantním změnám ovšem nedošlo. Dosavadní podoba znaku tak byla pouze zjednodušena a již nepůsobí plastickým dojmem. Klasický design tedy zůstává, přičemž se logo skládá pouze ze dvou barev – tradiční britské závodní zelené a žluté. Nápis Lotus byl přitom narovnán.
Podle vedoucího marketingu Simona Clara tedy nové logo ztělesňuje klasickou Chapmanovu filozofii jednoduchosti a lehkosti, která byla za dobu existence automobilky hlavním bodem všech vozů Lotusu.
Nové logo je mimochodem již osmou variantou znaku Lotusu. Zcela první design byl používán mezi léty 1948 až 1985. Už tehdy doplňovaly název Lotus rovněž iniciály celého jména zakladatele – Anthony Colin Bruce Chapman. Menší výjimkou byl rok 1968, kdy Lotus uvedl černobílou verzi svého loga.
Odbočením byl směr zavedený v roce 1986, kdy zaoblené logo zdobil zlatý nápis Lotus s přesahujícími písmeny. Iniciály ACBC se poté objevily zpět mezi léty 1987 až 1988. K původní podobě znaku se Lotus vrátil v roce 1989 a další lehkou úpravu provedl až v roce 2009. Logo prošlo menšími změnami i v roce 2010.
Lotus Cars je britská automobilka zaměřená na výrobu sportovních vozů. V roce 1952 ji v Londýně založil Colin Chapman. Lotus byl a znovu je aktivní také v závodech F1.
Automobilku v úpadku v roce 1994 koupil malajský Proton.
Lotus Elise • Lotus Exige • Lotus Evora • Lotus Evija