Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala

Světová premiéra Škody Scala se odehraje 6. prosince v Tel Avivu. Po sérii upoutávek na kreslené detaily a črty se poprvé můžeme podívat na reálnou fotku interiéru novinky.

Světová premiéra Škody Scala se odehraje 6. prosince v Tel Avivu. Po sérii upoutávek na kreslené detaily a črty se poprvé můžeme podívat na reálnou fotku interiéru novinky.

Nástupce Rapidu bude právě tady chtít nabídnout docela jinou atmosféru, než předchůdce. K pokroku má dojít i z hlediska vnitřního prostoru, ten však z jediného nabízeného záběru nevyčteme.

Nástupce Rapidu bude právě tady chtít nabídnout docela jinou atmosféru, než předchůdce. K pokroku má dojít i z hlediska vnitřního prostoru, ten však z jediného nabízeného záběru nevyčteme.

Vůz založený na platformě MQB A0, na níž staví například Volkswagen Polo, uvnitř logicky nabízí odlišné rozdělení. Palubní deska je výrazně horizontálně členěna.

Vůz založený na platformě MQB A0, na níž staví například Volkswagen Polo, uvnitř logicky nabízí odlišné rozdělení. Palubní deska je výrazně horizontálně členěna.

Z hlediska designu zaujme výrazný zlatavý dekor přístrojovky. Chromový dekor na dveřích pak zajímavě navazuje na kliku dveří. Vidět jsou také jakoby křišťálové prvky na každém z výdechů ventilace či na panelu klimatizace. Ten pochází z koncernových příbuzných nové generace, ovšem k manuálním funkcím se budete pravděpodobně muset proklikat přes tlačítko menu. Pokud si ovšem nevystačíte s automatickou funkcí, která bude na rozdíl od Rapidu již i dvouzónová.

Z hlediska designu zaujme výrazný zlatavý dekor přístrojovky. Chromový dekor na dveřích pak zajímavě navazuje na kliku dveří. Vidět jsou také jakoby křišťálové prvky na každém z výdechů ventilace či na panelu klimatizace. Ten pochází z koncernových příbuzných nové generace, ovšem k manuálním funkcím se budete pravděpodobně muset proklikat přes tlačítko menu. Pokud si ovšem nevystačíte s automatickou funkcí, která bude na rozdíl od Rapidu již i dvouzónová.

Zajímavý je zjevný přechod z klasických USB zásuvek na novější platformu USB-C. Ta není mezi populací zatím tolik rozšířena. Na druhou stranu, Scala míří svou výrobu až na horizont pěti, šesti dalších let, kdy už by mělo dojít k obměně telefonů a kabelů u širší základny uživatelů. A o klasické USB nejspíš v dalších letech budeme v automobilovém průmyslu přicházet stejnou rychlostí, jako tomu je třeba u CD přehrávačů - který ani Scala už samozřejmě nenabídne.

Zajímavý je zjevný přechod z klasických USB zásuvek na novější platformu USB-C. Ta není mezi populací zatím tolik rozšířena. Na druhou stranu, Scala míří svou výrobu až na horizont pěti, šesti dalších let, kdy už by mělo dojít k obměně telefonů a kabelů u širší základny uživatelů. A o klasické USB nejspíš v dalších letech budeme v automobilovém průmyslu přicházet stejnou rychlostí, jako tomu je třeba u CD přehrávačů - který ani Scala už samozřejmě nenabídne.

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

U všech automobilek může pozorné oko vnímat posuny v designovém jazyku. Často se jedná o vlny spojené s technickými převraty. A nejinak tomu bude u modelu Scala.

U všech automobilek může pozorné oko vnímat posuny v designovém jazyku. Často se jedná o vlny spojené s technickými převraty. A nejinak tomu bude u modelu Scala.

Právě ten bude coby první Škodovka na platformě MQB A0 nositelem nového přístupu k designu ze strany mladoboleslavské automobilky. 

Právě ten bude coby první Škodovka na platformě MQB A0 nositelem nového přístupu k designu ze strany mladoboleslavské automobilky. 

Škoda navíc nově v souvislosti s designem nehovoří o Simply Clever, ale Simply Surprising. Tedy Jednoduše překvapující.

Škoda navíc nově v souvislosti s designem nehovoří o Simply Clever, ale Simply Surprising. Tedy Jednoduše překvapující.

Škoda Scala
Škoda Scala
Škoda Scala
Škoda Scala
52
Fotogalerie

Sledujte premiéru Škody Scala živě! Představuje se v Tel Avivu

Škoda Scala si svou premiéru odbude v Izraeli a vy můžete být prostřednictvím živého přenosu u toho.

Škodu Scala nelze brát jen jako předkrm před plodným rokem, který Škodu čeká. Příští rok čekejte malý crossover, novou generaci Octavie či facelift Superbu. Ovšem pozice v nižší střední třídě či na pomezí segmentu B a C je pro Škodu stěžejní. Proto ve čtvrtek 6.12. 2018 čeká mladoboleslavské velký den.

V Tel Avivu strhnou plachtu z novinky, která nahrazuje Rapid. Bude jen jako hatchback, s novým jménem má navíc symbolizovat nový začátek. Chce být hodnotnější, na pohled dražší a lépe provedená než zmíněný předchůdce. Golfem od Škodovky doslova nebude, protože využije tradiční postup Škody, snížit výrobní cenu použitím protáhlých menších základů, a sice platformy MQB A0, na které staví například Volkswagen Polo. Právě tento základ dostane jako první Škodovka.

Zatím jsem ze Scaly krom prvotních náčrtů a zatmavených fotek či přistižených prototypů viděli už první fotky kompletního interiéru, exteriér byl pouze naznačen. Zástupce naší redakce se také již svezl s testovacím prototypem a podělil se o první jízdní dojmy.

Premiéru můžete sledovat živě právě zde pod tímto článkem. Očekávejte show trvající 45 minut startující ve čtvrtek v 18:45, ze které vám přineseme živé dojmy. A to nejen z představení, podělíme se již brzy i s podrobným pohledem na novinku. Sledujte nás!

Speciál: Škoda Scala

Škoda Scala je kompaktní model automobilky Škoda Auto. Představen byl 6. prosince 2018 v izraelském Tel Avivu a v nabídce nahrazuje modely Rapid a Rapid Spaceback. Stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

TEST 1.5 TSI ACT DSGJízdní dojmyCena a motoryVýbava • RozměrySvětová premiéra VýrobaŠkoda Scala na CNG Scala vs. Kamiq

Doporučujeme

Články odjinud