Je to tady! Po dlouhém čekání podpořeném náladovým videem a fotografiemi detailů se Hyundai Ioniq 6 ukazuje světu ve zcela odhalené podobě. 

Je to tady! Po dlouhém čekání podpořeném náladovým videem a fotografiemi detailů se Hyundai Ioniq 6 ukazuje světu ve zcela odhalené podobě. 

Doplňková sestava vertikálního seskupení má své místo v zadním nárazníku.

Doplňková sestava vertikálního seskupení má své místo v zadním nárazníku.

Výraz vysoké technické úrovně dotvářejí zpětná zrcátka v podobě kamer.

Výraz vysoké technické úrovně dotvářejí zpětná zrcátka v podobě kamer.

Jejím základem je 77,4kWh baterie posílající energii do dvou elektromotorů. Mluví se tedy o pohonu všech kol s výkonem kolem 300 koní.   Hyundai

Jejím základem je 77,4kWh baterie posílající energii do dvou elektromotorů. Mluví se tedy o pohonu všech kol s výkonem kolem 300 koní.   | Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Na první pohled je patrné, že se to podařilo naprosto perfektně. Sedan s karoserií kupé působí mimořádně aerodynamickým dojmem.

Na první pohled je patrné, že se to podařilo naprosto perfektně. Sedan s karoserií kupé působí mimořádně aerodynamickým dojmem.

Zvláště povedená je záď s rozměrným třetím světlem integrovaným do hrany spoileru.

Zvláště povedená je záď s rozměrným třetím světlem integrovaným do hrany spoileru.

Na první pohled je patrné, že se to podařilo naprosto perfektně. Sedan s karoserií kupé působí mimořádně aerodynamickým dojmem. Nechybí velké přední světlomety nad jednoduše tvarovaným nárazníkem, hladké boční linie se zapuštěnými klikami ani velká kola ve futuristickém designu.

Na první pohled je patrné, že se to podařilo naprosto perfektně. Sedan s karoserií kupé působí mimořádně aerodynamickým dojmem. Nechybí velké přední světlomety nad jednoduše tvarovaným nárazníkem, hladké boční linie se zapuštěnými klikami ani velká kola ve futuristickém designu.

Příslušné obrazovky najdeme na okrajích palubní desky v podobě vystouplých „uší“. Toto řešení Hyundai již nabízí v modernizovaném Ioniqu 5.  

Příslušné obrazovky najdeme na okrajích palubní desky v podobě vystouplých „uší“. Toto řešení Hyundai již nabízí v modernizovaném Ioniqu 5.  

Technické detaily zveřejní automobilka až 14. července. Hyundai

Technické detaily zveřejní automobilka až 14. července. | Hyundai

Díky sdílené platformě E-GPM s modely Ioniq 5 a Kia EV 6 se dá očekávat podobná technika. Hyundai

Díky sdílené platformě E-GPM s modely Ioniq 5 a Kia EV 6 se dá očekávat podobná technika. | Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Dynamický dojem navozuje i druhý spoiler nad nepřerušeným pixelovým pruhem hlavních světlometů.

Dynamický dojem navozuje i druhý spoiler nad nepřerušeným pixelovým pruhem hlavních světlometů.

Interiér je pojat v minimalistickém duchu, který umožnil vysoký stupeň digitalizace. Analogových tlačítek zde bude jako šafránu. Veškeré funkce jsou dostupné na dvojici dotykových obrazovek.

Interiér je pojat v minimalistickém duchu, který umožnil vysoký stupeň digitalizace. Analogových tlačítek zde bude jako šafránu. Veškeré funkce jsou dostupné na dvojici dotykových obrazovek.

Doplňková sestava vertikálního seskupení má své místo v zadním nárazníku.
Výraz vysoké technické úrovně dotvářejí zpětná zrcátka v podobě kamer.
Jejím základem je 77,4kWh baterie posílající energii do dvou elektromotorů. Mluví se tedy o pohonu všech kol s výkonem kolem 300 koní.   Hyundai
 Zdroj: Hyundai
24
Fotogalerie

Hyundai Ioniq 6 má potvrzený dojezd až 614 kilometrů! Korejský křižník bude v Česku na přelomu roku

Z Prahy skoro až do Itálie. Tedy za ideálních podmínek. Ioniq 6 bude zřejmě dalším adeptem na elektromobil, který se nebude bát ven z města.

Hyundai Ioniq 6 se světu představil v polovině letošního července. České zastoupení nás nyní informuje, že vůz již prošel homologací a má potvrzené dojezdy na jedno nabití pro jednotlivé verze. Ioniq 6 stojí na podvozkové platformě E-GMP a pyšní se karoserií se součinitelem aerodynamického odporu vzduchu pouze 0,21 cx.

K dispozici jsou dvě velikosti baterie. Základní o kapacitě 53,0 kWh bude pouze ve spojitosti s pohonem zadních kol. Na 18palcových kolech vůz ujede 429 km. Větší baterie o kapacitě 77,4 kWh (Long Range) už nabídne zajímavější hodnoty. Zadokolka ujede až 614 kilometrů, čtyřkolka pak 583 km. Verze s 20palcovými koly ujedou 545, respektive 519 km.

Připomínáme, že Ioniq 6 je 800V elektromobil, což slibuje získání 351 km dojezdu za 15 minut. Vrcholná specifikace kombinovaně nabízí výkon 239 kW (325 koní) a na 100 km/h zrychlí za 5,1 sekundy. Auto bude dostupné na českém trhu na přelomu roku.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud