Kapitoly článku:
Nová zadokolka Alfa Romeo Giulia sice nabírá zpoždění, ale aspoň už máme oficiálně potvrzený další motor do civilnějšího provedení. Prozatím se totiž mluvilo jen o vrcholné pětisetkoňové verzi QV se šestiválcem Ferrari.
Než se vůbec dostane nová Alfa Romeo do prodeje, můžete si krátit čas prohlížením další fotogalerie. Tentokrát se jedná o americký model vrcholné verze QV s motorem V6 bi-turbo od Ferrari
Pro americký trh byl oficiálně oznámen celohliníkový dvoulitrový čtyřválec MultiAir2 s dvoukomorovým turbodmychadlem a výkonem 206 kW (280 k), který může mít manuální nebo automatickou převodovku a za příplatek i pohon všech kol. Údaje se poněkud liší od původních informací, ale u americké verze to může být jiné než v Evropě.
Zatím nepotvrzené jsou turbodiesely 2,2 l a 3,0 l V6, které zamíří na evropský trh. V USA se s dieselem asi moc počítat nemůže. Základní motor by měl nabídnout okolo 100 kW výkonu, třílitr se zřejmě dostane až někam k 250 kW.
Konečně jsou k dispozici jsou také pořádné snímky interiéru nové Alfy. Karbonové sedačky vypadají opravdu zajímavě, ale běžná produkce dostane obyčejná křesla
Pokud jde o fotografie, koncern Fiat-Chrysler vydal další sadu snímků vrcholné verze QV. Pomalu se nám z obyčejné lidové Giulie stává něco jako Columbova manželka. Hodně se o ní mluví, ale nikdo ji nikdy neviděl...