Omlazené MPV Toyota Verso obdrželo v rámci faceliftu řadu detailních zlepšení, po technické stránce zůstává takřka vše při starém.
Nejvýraznější změnou oproti stávajícímu provedení modelu Verso je přepracovaná příď lépe odpovídající ostatním moderním vozům Toyota včetně rovněž čerstvě faceliftovaného typu Toyota Auris či větší Toyoty Avensis. Všimneme si nového nárazníku, upravených blatníků a kapoty, vylepšené masky a nových světlometů s vestavěnými LED pro denní svícení. Přesto by nebylo spravedlivé omezovat se pouze na tuto část, protože omlazené Verso dostalo celkem 470 nových, nebo rekonstruovaných součástí.
Při faceliftu se konstruktéři soustředili na novou příď a detaily
Zpětná zrcátka mají nové kryty a hostí boční blikače, nové jsou vzhledy litých ráfků a do nabídky laků karoserie přibyly odstíny Pearl White, Vivid Blue a Solid Blue. Interiér je čalouněn a obložen novými, kvalitněji působícími materiály, v závislosti na výbavovém stupni se můžeme zároveň těšit na dveřní výplně, loketní opěrku mezi předními sedadly a volant potažené kůží Nappa.
Interiér se dočkal změny některých obkladových a čalounických částí
Přístrojový štít s bílým podsvitem má novou grafickou úpravu, ovladače na středové konzoli mají i nadále podsvit oranžový. Sedmimístný interiér se sedadly ve třech řadách lze díky soustavě Easy Flat-7 konfigurovat v 32 variantách. V sedmimístném uspořádání lze využívat zavazadlový prostor s objemem 155 l, po sklopení sedadel poslední řady jeho objem naroste na poněkud veseleji působící hodnotu 440 l.
Systém trojice výbavových stupňů byl zachován, standardní výbava však byla obohacena například o barevný dotykový displej s úhlopříčkou 6,1 palce sloužící k přehlednému ovládání komfortních palubních systémů. Mezi pohonnými jednotkami až na jejich drobné ladění s ohledem na snížení spotřeby a emisí zůstává vše beze změn. Vyznavači benzínu tak mají k dispozici motory 1,6 l/97 kW a 1,8 l/108 kW, zastánci vznětových jednotek pak mohou volit z agregátů 2,0 l/93 kW, 2,2 l/110 kW a 2,2 l/130 kW.
Změnilo se odladění podvozku a posilovače řízení, pronikání hluku do interiéru mají omezit dodatečná izolace příčky za motorem a přidání nových bodových svárů.