Plug-in hybridní ústrojí koncernu Volkswagen je nyní k mání i ve španělském SUV. A za zajímavé peníze. Foto: Seat

Plug-in hybridní ústrojí koncernu Volkswagen je nyní k mání i ve španělském SUV. A za zajímavé peníze. | Foto: Seat

Výkonné hybridní ústrojí s možností nabíjení ze zásuvky se po Škodě Octavia RS iV a Volkswagenu Golf GTE dostává i do vozů Seat. Foto: Seat

Výkonné hybridní ústrojí s možností nabíjení ze zásuvky se po Škodě Octavia RS iV a Volkswagenu Golf GTE dostává i do vozů Seat. | Foto: Seat

U Tarraca by měl alespoň v teoretické rovině zastoupit provedení s benzinovým čtyřválcem 2.0 TSI o výkonu 140 kW, které je nyní k mání pouze ve formě skladových vozů. Foto: Seat

U Tarraca by měl alespoň v teoretické rovině zastoupit provedení s benzinovým čtyřválcem 2.0 TSI o výkonu 140 kW, které je nyní k mání pouze ve formě skladových vozů. | Foto: Seat

Aktuálně nejvýkonnější Tarraco kombinuje benzinový motor 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 k) s elektromotorem, systémový výkon činí 180 kW (245 k) a maximem točivého momentu je 400 Nm. Jeho baterie má kapacitu 13 kWh. Foto: Seat

Aktuálně nejvýkonnější Tarraco kombinuje benzinový motor 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 k) s elektromotorem, systémový výkon činí 180 kW (245 k) a maximem točivého momentu je 400 Nm. Jeho baterie má kapacitu 13 kWh. | Foto: Seat

Tarraco e-Hybrid je k mání ve výbavách Xcellence a FR. Základní cena je stanovena na 1 109 900 Kč za Xcellence, sportovně střižené FR vyjde na 1 164 900 Kč. Foto: Seat

Tarraco e-Hybrid je k mání ve výbavách Xcellence a FR. Základní cena je stanovena na 1 109 900 Kč za Xcellence, sportovně střižené FR vyjde na 1 164 900 Kč. | Foto: Seat

První dostupná verze disponuje solidní výbavou, nechybí ji například infozábavní systém s navigací a dotykovou obrazovkou o úhlopříčce 9,2“, zadní parkovací kamera a senzory, adaptivní tempomat, vyhřívání předních i zadních sedadel, elektricky ovládané víko zavazadelníku nebo 19“ kola. Foto: Seat

První dostupná verze disponuje solidní výbavou, nechybí ji například infozábavní systém s navigací a dotykovou obrazovkou o úhlopříčce 9,2“, zadní parkovací kamera a senzory, adaptivní tempomat, vyhřívání předních i zadních sedadel, elektricky ovládané víko zavazadelníku nebo 19“ kola. | Foto: Seat

FR přidává adaptivní odpružení, střešní spoiler, nebo například sportovní sedadla. Oproti verzím s konvenčním pohonem e-Hybrid přichází o možnost uložení třetí řady sedadel do kufru. Foto: Seat

FR přidává adaptivní odpružení, střešní spoiler, nebo například sportovní sedadla. Oproti verzím s konvenčním pohonem e-Hybrid přichází o možnost uložení třetí řady sedadel do kufru. | Foto: Seat

FR přidává adaptivní odpružení, střešní spoiler, nebo například sportovní sedadla. Oproti verzím s konvenčním pohonem e-Hybrid přichází o možnost uložení třetí řady sedadel do kufru. Foto: Seat

FR přidává adaptivní odpružení, střešní spoiler, nebo například sportovní sedadla. Oproti verzím s konvenčním pohonem e-Hybrid přichází o možnost uložení třetí řady sedadel do kufru. | Foto: Seat

 Foto: Seat

| Foto: Seat

 Foto: Seat

| Foto: Seat

 Foto: Seat

| Foto: Seat

 Foto: Seat

| Foto: Seat

 Foto: Seat

| Foto: Seat

Výkonné hybridní ústrojí s možností nabíjení ze zásuvky se po Škodě Octavia RS iV a Volkswagenu Golf GTE dostává i do vozů Seat. Foto: Seat

Výkonné hybridní ústrojí s možností nabíjení ze zásuvky se po Škodě Octavia RS iV a Volkswagenu Golf GTE dostává i do vozů Seat. | Foto: Seat

U Tarraca by měl alespoň v teoretické rovině zastoupit provedení s benzinovým čtyřválcem 2.0 TSI o výkonu 140 kW, které je nyní k mání pouze ve formě skladových vozů. Foto: Seat

U Tarraca by měl alespoň v teoretické rovině zastoupit provedení s benzinovým čtyřválcem 2.0 TSI o výkonu 140 kW, které je nyní k mání pouze ve formě skladových vozů. | Foto: Seat

Aktuálně nejvýkonnější Tarraco kombinuje benzinový motor 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 k) s elektromotorem, systémový výkon činí 180 kW (245 k) a maximem točivého momentu je 400 Nm. Jeho baterie má kapacitu 13 kWh. Foto: Seat

Aktuálně nejvýkonnější Tarraco kombinuje benzinový motor 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 k) s elektromotorem, systémový výkon činí 180 kW (245 k) a maximem točivého momentu je 400 Nm. Jeho baterie má kapacitu 13 kWh. | Foto: Seat

Tarraco e-Hybrid je k mání ve výbavách Xcellence a FR. Základní cena je stanovena na 1 109 900 Kč za Xcellence, sportovně střižené FR vyjde na 1 164 900 Kč. Foto: Seat

Tarraco e-Hybrid je k mání ve výbavách Xcellence a FR. Základní cena je stanovena na 1 109 900 Kč za Xcellence, sportovně střižené FR vyjde na 1 164 900 Kč. | Foto: Seat

Výkonné hybridní ústrojí s možností nabíjení ze zásuvky se po Škodě Octavia RS iV a Volkswagenu Golf GTE dostává i do vozů Seat. Foto: Seat
U Tarraca by měl alespoň v teoretické rovině zastoupit provedení s benzinovým čtyřválcem 2.0 TSI o výkonu 140 kW, které je nyní k mání pouze ve formě skladových vozů. Foto: Seat
Aktuálně nejvýkonnější Tarraco kombinuje benzinový motor 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 k) s elektromotorem, systémový výkon činí 180 kW (245 k) a maximem točivého momentu je 400 Nm. Jeho baterie má kapacitu 13 kWh. Foto: Seat
Tarraco e-Hybrid je k mání ve výbavách Xcellence a FR. Základní cena je stanovena na 1 109 900 Kč za Xcellence, sportovně střižené FR vyjde na 1 164 900 Kč. Foto: Seat
17
Fotogalerie

Seat Tarraco e-Hybrid má český ceník. Nově se stává nejvýkonnější verzí v nabídce

Plug-in hybridní ústrojí koncernu Volkswagen je nyní k mání i ve španělském SUV. A za zajímavé peníze.

Výkonné hybridní ústrojí s možností nabíjení ze zásuvky se po Škodě Octavia RS iV a Volkswagenu Golf GTE dostává i do vozů Seat. U Tarraca by měl alespoň v teoretické rovině zastoupit provedení s benzinovým čtyřválcem 2.0 TSI o výkonu 140 kW, které je nyní k mání pouze ve formě skladových vozů.

Aktuálně nejvýkonnější Tarraco kombinuje benzinový motor 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 k) s elektromotorem, systémový výkon činí 180 kW (245 k) a maximem točivého momentu je 400 Nm. Jeho baterie má kapacitu 13 kWh.

Tarraco e-Hybrid je k mání ve výbavách Xcellence a FR. Základní cena je stanovena na 1 109 900 Kč za Xcellence, sportovně střižené FR vyjde na 1 164 900 Kč. První dostupná verze disponuje solidní výbavou, nechybí ji například infozábavní systém s navigací a dotykovou obrazovkou o úhlopříčce 9,2“, zadní parkovací kamera a senzory, adaptivní tempomat, vyhřívání předních i zadních sedadel, elektricky ovládané víko zavazadelníku nebo 19“ kola.

FR přidává adaptivní odpružení, střešní spoiler, nebo například sportovní sedadla. Oproti verzím s konvenčním pohonem e-Hybrid přichází o možnost uložení třetí řady sedadel do kufru. Pro zajímavost přinášíme srovnání s motorizací 2.0 TDI DSG, která se jí v rámci nabídky blíží nejvíce.

Seat Tarraco e-Hybrid: Technické údaje a srovnání s 2.0 TDI 4WD
Motor 1.4 TSI e-Hybrid 2.0 TDI 4WD
Zdvihový objem [cm3] 1395 1968
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/k] 180/245 147/200
Točivý moment [N.m/min-1] 400/1550-3500 400/1750-3500
Převodovka 6A 7A
Maximální rychlost [km/h] 205 210
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,5 7,8
Provozní hmotnost [kg] 1868 1780
Základní cena Xcellence [Kč] 1.109.900 1.124.900

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

Doporučujeme

Články odjinud