Bývalý šéf automobilky  Aston Martin  Andy Palmer se připojil k rostoucímu výrobci baterií InoBat na Slovensku. Palmer předal otěže britské luxusní automobilky Tobiasovi Moersovi, bývalému šéfovi AMG, v tomto květnu. Wikimedia

Bývalý šéf automobilky Aston Martin Andy Palmer se připojil k rostoucímu výrobci baterií InoBat na Slovensku. Palmer předal otěže britské luxusní automobilky Tobiasovi Moersovi, bývalému šéfovi AMG, v tomto květnu. | Wikimedia

V období mezi Astonem a výrobcem baterií Palmer spolupracoval s technickými společnostmi, které se zabývají karbonovou neutralitou. Wikimedia

V období mezi Astonem a výrobcem baterií Palmer spolupracoval s technickými společnostmi, které se zabývají karbonovou neutralitou. | Wikimedia

Bohaté zkušenosti s elektromobily získal Palmer ještě za éry své práce v Nissanu, kde pomáhal na svět  modelu Leaf , který si aktuálně odpracovává na trhu již druhou dekádu. Palmer sledoval InoBat již od začátku v roce 2019. Líbilo se mu, že nemyslí megalomansky, ale chce začít hezky po krůčkách. InoBat

Bohaté zkušenosti s elektromobily získal Palmer ještě za éry své práce v Nissanu, kde pomáhal na svět modelu Leaf, který si aktuálně odpracovává na trhu již druhou dekádu. Palmer sledoval InoBat již od začátku v roce 2019. Líbilo se mu, že nemyslí megalomansky, ale chce začít hezky po krůčkách. | InoBat

Výroba baterií na Slovensku je společným projektem skupiny InoBat a energetické firmy Wildcat Discovery, která má v oblasti elektromobility více než 150 patentů. Nissan

Výroba baterií na Slovensku je společným projektem skupiny InoBat a energetické firmy Wildcat Discovery, která má v oblasti elektromobility více než 150 patentů. | Nissan

Jejich společným cílem je pokrýt budoucí poptávku baterií od automobilek. Velkou výhodou určitě je, že baterie nebudou jednotné, ale „na míru“ jednotlivým potřebám výrobců automobilů. Nissan

Jejich společným cílem je pokrýt budoucí poptávku baterií od automobilek. Velkou výhodou určitě je, že baterie nebudou jednotné, ale „na míru“ jednotlivým potřebám výrobců automobilů. | Nissan

V únoru letošního roku dostala společnost od slovenské vlády dotaci 5 milionů eur. V plánu je mimo jiné postavit výzkumné centrum u Bratislavy za 100 milionů eur a výrobní fabriku u Košic. Partnery projektu jsou například ČEZ, Mol či Matador. Foto: Petr Homolka

V únoru letošního roku dostala společnost od slovenské vlády dotaci 5 milionů eur. V plánu je mimo jiné postavit výzkumné centrum u Bratislavy za 100 milionů eur a výrobní fabriku u Košic. Partnery projektu jsou například ČEZ, Mol či Matador. | Foto: Petr Homolka

Test Nissan Leaf Foto: Petr Homolka

Test Nissan Leaf | Foto: Petr Homolka

Test Nissan Leaf Foto: Petr Homolka

Test Nissan Leaf | Foto: Petr Homolka

Test Nissan Leaf Foto: Petr Homolka

Test Nissan Leaf | Foto: Petr Homolka

V období mezi Astonem a výrobcem baterií Palmer spolupracoval s technickými společnostmi, které se zabývají karbonovou neutralitou. Wikimedia
Bohaté zkušenosti s elektromobily získal Palmer ještě za éry své práce v Nissanu, kde pomáhal na svět  modelu Leaf , který si aktuálně odpracovává na trhu již druhou dekádu. Palmer sledoval InoBat již od začátku v roce 2019. Líbilo se mu, že nemyslí megalomansky, ale chce začít hezky po krůčkách. InoBat
Výroba baterií na Slovensku je společným projektem skupiny InoBat a energetické firmy Wildcat Discovery, která má v oblasti elektromobility více než 150 patentů. Nissan
Jejich společným cílem je pokrýt budoucí poptávku baterií od automobilek. Velkou výhodou určitě je, že baterie nebudou jednotné, ale „na míru“ jednotlivým potřebám výrobců automobilů. Nissan
10
Fotogalerie

Bývalý šéf značky Aston Martin míří na Slovensko. Bude zde pomáhat revolučním bateriím

Americko-slovenský podnik na výrobu baterií na míru se pomalu ale jistě rozjíždí. Teď má na své straně i velmi zvučné jméno.

Bývalý šéf automobilky Aston Martin Andy Palmer se připojil k rostoucímu výrobci baterií InoBat na Slovensku. Palmer předal otěže britské luxusní automobilky Tobiasovi Moersovi, bývalému šéfovi AMG, letos v květnu. V období mezi Astonem a výrobcem baterií spolupracoval s technickými společnostmi, které se zabývají karbonovou neutralitou.

Bohaté zkušenosti s elektromobily získal Palmer ještě za éry své práce v Nissanu, kde pomáhal na svět modelu Leaf, který si aktuálně odpracovává na trhu již druhou dekádu. Palmer sledoval InoBat již od začátku v roce 2019. Líbilo se mu, že nemyslí megalomansky, ale chce začít hezky po krůčkách.

Výroba baterií na Slovensku je společným projektem skupiny InoBat a energetické firmy Wildcat Discovery, která má v oblasti elektromobility více než 150 patentů. Jejich společným cílem je pokrýt budoucí poptávku baterií od automobilek. Velkou výhodou určitě je, že baterie nebudou jednotné, ale „na míru“ jednotlivým potřebám výrobců automobilů.

V únoru letošního roku dostala společnost od slovenské vlády dotaci 5 milionů eur. V plánu je mimo jiné postavit výzkumné centrum u Bratislavy za 100 milionů eur a výrobní fabriku u Košic. Partnery projektu jsou například ČEZ, Mol či Matador.

Galerie doplněna o Nissan Leaf.

AMG

AMG je německá společnost, která se zabývá závodními úpravami a sportovním tuningem vozů Mercedes-Benz. Společnost byla založena v roce 1967 dvojicí Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Většinou se značka uvádí jako Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT Black Series • Mercedes-AMG GLB

Doporučujeme

Články odjinud