Supersport R8 Green Hell Edition vznikl na oslavu úspěchů závodní divize Audi v 24hodinovém závodu na  Nürburgringu .  | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

Supersport R8 Green Hell Edition vznikl na oslavu úspěchů závodní divize Audi v 24hodinovém závodu na Nürburgringu.  | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

R8 Green Hell Edition vzniklo v počtu pouhých 50 kusů a díky autorizovanému dealerovi Top Centrum car z Kyjova se objevilo i na české půdě.  | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

R8 Green Hell Edition vzniklo v počtu pouhých 50 kusů a díky autorizovanému dealerovi Top Centrum car z Kyjova se objevilo i na české půdě.  | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

A nejde přitom o jediný exemplář. Prodejce totiž dovezl do Česka hned čtyři kusy R8 Green Hell Edition. Dva už mají své majitele, jeden je prozatím rezervován a  další kus majitele v tuto chvíli hledá . | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

A nejde přitom o jediný exemplář. Prodejce totiž dovezl do Česka hned čtyři kusy R8 Green Hell Edition. Dva už mají své majitele, jeden je prozatím rezervován a další kus majitele v tuto chvíli hledá. | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

Pokud však máte zájem, přirozeně nejde o nic levného, což se dá u limitované produkce 50 kusů ostatně čekat. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

Pokud však máte zájem, přirozeně nejde o nic levného, což se dá u limitované produkce 50 kusů ostatně čekat. | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

R8 oslavující úspěchy modelu v Zeleném pekle, respektive pětinásobné vítězství ve čtyřiadvacetihodinovce na Nürburgringu, je ceněná na 6.304.400 Kč. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

R8 oslavující úspěchy modelu v Zeleném pekle, respektive pětinásobné vítězství ve čtyřiadvacetihodinovce na Nürburgringu, je ceněná na 6.304.400 Kč. | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

Pro srovnání, standardní Audi R8 V10 Performance, ze které Green Hell Edition vychází, začíná v Česku na ceně 5.002.900 Kč. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

Pro srovnání, standardní Audi R8 V10 Performance, ze které Green Hell Edition vychází, začíná v Česku na ceně 5.002.900 Kč. | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

Desetiválec o síle 620 koní (456 kW), sedmistupňový automat S tronic a pohon všech kol je standardem rovněž u speciální edice. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

Desetiválec o síle 620 koní (456 kW), sedmistupňový automat S tronic a pohon všech kol je standardem rovněž u speciální edice. | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

Zájemce pak nemusí na nic čekat. Jde o skladový vůz ihned k odběru. Musí se ovšem trefit do vkusu. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

Zájemce pak nemusí na nic čekat. Jde o skladový vůz ihned k odběru. Musí se ovšem trefit do vkusu. | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

Ačkoliv se edice Green Hell původně představila v exkluzivním zeleném laku Tioman, nabízený exemplář je lakován šedým odstínem Daytona, kterému kontrastují černo-červená 20palcová kola. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

Ačkoliv se edice Green Hell původně představila v exkluzivním zeleném laku Tioman, nabízený exemplář je lakován šedým odstínem Daytona, kterému kontrastují černo-červená 20palcová kola. | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

Černé doplňky, speciální polepy nebo zelené prošívání uvnitř jsou pak dalšími poznávacími znaky edice. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

Černé doplňky, speciální polepy nebo zelené prošívání uvnitř jsou pak dalšími poznávacími znaky edice. | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

Prodejce z Kyjova má s importem speciálních edicí Audi zjevné zkušenosti. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

Prodejce z Kyjova má s importem speciálních edicí Audi zjevné zkušenosti. | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

Nedávno představené  Audi TT RS oslavující 40. výročí pohonu všech kol quattro  mělo ve 40 kusech také zůstat na německém trhu, přesto se ale dealerovi povedlo jeden kousek udat zájemci v Česku. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

Nedávno představené Audi TT RS oslavující 40. výročí pohonu všech kol quattro mělo ve 40 kusech také zůstat na německém trhu, přesto se ale dealerovi povedlo jeden kousek udat zájemci v Česku. | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

I v jeho případě ale muselo jít o slušný balík peněz, oficiální prodejní cena výročního „tétéčka“ byla v Německu 114.040 eur (asi 3,1 milionu korun). | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

I v jeho případě ale muselo jít o slušný balík peněz, oficiální prodejní cena výročního „tétéčka“ byla v Německu 114.040 eur (asi 3,1 milionu korun). | Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

| Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

| Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

| Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

| Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

| Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car

| Audi R8 Green Hell Edition | Zdroj: Top Centrum car

Zaujme nejen stylizovaným exteriérem do ikonických sportovních barev, ale také lehce vylepšenými schopnostmi vozu na silnici či okruhu.

Zaujme nejen stylizovaným exteriérem do ikonických sportovních barev, ale také lehce vylepšenými schopnostmi vozu na silnici či okruhu.

Audi slaví 40. výročí svého systému pohonu všech kol quattro a při této příležitosti uvádí do nabídky speciální limitovanou edici nejostřejšího kupé TT RS.

Audi slaví 40. výročí svého systému pohonu všech kol quattro a při této příležitosti uvádí do nabídky speciální limitovanou edici nejostřejšího kupé TT RS.

Za bíle lakovanými 20palcovými koly pak razí červené třmeny odvětrávaných a děrovaných ocelových brzdových kotoučů.

Za bíle lakovanými 20palcovými koly pak razí červené třmeny odvětrávaných a děrovaných ocelových brzdových kotoučů.

Uvnitř přichází jako největší zajímavost volitelné odstranění zadní lavice ve prospěch karbonové rozpěry snižující hmotnost vozu o cca 16 kg, zvyšující torzní tuhost a zlepšující ozvuk sportovního výfukového systému s aktivními klapkami v interiéru.

Uvnitř přichází jako největší zajímavost volitelné odstranění zadní lavice ve prospěch karbonové rozpěry snižující hmotnost vozu o cca 16 kg, zvyšující torzní tuhost a zlepšující ozvuk sportovního výfukového systému s aktivními klapkami v interiéru.

Zatímco totiž standardní TT RS začíná v Německu na částce 66.529 eur (asi 1,8 milionu korun), edice 40 years of quattro přijde na 114.040 eur (asi 3,1 milionu korun). Pro srovnání, o 2000 eur výše se již pohybuje například super-kombík Audi RS 6.

Zatímco totiž standardní TT RS začíná v Německu na částce 66.529 eur (asi 1,8 milionu korun), edice 40 years of quattro přijde na 114.040 eur (asi 3,1 milionu korun). Pro srovnání, o 2000 eur výše se již pohybuje například super-kombík Audi RS 6.

Limitovanou edici si Audi nechává výhradně pro fanoušky na domácím německém trhu, kde potěší jen 40 zájemců. Specialita ale nepřijde vůbec levně.

Limitovanou edici si Audi nechává výhradně pro fanoušky na domácím německém trhu, kde potěší jen 40 zájemců. Specialita ale nepřijde vůbec levně.

Navíc však Audi posunuje u edice 40 years of quattro omezovač rychlosti ze standardních 250 km/h na 280 km/h. Z nuly na 100 km/h se auto dostane za 3,7 sekundy.

Navíc však Audi posunuje u edice 40 years of quattro omezovač rychlosti ze standardních 250 km/h na 280 km/h. Z nuly na 100 km/h se auto dostane za 3,7 sekundy.

Přeplňovaný pětiválec 2.5 TFSI o výkonu 294 kW (400 koní) a točivém momentu 480 N.m zůstává pod kapotou beze změny, včetně sedmistupňové dvouspojkové převodovky S tronic a samozřejmě pohonu všech kol quattro.

Přeplňovaný pětiválec 2.5 TFSI o výkonu 294 kW (400 koní) a točivém momentu 480 N.m zůstává pod kapotou beze změny, včetně sedmistupňové dvouspojkové převodovky S tronic a samozřejmě pohonu všech kol quattro.

Mimo to se v kabině ukazuje kombinace čalounění Alcantarou, kůží Nappa, bílého kontrastního prošívání a plaket zdůrazňujících výjimečnost modelu.

Mimo to se v kabině ukazuje kombinace čalounění Alcantarou, kůží Nappa, bílého kontrastního prošívání a plaket zdůrazňujících výjimečnost modelu.

R8 Green Hell Edition vzniklo v počtu pouhých 50 kusů a díky autorizovanému dealerovi Top Centrum car z Kyjova se objevilo i na české půdě.  | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car
A nejde přitom o jediný exemplář. Prodejce totiž dovezl do Česka hned čtyři kusy R8 Green Hell Edition. Dva už mají své majitele, jeden je prozatím rezervován a  další kus majitele v tuto chvíli hledá . | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car
Pokud však máte zájem, přirozeně nejde o nic levného, což se dá u limitované produkce 50 kusů ostatně čekat. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car
R8 oslavující úspěchy modelu v Zeleném pekle, respektive pětinásobné vítězství ve čtyřiadvacetihodinovce na Nürburgringu, je ceněná na 6.304.400 Kč. | Audi R8 Green Hell Edition Zdroj: Top Centrum car
25
Fotogalerie

V Kyjově je na prodej vzácné Audi R8. Tamní dealer umí sehnat skutečné rarity

Když se chce, všechno jde. A pokud chcete oficiálně nedostupnou specialitku od Audi, tento prodejce vám s radostí vyhoví.

Supersport R8 Green Hell Edition vznikl na oslavu úspěchů závodní divize Audi v 24hodinovém závodu na Nürburgringu. Německá značka tento závod v kategorii GT3 ovládla pětkrát (2012, 2014, 2015, 2017 a 2019) a připomínku pojala stylově. Audi R8 Green Hell Edition vzniklo v počtu pouhých 50 kusů a díky autorizovanému dealerovi Top Centrum car z Kyjova se objevilo i na české půdě.

A nejde přitom o jediný exemplář. Prodejce totiž dovezl do Česka hned čtyři kusy R8 Green Hell Edition. Dva už mají své majitele, jeden je prozatím rezervován a další kus majitele v tuto chvíli hledá. Pokud však máte zájem, přirozeně nejde o nic levného, což se dá u limitované produkce 50 kusů ostatně čekat.

R8 oslavující úspěchy modelu v Zeleném pekle, respektive pětinásobné vítězství ve čtyřiadvacetihodinovce na Nürburgringu, je ceněná na 6.304.400 Kč. Pro srovnání, standardní Audi R8 V10 Performance, ze které Green Hell Edition vychází, začíná v Česku na ceně 5.002.900 Kč. Desetiválec o výkonu 620 koní (456 kW), sedmistupňový automat S tronic a pohon všech kol je standardem rovněž u speciální edice.

Zájemce pak nemusí na nic čekat. Jde o skladový vůz ihned k odběru. Musí se ovšem trefit do vkusu. Ačkoliv se edice Green Hell představila v exkluzivním zeleném laku Tioman, nabízený exemplář je lakován šedým odstínem Daytona, kterému kontrastují černo-červená 20palcová kola. Černé doplňky, speciální polepy nebo zelené prošívání uvnitř jsou pak dalšími poznávacími znaky edice. Číslo na dveřích značí pořadí, ve kterém byl daný vůz vyroben. Jde tedy o 41. kus 50kusové edice.

Prodejce z Kyjova má s importem speciálních edicí Audi zjevné zkušenosti. Nedávno představené Audi TT RS, oslavující 40. výročí pohonu všech kol quattro, mělo ve 40 kusech zůstat na německém trhu, přesto se dealerovi povedlo jeden kousek sehnat pro zájemce v Česku. I v jeho případě ale muselo jít o slušný balík peněz, oficiální prodejní cena výročního „tétéčka“ byla v Německu 114.040 eur (asi 3,1 milionu korun).

Audi R8

Audi R8 je sportovní vlajkovou lodí německé automobilky. Na trh byla R8 uvedena v roce 2015 a stala se nejrychlejším sériovým vozem Audi se zrychlením z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy, z 0 na 200 km/h za 9,9 sekundy a nejvyšší rychlostí 330 km/h.

Technická data a ceny • Audi R8 RWD • Facelift 

Doporučujeme

Články odjinud