S příplatkovou výbavou se Model 3 moc nemazlí. V základu dostanete perleťově bílou karoserii, za ostatní barvy se platí. Nejvíc stojí červený lak (57.000 Kč). Verze Standard Range Plus a Long Range mají v základu 18palcová kola, které je možné za 42.700 Kč vyměnit za devatenáctky. Ve standardu mají všechny verze černý interiér, kontrastní bílá stojí 28.400 Kč. 

S příplatkovou výbavou se Model 3 moc nemazlí. V základu dostanete perleťově bílou karoserii, za ostatní barvy se platí. Nejvíc stojí červený lak (57.000 Kč). Verze Standard Range Plus a Long Range mají v základu 18palcová kola, které je možné za 42.700 Kč vyměnit za devatenáctky. Ve standardu mají všechny verze černý interiér, kontrastní bílá stojí 28.400 Kč. 

Ostřeji laděná verze Performance za 1.611.200 Kč svému jménu dostojí se zrychlením na 100 km/h za 3,4 sekundy a maximální rychlostí 261 km/h. Dojezd je 530 km. Jakožto dynamičtější verze má i 20palcová kola, snížený podvozek, zadní křídlo z uhlíkových vláken a lepší brzdy. 

Ostřeji laděná verze Performance za 1.611.200 Kč svému jménu dostojí se zrychlením na 100 km/h za 3,4 sekundy a maximální rychlostí 261 km/h. Dojezd je 530 km. Jakožto dynamičtější verze má i 20palcová kola, snížený podvozek, zadní křídlo z uhlíkových vláken a lepší brzdy. 

 Tesla

| Tesla

 Tesla

| Tesla

 Tesla

| Tesla

 Tesla

| Tesla

 Tesla

| Tesla

 Tesla

| Tesla

 Tesla

| Tesla

Verze Long Range se dvěma elektromotory na každé nápravě už ujede 560 km. Je také rychlejší - maximální rychlost činí 233 km/h a stovku protne za 4,6 sekundy. Stojí 1.426.200 Kč a k výbavě nadále přidává i mlhové LED světlomety, vyhřívaná přední i zadní sedadla, dvě dokovací stanice pro chytré telefony a rok prémiové konektivity, která zahrnuje například streamování hudby.

Verze Long Range se dvěma elektromotory na každé nápravě už ujede 560 km. Je také rychlejší - maximální rychlost činí 233 km/h a stovku protne za 4,6 sekundy. Stojí 1.426.200 Kč a k výbavě nadále přidává i mlhové LED světlomety, vyhřívaná přední i zadní sedadla, dvě dokovací stanice pro chytré telefony a rok prémiové konektivity, která zahrnuje například streamování hudby.

Vstupní Model 3 Standard Range Plus se zadním pohonem vyjde na nejméně  1.199.200 Kč . Za tuto cenu s ním na jedno nabití ujedete 409 kilometrů (dle metodiky WLTP), zrychlíte na stovku za 5,6 sekundy a maximálně pojedete 225 km/h. K základní výbavě patří tónovaná prosklená střecha, prostorový zvuk audiosystému, elektricky ovládaná přední sedadla.

Vstupní Model 3 Standard Range Plus se zadním pohonem vyjde na nejméně 1.199.200 Kč. Za tuto cenu s ním na jedno nabití ujedete 409 kilometrů (dle metodiky WLTP), zrychlíte na stovku za 5,6 sekundy a maximálně pojedete 225 km/h. K základní výbavě patří tónovaná prosklená střecha, prostorový zvuk audiosystému, elektricky ovládaná přední sedadla.

První oficiální zastoupení automobilky Tesla sídlí na ulici Freyova v Praze 9 - Vysočany. Společně s touto událostí nyní na oficiálních stránkách Tesly najdete při výběru země i českou vlajku, která vás dostane do oficiálního konfigurátoru s českými cenami. Jak si tedy Tesla na českém trhu stojí?

První oficiální zastoupení automobilky Tesla sídlí na ulici Freyova v Praze 9 - Vysočany. Společně s touto událostí nyní na oficiálních stránkách Tesly najdete při výběru země i českou vlajku, která vás dostane do oficiálního konfigurátoru s českými cenami. Jak si tedy Tesla na českém trhu stojí?

Ostřeji laděná verze Performance za 1.611.200 Kč svému jménu dostojí se zrychlením na 100 km/h za 3,4 sekundy a maximální rychlostí 261 km/h. Dojezd je 530 km. Jakožto dynamičtější verze má i 20palcová kola, snížený podvozek, zadní křídlo z uhlíkových vláken a lepší brzdy. 
 Tesla
 Tesla
 Tesla
12
Fotogalerie

Malý detail uvnitř Tesly Model 3 vzbuzuje obavy. Plány Elona Muska také

Dnešní vozy jsou napěchované senzory a kamerami. Ne vždy musejí sloužit pouze k monitorování okolí automobilů. Ony totiž mohou sledovat také interiér, což může budit obavy.

Každá Tesla Model 3 je mimo jiné vybavena tajemnou kamerou, která je umístěna těsně nad zpětným zrcátkem a směřuje do interiéru automobilu. Tato zařízení jsou prý zatím neaktivní, nicméně Tesla s nimi má velké plány.

Podle tweetu Elona Muska jsou „zamýšleny pro robotaxi“. Electrek uvádí, že jde o jasný odkaz na Muskův záměr vytvořit flotilu samořídících taxíků.

Slavný vizionář reagoval na příspěvek jistého uživatele, který navrhl, že tyto kamery by mohly zaznamenávat pěvecké výkony pasažérů. Zatím poslední aktualizace softwaru Tesly totiž obsahuje i novou funkci Caraoke.

Muskova odpověď ovšem naznačuje, že kamery byly navrženy za účelem dohlížení na lidi cestující výše zmíněnými taxíky.

Electrek rovněž upozornil, že se uvažovalo i o jiném způsobu využití: prostřednictvím kamery by se dalo zjistit, jak zkušený řidič právě sedí za volantem, čemuž by vůz následně mohl přizpůsobit své nastavení.

Momentální priority jsou však někde jinde. Ostatně, Musk v dubnu slíbil, že „autonomní robotaxi“ Tesla budou po silnicích jezdit už příští rok – byť pouze v těch jurisdikcích, kde automobilka získá potřebná povolení.

Autor: Jiří Černý

Článek připravila redakce VTM.cz

Tesla

Tesla Motors je společnost z kalifornského Silicon Valley, která se specializuje výhradně na výrobu elektromobilů.

Kromě vlastních modelů Tesla spolupracuje na vývoji automobilů s elektrickým pohonem také s jinými automobilkami a firmami.

Tesla Model S • Tesla Model 3 • Tesla Model X • Tesla Model Y • Tesla Cybertruck

Doporučujeme

Články odjinud