Na tomto místě jsme vás jen před pár dny informovali o reklamní kampani značky Nissan, která ukazuje, že zejména model 370Z deklasuje většinu německých konkurentů nejen výkonem, ale též citelně nižší pořizovací cenou. A proti tomu nelze nic namítat.
V podobném, leč nikoli tak agresivním duchu se nese též nová kampaň luxusní značky Lexus prezentovaná v Jihoafrické republice. Lexus poukazuje především na to, že standardní výbava konkurenčních vozů značek BMW, Audi a Mercedes-Benz je žalostná, zatímco u Lexusů jsou prvky jako špičková audisosoustava, elektrické ovládání sedadel, couvací kamera nebo hlasové ovládání zcela běžnými. A tomu odpovídá i hlavní slogan: „Nabídka Lexus. Kde je příplatkové standardem“.
U Lexusu nechápou, že modro-bílá vrtule, stříbrný šíp nebo čtyři kruhy zkrátka nejsou zadarmo...