Foto:  YouTube Auto Addiction

| Foto: YouTube Auto Addiction

 Foto:  YouTube Auto Addiction

| Foto: YouTube Auto Addiction

 Foto:  YouTube Auto Addiction

| Foto: YouTube Auto Addiction

 Foto:  YouTube Auto Addiction

| Foto: YouTube Auto Addiction

 Foto:  YouTube Auto Addiction

| Foto: YouTube Auto Addiction

 Deriváty GTI a GTD  ukážou  na letošním ženevském autosalonu . Motory nabídnou 180 a 147 kW (245 a 200 koní), v obou případech se jedná o dvoulitrové čtyřválce (TSI a TDI Evo). Verze GTI TCR, která byla i rozloučením s minulou generací ostrých golfů, posílí na 221 kW, tedy rovných 300 koní (minulá generace měla 213 kW/290 koní). Zdroj:  avarvarii

Deriváty GTI a GTD ukážou na letošním ženevském autosalonu. Motory nabídnou 180 a 147 kW (245 a 200 koní), v obou případech se jedná o dvoulitrové čtyřválce (TSI a TDI Evo). Verze GTI TCR, která byla i rozloučením s minulou generací ostrých golfů, posílí na 221 kW, tedy rovných 300 koní (minulá generace měla 213 kW/290 koní). | Zdroj: avarvarii

Na konci června začne výroba plug-in hybridu GTE s kombinovaným výkonem 180 kW a třešničkou na dortu bude Golf R s pohonem všech kol a výkonem 245 kW (333 koní). Zdroj:  avarvarii

Na konci června začne výroba plug-in hybridu GTE s kombinovaným výkonem 180 kW a třešničkou na dortu bude Golf R s pohonem všech kol a výkonem 245 kW (333 koní). | Zdroj: avarvarii

Deriváty GTI a GTD by se podle našich informací měly začít vyrábět po světové premiéře v Ženevě, na odhalení GTI TCR si ale podle všeho budeme muset počkat na  tradiční setkání milovníků Golfů GTI u rakouského jezera Wörthersee . Jako poslední  by mělo dorazit   erko  – na silnicích se podle našich informací objeví v průběhu léta. Zdroj:  avarvarii

Deriváty GTI a GTD by se podle našich informací měly začít vyrábět po světové premiéře v Ženevě, na odhalení GTI TCR si ale podle všeho budeme muset počkat na tradiční setkání milovníků Golfů GTI u rakouského jezera Wörthersee. Jako poslední by mělo dorazit erko – na silnicích se podle našich informací objeví v průběhu léta. | Zdroj: avarvarii

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTI VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTE VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTE VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTE VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTE VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTE VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTE VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTD VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTD VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTD VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTD VIII 2020 | Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTD VIII 2020 Foto: Volkswagen

| Volkswagen Golf GTD VIII 2020 | Foto: Volkswagen

 Foto:  YouTube Auto Addiction
 Foto:  YouTube Auto Addiction
 Foto:  YouTube Auto Addiction
 Foto:  YouTube Auto Addiction
17
Fotogalerie

Nový Volkswagen Golf R poprvé v akci. Jeho zvuk moc nepotěší, výkon však ano

Nejsilnější provedení R je jedním z poledních článků sestavy ostrých Volkswagenů Golf osmé generace. Vůz by se měl dostat do prodeje ještě v letošním roce, zatím ale stále prochází testováním na Severní smyčce Nürburgringu.

Nová etapa života ostrých Volkswagenů Golf se měla rozjet na letošním autosalonu v Ženevě, situace ale kvůli pandemii koronaviru nabrala jiný spád. Autosalon byl zrušen a Volkswagen nás tak nechal na svůj stánek nahlédnout aspoň virtuálně. Už dříve jsme však věděli, že verze R, zlatého grálu nabídky, se dočkáme až později v tomto roce. To samé platí o verzi TCR, která bude opět umístěna mezi deriváty GTI a R. Ukázat se měla na setkání milovníků Golfů GTI u rakouského jezera Wörthersee, ani to se ale letos nekoná.

Jak to bude s výkony ostrých derivátů Volswagenu Golf, víme už od ledna letošního roku. Tehdy na veřejnost unikly snímky z interní prezentace, z nichž vyplynulo, že derivát TCR požene vpřed motor o výkonu 221 kW (300 koní) a „erko“ posílí až na 245 kW (333 koní). V lednu, kdy si zřejmě nikdo moc neuvědomoval možné důsledky viru z Wu-Chanu, se předpokládalo, že nový Volkswagen Golf R vyrazí na silnice v průběhu léta. Pozastavení výroby aut v Evropě však s plánem natolik zamíchalo, že možná ani samotné automobilky zatím neví, kdy se která akce uskuteční.

Jisté pro tuto chvíli je, že vývoj nového Volkswagenu Golf R pokračuje a aktuálně si kroutí další ostré kilometry na Severní smyčce Nürburgringu. Před více než týdnem jej tam zachytili špioni z CarPix a o víkendu se na internetu objevilo více než dvouminutové video od Auto Addiction, které vůz zachycuje v akci. Prototyp se stále trochu maskuje, kdo by ale čekal revoluční design, ten bude pravděpodobně zklamán.

Stejné je to i se zvukem motoru a výfuku. I minulý Volkswagen Golf R uměl předvádět zajímavé divadlo, avšak hlavně po tučném příplatku za výfuk od Akrapoviče. Vzhledem k tomu, že takovou soustavu nabízí i Volkswagen T-Roc R, je pravděpodobné, že Volkswagen u této příplatkové opce zůstane i v případě nového Golfu R. Záběry z testování však zatím moc vzrušení nepřinesly.

Galerie doplněna o fotky derivátů VW Golf VIII

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud