Člověk by řekl, že českých cen se u  nové generace Škody Octavie RS  dočkáme jako první. Překvapivě tomu tak není, protože s prvními cenovkami teď přichází  Motor.es  pro španělský trh | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Člověk by řekl, že českých cen se u nové generace Škody Octavie RS dočkáme jako první. Překvapivě tomu tak není, protože s prvními cenovkami teď přichází Motor.es pro španělský trh | Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

V určitém pohledu tak máme alespoň menší představu, kolik bude Škoda za výkonnou Octavii na evropském trhu obecně chtít. | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

V určitém pohledu tak máme alespoň menší představu, kolik bude Škoda za výkonnou Octavii na evropském trhu obecně chtít. | Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Zprvu se dozvídáme cenovky klasických spalovacích verzí s motory 2.0 TSI (180 kW/245 k) a 2.0 TDI (147 kW/200 k), přičemž diesel je spojen s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Zprvu se dozvídáme cenovky klasických spalovacích verzí s motory 2.0 TSI (180 kW/245 k) a 2.0 TDI (147 kW/200 k), přičemž diesel je spojen s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. | Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Později se má ještě objevit plug-in hybrid RS iV s jednotkou 1.4 TSI PHEV (180 kW/245 k), ačkoliv  předběžné informace dříve uváděly  přesně opačný vstup na trh – v létě nejdřív hybrid a čistě spalovací verze až v září 2020. | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Později se má ještě objevit plug-in hybrid RS iV s jednotkou 1.4 TSI PHEV (180 kW/245 k), ačkoliv předběžné informace dříve uváděly přesně opačný vstup na trh – v létě nejdřív hybrid a čistě spalovací verze až v září 2020. | Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Ať už tomu bude jakkoliv, Motor.es zmiňuje cenovku RS s motorem 2.0 TSI od 36.120 eur (asi 982.500 Kč). Cenovka je známá také u karoserie kombi, se kterou začíná benzinové RS od 38.160 eur (asi 1.050.000 Kč). | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Ať už tomu bude jakkoliv, Motor.es zmiňuje cenovku RS s motorem 2.0 TSI od 36.120 eur (asi 982.500 Kč). Cenovka je známá také u karoserie kombi, se kterou začíná benzinové RS od 38.160 eur (asi 1.050.000 Kč). | Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Naftové RS 2.0 TDI pak startuje na částce 36.100 eur (982.000 Kč), zatímco kombi s tímto motorem vychází minimálně na 38.200 eur (asi 1.040.000 Kč). | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Naftové RS 2.0 TDI pak startuje na částce 36.100 eur (982.000 Kč), zatímco kombi s tímto motorem vychází minimálně na 38.200 eur (asi 1.040.000 Kč). | Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

V základní výbavě se objevuje kromě tradičně vyšperkovaného exteriéru především podvozek snížený o 15 mm (bez možnosti nastavení tuhosti tlumičů, DCC bude za příplatek), 18palcová litá kola, červeně lakované třmeny silnější brzdové soustavy nebo progresivní řízení. | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

V základní výbavě se objevuje kromě tradičně vyšperkovaného exteriéru především podvozek snížený o 15 mm (bez možnosti nastavení tuhosti tlumičů, DCC bude za příplatek), 18palcová litá kola, červeně lakované třmeny silnější brzdové soustavy nebo progresivní řízení. | Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Uvnitř jsou látková sportovní sedadla, tříramenný volant (na rozdíl  od běžné Octavie ), kontrastní prošívání nebo červené ambientní osvětlení. | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Uvnitř jsou látková sportovní sedadla, tříramenný volant (na rozdíl od běžné Octavie), kontrastní prošívání nebo červené ambientní osvětlení. | Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Cenovka těsně nastavená pod milionem korun by se nemusela příliš vzdálit od oficiálních českých cenovek, na které si zatím musíme počkat. Lze však předpokládat, že hybridní RS iV vytlačí cenovku ještě o kus výše. | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Cenovka těsně nastavená pod milionem korun by se nemusela příliš vzdálit od oficiálních českých cenovek, na které si zatím musíme počkat. Lze však předpokládat, že hybridní RS iV vytlačí cenovku ještě o kus výše. | Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Nakonec ale uvidíme, se kterými motorizacemi Škoda zprvu opravdu vyrazí na trh. S dodržováním emisních limitů a vytěžením prvotního zájmu o nové zboží by se totiž plug-in hybrid (který byl  klíčovou variantou při premiéře ) zdál jako logická volba. | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

Nakonec ale uvidíme, se kterými motorizacemi Škoda zprvu opravdu vyrazí na trh. S dodržováním emisních limitů a vytěžením prvotního zájmu o nové zboží by se totiž plug-in hybrid (který byl klíčovou variantou při premiéře) zdál jako logická volba. | Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

| Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

| Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

| Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

| Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

| Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

| Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

| Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu

| Škoda Octavia RS iV 2020 | Foto: Ivo Herčík pro Škodu

V určitém pohledu tak máme alespoň menší představu, kolik bude Škoda za výkonnou Octavii na evropském trhu obecně chtít. | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu
Zprvu se dozvídáme cenovky klasických spalovacích verzí s motory 2.0 TSI (180 kW/245 k) a 2.0 TDI (147 kW/200 k), přičemž diesel je spojen s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu
Později se má ještě objevit plug-in hybrid RS iV s jednotkou 1.4 TSI PHEV (180 kW/245 k), ačkoliv  předběžné informace dříve uváděly  přesně opačný vstup na trh – v létě nejdřív hybrid a čistě spalovací verze až v září 2020. | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu
Ať už tomu bude jakkoliv, Motor.es zmiňuje cenovku RS s motorem 2.0 TSI od 36.120 eur (asi 982.500 Kč). Cenovka je známá také u karoserie kombi, se kterou začíná benzinové RS od 38.160 eur (asi 1.050.000 Kč). | Škoda Octavia RS iV 2020 Foto: Ivo Herčík pro Škodu
14
Fotogalerie

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

Člověk by řekl, že českých cen se u nové generace Škody Octavie RS dočkáme jako první. Překvapivě tomu tak není, protože s prvními cenovkami teď přichází Motor.es pro španělský trh. V určitém pohledu tak máme alespoň menší představu, kolik bude Škoda za výkonnou Octavii na evropském trhu obecně chtít.

Zprvu se dozvídáme cenovky klasických spalovacích verzí s motory 2.0 TSI (180 kW/245 k) a 2.0 TDI (147 kW/200 k), přičemž diesel je spojen s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. Později se má ještě objevit plug-in hybrid RS iV s jednotkou 1.4 TSI PHEV (180 kW/245 k), ačkoliv předběžné informace dříve uváděly přesně opačný vstup na trh – v létě nejdřív hybrid a čistě spalovací verze až v září 2020.

Ať už tomu bude jakkoliv, Motor.es zmiňuje cenovku RS s motorem 2.0 TSI od 36.120 eur (asi 982.500 Kč). Cenovka je známá také u karoserie kombi, se kterou začíná benzinové RS od 38.160 eur (asi 1.050.000 Kč). Naftové RS 2.0 TDI pak startuje na částce 36.100 eur (982.000 Kč), zatímco kombi s tímto motorem vychází minimálně na 38.200 eur (asi 1.040.000 Kč).

V základní výbavě se objevuje kromě tradičně vyšperkovaného exteriéru především podvozek snížený o 15 mm (bez možnosti nastavení tuhosti tlumičů, DCC bude za příplatek), 18palcová litá kola, červeně lakované třmeny silnější brzdové soustavy nebo progresivní řízení. Uvnitř jsou látková sportovní sedadla, tříramenný volant (na rozdíl od běžné Octavie), kontrastní prošívání nebo červené ambientní osvětlení.

Cenovka těsně nastavená pod milionem korun by se nemusela příliš vzdálit od oficiálních českých cenovek, na které si zatím musíme počkat. Lze však předpokládat, že hybridní RS iV vytlačí cenovku ještě o kus výše. Nakonec ale uvidíme, se kterými motorizacemi Škoda zprvu opravdu vyrazí na trh. S dodržováním emisních limitů a vytěžením prvotního zájmu o nové zboží by se totiž plug-in hybrid (který byl klíčovou variantou při premiéře) zdál jako logická volba.

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Doporučujeme

Články odjinud