Ludovic Lazareth je francouzský umělec, designér a konstruktér, který se nebojí pouštět do náročných a šílených projektů. Jak jinak totiž vysvětlíte létající motorku, hot rod s hybridním dvanáctiválcem či  Renault Twingo  s osmiválcem z Range Roveru? S takovým portfoliem je pak velmi obtížné posunout laťku. Nejnovější počin to však možná dokázal. Lazareth

Ludovic Lazareth je francouzský umělec, designér a konstruktér, který se nebojí pouštět do náročných a šílených projektů. Jak jinak totiž vysvětlíte létající motorku, hot rod s hybridním dvanáctiválcem či Renault Twingo s osmiválcem z Range Roveru? S takovým portfoliem je pak velmi obtížné posunout laťku. Nejnovější počin to však možná dokázal. | Lazareth

Lazareth vyrábí i výtvor, který vypadá jako Mini Moke, karosářská varianta klasického Mini, která sloužila pro volný čas, ale i vojákům. Teď to bude trochu zamotané: Stavba, pojmenovaná Amphibie, slouží jako pocta německému výtvoru Schmitty, který byl poctou původnímu Mini. Čtete správně, tento vůz je pocta na druhou. Z toho se trochu motá hlava. Lazareth

Lazareth vyrábí i výtvor, který vypadá jako Mini Moke, karosářská varianta klasického Mini, která sloužila pro volný čas, ale i vojákům. Teď to bude trochu zamotané: Stavba, pojmenovaná Amphibie, slouží jako pocta německému výtvoru Schmitty, který byl poctou původnímu Mini. Čtete správně, tento vůz je pocta na druhou. Z toho se trochu motá hlava. | Lazareth

Díky vodou chlazené čtyřstovce a dvěma lodním šroubům se může Amphibie dokonce proměnit v obojživelníka. Při pohled na velká 17palcová kola vás ale asi ihned napadne, že tohle nebude obyčejná verze.  Lazareth

Díky vodou chlazené čtyřstovce a dvěma lodním šroubům se může Amphibie dokonce proměnit v obojživelníka. Při pohled na velká 17palcová kola vás ale asi ihned napadne, že tohle nebude obyčejná verze.  | Lazareth

Tohle je totiž V8M. Pod kapotou má motor Ferrari F136, vidlicový osmiválec, který byl určený pro vozy Maserati. Našli byste ho v různých modelech již od roku 2001 a jeho výkon se pohyboval od 287 do 338 kW. V tomto malém vozítku produkuje motor výkon 460 koní, s největší pravděpodobností tak půjde o verzi z  odchozích modelů GranTurismo a GranCabrio.   Lazareth

Tohle je totiž V8M. Pod kapotou má motor Ferrari F136, vidlicový osmiválec, který byl určený pro vozy Maserati. Našli byste ho v různých modelech již od roku 2001 a jeho výkon se pohyboval od 287 do 338 kW. V tomto malém vozítku produkuje motor výkon 460 koní, s největší pravděpodobností tak půjde o verzi z odchozích modelů GranTurismo a GranCabrio.  | Lazareth

Vůz váží pouhých 850 kilogramů. Přesné dynamické parametry nejsou k dispozici, ale asi nepotřebujete černé na bílém, že tahle věc bude zatraceně rychlá. Úplně nejlepší je samozřejmě zvuk, protože jestli tento motor něčím vstoupil do dějin, byl to jeho oduševnělý řev. V8M je na prodej. Pokud o něj máte zájem, stačí kontaktovat společnost Lazareth.  Lazareth

Vůz váží pouhých 850 kilogramů. Přesné dynamické parametry nejsou k dispozici, ale asi nepotřebujete černé na bílém, že tahle věc bude zatraceně rychlá. Úplně nejlepší je samozřejmě zvuk, protože jestli tento motor něčím vstoupil do dějin, byl to jeho oduševnělý řev. V8M je na prodej. Pokud o něj máte zájem, stačí kontaktovat společnost Lazareth.  | Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

 Lazareth

| Lazareth

Lazareth vyrábí i výtvor, který vypadá jako Mini Moke, karosářská varianta klasického Mini, která sloužila pro volný čas, ale i vojákům. Teď to bude trochu zamotané: Stavba, pojmenovaná Amphibie, slouží jako pocta německému výtvoru Schmitty, který byl poctou původnímu Mini. Čtete správně, tento vůz je pocta na druhou. Z toho se trochu motá hlava. Lazareth
Díky vodou chlazené čtyřstovce a dvěma lodním šroubům se může Amphibie dokonce proměnit v obojživelníka. Při pohled na velká 17palcová kola vás ale asi ihned napadne, že tohle nebude obyčejná verze.  Lazareth
Tohle je totiž V8M. Pod kapotou má motor Ferrari F136, vidlicový osmiválec, který byl určený pro vozy Maserati. Našli byste ho v různých modelech již od roku 2001 a jeho výkon se pohyboval od 287 do 338 kW. V tomto malém vozítku produkuje motor výkon 460 koní, s největší pravděpodobností tak půjde o verzi z  odchozích modelů GranTurismo a GranCabrio.   Lazareth
Vůz váží pouhých 850 kilogramů. Přesné dynamické parametry nejsou k dispozici, ale asi nepotřebujete černé na bílém, že tahle věc bude zatraceně rychlá. Úplně nejlepší je samozřejmě zvuk, protože jestli tento motor něčím vstoupil do dějin, byl to jeho oduševnělý řev. V8M je na prodej. Pokud o něj máte zájem, stačí kontaktovat společnost Lazareth.  Lazareth
41
Fotogalerie

Nad Mini s motorem Maserati V8 zůstává rozum stát. Francouz to s ním ale myslí vážně

Francouzského šílence přestal bavit jeho standardní model a postavil si unikátní edici, která v přímce smete i některé sportovní vozy.

Ludovic Lazareth je francouzský umělec, designér a konstruktér, který se nebojí pouštět do náročných a šílených projektů. Jak jinak totiž vysvětlíte létající motorku, hot rod s hybridním dvanáctiválcem či Renault Twingo s osmiválcem z Range Roveru (také v galerii). S takovým portfoliem je pak velmi obtížné posunout laťku. Nejnovější počin to však možná dokázal.

Lazareth vyrábí i výtvor, který vypadá jako Mini Moke, karosářská varianta klasického Mini, která sloužila pro volný čas, ale i vojákům. Teď to bude trochu zamotané: Stavba, pojmenovaná Amphibie, slouží jako pocta německému výtvoru Schmitty, který byl poctou původnímu Mini. Čtete správně, tento vůz je pocta na druhou. Z toho se trochu motá hlava.

Díky vodou chlazené čtyřstovce a dvěma lodním šroubům se může Amphibie dokonce proměnit v obojživelníka. Při pohled na velká 17palcová kola kousku na fotografiích vás ale asi ihned napadne, že tohle nebude obyčejná verze. 

Tohle je totiž V8 M. Pod kapotou má motor Ferrari F136, vidlicový osmiválec, který byl určený pro vozy Maserati. Našli byste ho v různých modelech již od roku 2001 a jeho výkon se pohyboval od 287 do 338 kW. V tomto malém vozítku produkuje motor výkon 460 koní, s největší pravděpodobností tak půjde o verzi z odchozích modelů GranTurismo a GranCabrio. 

Vůz váží pouhých 850 kilogramů. Přesné dynamické parametry nejsou k dispozici, ale asi nepotřebujete černé na bílém, že tahle věc bude zatraceně rychlá. Úplně nejlepší je samozřejmě zvuk, protože jestli tento motor něčím vstoupil do dějin, byl to jeho oduševnělý řev. V8 M je na prodej. Pokud o něj máte zájem, stačí kontaktovat společnost Lazareth. 

Mini

Původní Mini byla britská ikona 60. let. V osmdesátých letech byla výroba originálních Mini ukončena, v roce 1994 se pak značka patřící k Rover Group dostala pod BMW.

V roce 2001 se objevila nová generace  v podobě Mini One a sportovních verzí Cooper.

Mini Cooper • Mini Cabrio • Mini Clubman • Mini Countryman

Doporučujeme

Články odjinud