Zhruba v polovině října Toyota zveřejnila studiovou fotografii červeného modelu RAV4. Řekla nám k tomu, že to bude plug-in hybrid, a že půjde o nejsilnější „ravku“ v historii. Nic víc jsme se v podstatě nedozvěděli. Nyní už není co skrývat a Toyota RAV4 naplňuje svoje sliby. Toyota

Zhruba v polovině října Toyota zveřejnila studiovou fotografii červeného modelu RAV4. Řekla nám k tomu, že to bude plug-in hybrid, a že půjde o nejsilnější „ravku“ v historii. Nic víc jsme se v podstatě nedozvěděli. Nyní už není co skrývat a Toyota RAV4 naplňuje svoje sliby. | Toyota

Plug-in hybrid se představil na právě probíhajícím autosalonu v Los Angeles. V hierarchii motorizací zaujímá to nejvyšší postavení a stává se první „ravkou“ do zásuvky. Základní pohonnou jednotkou zůstává čtyřválcový motor 2,5 litru pracující v Atkinsonově cyklu. Toyota

Plug-in hybrid se představil na právě probíhajícím autosalonu v Los Angeles. V hierarchii motorizací zaujímá to nejvyšší postavení a stává se první „ravkou“ do zásuvky. Základní pohonnou jednotkou zůstává čtyřválcový motor 2,5 litru pracující v Atkinsonově cyklu. | Toyota

Co přesně Toyota s motorem udělala zatím nelze přesně určit. Hovoří sice o elektromotorech, ale neznáme jejich výkon a dokonce ani kapacitu baterií. Popravdě to ale vědět ani nepotřebujeme. Nový verze zastíní všechny řeči kombinovaným výkonem 225 kW (306 koní).  Toyota

Co přesně Toyota s motorem udělala zatím nelze přesně určit. Hovoří sice o elektromotorech, ale neznáme jejich výkon a dokonce ani kapacitu baterií. Popravdě to ale vědět ani nepotřebujeme. Nový verze zastíní všechny řeči kombinovaným výkonem 225 kW (306 koní).  | Toyota

Ještě zajímavější je akcelerace z 0 na 100 km/h. Ta totiž proběhne za 6,2 sekundy. To je o skoro dvě sekundy rychleji než u standardní hybridní motorizace (222 koní). Dokonce se tak RAV4 stává nejrychleji akcelerující Toyotou, hned po Supře.  Toyota

Ještě zajímavější je akcelerace z 0 na 100 km/h. Ta totiž proběhne za 6,2 sekundy. To je o skoro dvě sekundy rychleji než u standardní hybridní motorizace (222 koní). Dokonce se tak RAV4 stává nejrychleji akcelerující Toyotou, hned po Supře.  | Toyota

Čistý dojezd na elektřinu činí 60 kilometrů. Automobilka také nezapomíná zmínit, že auto produkuje pouze 30 gramů CO2 na kilometr. Jen pro porovnání: standardní hybrid vyprodukuje na jeden kilometr zhruba 100 gramů CO2. Toyota

Čistý dojezd na elektřinu činí 60 kilometrů. Automobilka také nezapomíná zmínit, že auto produkuje pouze 30 gramů CO2 na kilometr. Jen pro porovnání: standardní hybrid vyprodukuje na jeden kilometr zhruba 100 gramů CO2. | Toyota

Do prodeje se má plug-in hybridní Toyota RAV4 dostat v polovině příštího roku. Přesný datum uvedení na trh a české ceny se dozvíme samozřejmě dříve. Toyota

Do prodeje se má plug-in hybridní Toyota RAV4 dostat v polovině příštího roku. Přesný datum uvedení na trh a české ceny se dozvíme samozřejmě dříve. | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid Toyota

Toyota RAV4 plug-in hybrid | Toyota

Plug-in hybrid se představil na právě probíhajícím autosalonu v Los Angeles. V hierarchii motorizací zaujímá to nejvyšší postavení a stává se první „ravkou“ do zásuvky. Základní pohonnou jednotkou zůstává čtyřválcový motor 2,5 litru pracující v Atkinsonově cyklu. Toyota
Co přesně Toyota s motorem udělala zatím nelze přesně určit. Hovoří sice o elektromotorech, ale neznáme jejich výkon a dokonce ani kapacitu baterií. Popravdě to ale vědět ani nepotřebujeme. Nový verze zastíní všechny řeči kombinovaným výkonem 225 kW (306 koní).  Toyota
Ještě zajímavější je akcelerace z 0 na 100 km/h. Ta totiž proběhne za 6,2 sekundy. To je o skoro dvě sekundy rychleji než u standardní hybridní motorizace (222 koní). Dokonce se tak RAV4 stává nejrychleji akcelerující Toyotou, hned po Supře.  Toyota
Čistý dojezd na elektřinu činí 60 kilometrů. Automobilka také nezapomíná zmínit, že auto produkuje pouze 30 gramů CO2 na kilometr. Jen pro porovnání: standardní hybrid vyprodukuje na jeden kilometr zhruba 100 gramů CO2. Toyota
29
Fotogalerie

Druhá nejlépe zrychlující Toyota je RAV4 do zásuvky. Má 306 koní a dynamiku sporťáku

Druhé nejrychlejší auto v nabídce Toyoty strhlo plachtu na autosalonu v Los Angeles. Dynamikou opravdu ohromí.

Zhruba v polovině října Toyota zveřejnila studiovou fotografii červeného SUV RAV4. Řekla nám k tomu, že to bude plug-in hybrid, a že půjde o nejsilnější „ravku“ v historii. Nic víc jsme se v podstatě nedozvěděli. Nyní už nemá co skrývat a Toyota RAV4 naplňuje svoje sliby.

Plug-in hybrid se představil na právě probíhajícím autosalonu v Los Angeles. V hierarchii motorizací zaujímá to nejvyšší postavení a stává se první „ravkou“ do zásuvky. Základní pohonnou jednotkou zůstává čtyřválcový motor 2,5 litru pracující v Atkinsonově cyklu.

Co přesně Toyota s motorem udělala, zatím nelze přesně určit. Hovoří o elektromotorech, ale neznáme jejich výkon ani kapacitu baterií. Popravdě to ale vědět ani nepotřebujeme. Nový verze zastíní všechny řeči kombinovaným výkonem 225 kW (306 koní). 

Ještě zajímavější je akcelerace z 0 na 100 km/h. Ta totiž proběhne za 6,2 sekundy. To je o skoro dvě sekundy rychleji než u standardní hybridní motorizace (222 koní). Dokonce se tak RAV4 stává nejrychleji akcelerující Toyotou na evropském trhu, hned po Supře. 

Čistý dojezd na elektřinu činí 60 kilometrů. Automobilka také nezapomíná zmínit, že auto produkuje pouze 30 gramů CO2 na kilometr. Jen pro porovnání: standardní hybrid vyprodukuje na jeden kilometr zhruba 100 gramů CO2.

Do prodeje se má plug-in hybridní Toyota RAV4 dostat v polovině příštího roku. Přesné datum uvedení na český trh a ceny zatím neznáme.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud