Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Model Infiniti G37, dodávaný v karosářských verzích sedan, kupé a kabriolet a s pohonem zadních, nebo všech kol, přichází na evropské trhy se sadou vylepšení pro modelový rok 2011. Zřejmě nejvýznamnější novinkou je standardní instalace sedmistupňové automatické převodovky s řazením páčkami pod volantem. Litá kola pro kupé a kabriolet jsou nová, provedení Coupé S dostalo zadní spoiler a nabídka obsahuje zcela nové odstíny laku včetně černé metalízy Malbec známé již ze sedanu M.

Infiniti G37 2011 4.jpg Infiniti G37 2011 3.jpg

Sedany Infiniti G37 jsou dodávány ve verzích G37x GT a G37x GT Premium s pohonem všech kol, zatímco pohonem kol zadních disponuje základní provedení, ale také špičkové G37 S Premium, jež se může pochlubit diferenciálem s omezenou svorností, tužším pérováním i posílenou brzdovou soustavou. V nadcházejícím modelovém roce si mohou zájemci o Infiniti G37 Coupé vybírat z modelů G37 GT, G37 S a G37 S Premium, přičemž všechny jsou dodávány výhradně s pohonem kol zadní nápravy. Naproti tomu Infiniti omezilo svoji paletu otevřené varianty G37 Cabrio na jedinou verzi GT Premium, do jejíž standardní výbavy patří řada komfortních prvků včetně devatenáctipalcových ráfků nebo špičkové audiosoustavy s třinácti reproduktory (včetně těch vestavěných přímo v hlavových opěrkách) a pevným diskem pro ukládání hudby.

Infiniti G37 2011 1.jpg Infiniti G37 2011 2.jpg
 


 

Infiniti

Infiniti založil v roce 1989 japonský Nissan jako svou luxusní značku po vzoru Toyoty a jejího Lexusu. Nissan se s Infiniti zaměřil na americký trh, do Evropy přišel až v roce 2008. V domácím Japonsku značku nevyužívá.

Infiniti Q60 • Infiniti QX50 •​ Infiniti QX •​ Infiniti QX30

Doporučujeme

Články odjinud