Speciální studio Ad Personam automobilky Lamborghini je nyní dostupné online. Při této příležitosti uvedla značka speciální Aventador.
Cestovat v dnešní době je tak trochu sázka na nejistotu. Stále trvající hrozba koronaviru stále visí ve vzduchu a je tak lepší mít se na pozoru, i když jsou hranice víceméně otevřené. Aby tak movití zákazníci automobilky Lamborghini nemuseli cestovat kvůli specifikaci svého vozu až do Itálie, která byla ještě před pár týdny evropským epicentrem nákazy, vytvořila automobilka virtuální studio Ad Personam.
Myšlenka i provedení jsou velmi jednoduché. Pokud jste zákazníkem značky a chcete svůj vůz ve speciální specifikaci, spojí se s vámi automobilka online přes videohovor. Na drátě budete mít všechny důležité lidi včetně zaměstnanců, kteří budou okolo vašeho vozu chodit a přes chytré telefony vám živě vysílat jeho detaily a pokrok ve výrobě.
Po hovoru vám přijde do mailu kompletní dokumentace včetně unikátních grafických renderů. Lamborghini chtělo zahájení tohoto speciálního programu nějak oslavit a připravilo tak unikátní edici modelu Aventador SVJ s přídomkem Xago. Po světě bude jezdit pouze deset kousků a jsou vyhrazeny pouze účastníkům tohoto nového programu.
Název Xago odkazuje na designový jazyk značky, který se vyznačuje šestiúhelníky neboli hexagony. Tento vzor se objevuje na polepech karoserie a je vyšitý i na sedadlech. Pro automobilku je program Ad Personam velmi důležitý. Aktuálně si totiž více jak polovina zákazníků přeje vůz specificky navrhnout.
Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.
Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).
Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus